Ricepuppet schreef:Hetzelfde geld voor mij. Onderstaand verhaal is wat mij overkwam een aantal weken geleden.
Op 11-10-10 is dit pakket verstuurd via Postkantoor 'x' in Capelle aan den IJssel. Op 13-10-10 is dit pakket betaald op het dichstbijzijnde Postkantoor in de buurt van de ontvanger.
Ik heb hiervan duidelijk bewijs, een TNT betalingsformulier met de handtekening van de ontvanger. Ik heb dit geld tot op heden nog niet gehad.
Ik heb daarom gebeld op 27-10-10 en kreeg te horen dat ik een formulier moest invullen. Dit formulier kreeg ik op 28-10-10 binnen. Dit formulier is dezelfde dag verstuurd. Op 13-11-10 heb ik nogmaals gebeld, hoe de status was op dat moment. Ik kreeg te horen dat het formullier niet was aangekomen.
Hierna is er weer een formulier gestuurd. Deze kwam binnen op 15-11-10.
Deze is dezelfde dag weer naar buiten gegaan. Tot op heden geen reactie en u kan zeker wel begrijpen dat ik een zeer negatief gevoel over de service van TNT krijg.
Ik heb betaald voor een bepaalde, dure service (rembours) en ik verwacht, dat ALS de ontvanger netjes betaald via het Postkantoor, ik gewoon mijn geld krijg. Hoe is het mogelijk dat de TNT dat geld abrupt verliest en ik al 1,5 maand op mijn geld moet wachten? Graag een zo snel mogelijk respons.
Op dit moment wacht ik een reactie af, dit was de eerste keer en duidelijk de laatste keer dat ik een rembourszending deed (via de TNT)
Even een update op dit verhaal.
Uiteindelijk kreeg ik telefonisch een bericht van een TNT medewerkster op mijn voicemail, of ik terug wilde mailen. Aangezien ik niet goed haar email adres verstond, heb ik zelf via-via contact opgenomen met haar.
Blijkbaar vond ze dit niet zo leuk. Volgens haar heeft ze wel meerdere keren naar mij gebeld, een paar weken terug - niks gezien of gehoord - en ze bleef maar doorgaan op het feit dat ze wel had gebeld. Enfin, ik kapte haar af en vroeg hoe het ermee stond.
Dit is wat eruit kwam.
* Volgens haar heb ik op de rembours aanvraag bon een verkeerd bedrag ingevuld. Ik zou een nulletje vergeten zijn. MAAR, gelukkig had de postbode dit op tijd gezien, en kon hij dit herstellen. Ik heb haar verteld dat ik de bon niet heb ingevuld, maar heb laten invullen door een medewerkster van het Postkantoor. En naar mijn weten hebben zij en ik het goed ingevuld.
* Door dat ene nulletje is ALLES door de war gelopen, wat voor de vertraging heeft gezorgd. Dus ze zijn nu hard bezig, om dat luttele bedrag over te boeken. Volgens haar zou het langer kunnen duren vanwege de feestdagen. Het bedrag moet dus ergens begin volgend jaar worden bijgeboekt.
Zeg nou zelf? Ik wacht nu al 2,5 maand op een ielig bedrag, omdat zij iets verkeerds lezen. Al had er een nulletje minder gestaan, dan hadden ze toch contact met mij kunnen opnemen, of gewoon DAT bedrag kunnen innen, en het later goed maken? Verder, toen ze achter het juiste bedrag kwamen, hadden ze ook contact met mij op kunnen nemen of het bedrag al direct kunnen overmaken.
Ik voorzie gewoon slechte administratie, luiheid en totale vergeetachtigheid bij die afdeling. Dan verhullen ze hun fouten door MIJ de schuld te geven dat ik het formuliertje niet goed invul. Enig weldenkend mens kan het op een andere, nettere manier oplossen.
To be continued.