LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer Waanzinnige Werknemervoordeel Weken

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Huskyneus

Centraal Beheer Waanzinnige Werknemervoordeel Weken

Ongelezen bericht door Huskyneus »

Een ZEER slechte ervaring met Centraal Beheer.
Per 1 september een autoverzekering gecombineerd met inzittenden en rechtsbijstand afgesloten, vanwege een actie waarbij de helft van de eerste premiebetaling teruggestort zou worden.
Dit werd in een brief van 23 september nog eens bevestigd.
Tot op heden niets mogen ontvangen.
Een keer of 6 gebeld inmiddels, waarbij de antwoorden van de vriendelijke medewerkers van de helpdesk varieeren tussen "het wordt morgen gestort", en "we hopen het in week 49 geregeld te hebben".
Inmiddels wel een excuusbrief van de direkteur Marketing en Sales mogen ontvangen, dat was blijkbaar makkelijker dan gewoon het bedragje over te maken.
Opmerkingen van de helpdesk over de procedure intern (puinhoop, dit slaat nergens op, duurt veel te lang) doen vermoeden dat het geld voorlopig nog op zich gaat laten wachten.
Heeft iemand dezelfde ervaringen ?

stofzuigertje

Re: Centraal Beheer Waanzinnige Werknemervoordeel Weken

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze beloofde geld terug te storten maar zeggen gaan datum dus het mag zo traag!

Ik zou volgende keer alleen iets nemen als je eerste maand minder hoeft te betalen en geen geld terug meer.
Ik vermoed dat U gezien dit gezeur ze volgend jaar een klant minder hebben dus slechte reclame actie.

Huskyneus

Nog even aanvullend, in de brief van 23 september werd gemeld dat het geld BINNEN 2 WEKEN gestort zou worden.

stofzuigertje

Als het na ontvangst door hun niet binnen 2 weken is betaald mag je de wettelijke rente over dit bedrag claimen.
Zij moeten zich aan hun eigen voorwaarden houden dus van hun ontvangstdatum tot hun betaaldatum mag maximaal 2 weken zitten.
Dus bij U mag het enkele dagen later zijn!

Huskyneus

Bovenstaande 2 reacties van "stofzuigertje" zat ik dus niet op te wachten, het is mij bekend wat mijn rechten en plichten zijn.

Om dus even mijn vraag te herhalen, heeft iemand bij Centraal beheer dezelfde ervaringen ?

stofzuigertje

Ik heb wel andere ervaringen uit eind vorige eeuw maar die zijn zo anders maar wel matig tot slecht.
Centraal Beheer zusje Ohra heeft zelfs de schuldvraag 2x omgedraaid om zo niets hoeven te betalen en alles was toch echt duidelijk op papier.
Ik hoef geen producten meer van deze Commerciële en alleen op winst beluste Achmea Groep meer.

Eerste jaar iemand binnen halen met reclame en dan duurder worden of voorwaarden zo aanpassen en hopen dat je bleef.
Na dus meerdere keren teleur gesteld te zijn zelf of familie zal ik niets meer bij deze groep afnemen wegen regelmatig achteraf onbetrouwbare indruk achter te laten.

Borginator

Ongelezen bericht door Borginator »

stofzuigertje schreef:ICentraal Beheer zusje Ohra heeft zelfs de schuldvraag 2x omgedraaid om zo niets hoeven te betalen en alles was toch echt duidelijk op papier.
Volgens mij behoort Ohra bij Delta Lloyd en niet Achmea Groep.

Ik heb geen ervaringen met Centraal Beheer, maar vind het wel super slordig om zo met klanten om te gaan. Bij diverse sites waar producten van verzekeringsmaatschappijen wordt vergeleken met elkaar prijzen ze meestal Centraal Beheer als een betrouwbare. Dan zou je toch wel meer mogen verwachten...

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Volgens mij maken ze er allemaal een potje van. Een verzekering van Delta Lloyd heb ik opgezegd maar na 2 weken heb ik nog steeds geen schriftelijke bevestiging (volgens medewerker van de klantenservice stond het wel in de computer).
Een paar maanden geleden had Centraal Beheer een vergelijkbare actie als waar Huskyneus over spreekt ( 6 maanden gratis rechtsbijstand i.c.m. een inboedelverzekering ) maar op de site en met google kon je helemaal niks vinden. Nu ik zijn verhaal lees denk ik dat ik niets gemist heb.

YogiBear75

Ongelezen bericht door YogiBear75 »

Wij hebben ook meegedaan aan de actie. Nu voor de zoveelste keer aan de lijn gehangen. Ze passen nu de voorwaarde aan omdat ze een achterstand hebben.
Nu wordt ook mijn woonverzekering pas terugbetaald (50%) wanneer ik de eerste betaling gedaan heb. Eerst zou alles in september uitbetaald worden. Toen werd het al , nee voor uw auto is pas na de eerste keer dat we geld hebben ontvangen van u.
Toen zouden ze in week 46, 48 alles geregeld hebben. Nu is het week 50 en hebben we nog steeds niets ontvangen.... Begrijp het niet meer. En we hebben ook nog niet eens een bevestigings brief ontvangen... Dus juridisch staan we ook niet sterk.
Je wordt er zo moe van. Iedere keer lijkt het toch maar weer dat je besodemieterd wordt waar je bij staat... En je staat met de rug tegen de muur. Want de persoon aan de andere lijn die kan ook niets..Dan moet u maar een brief sturen.

Nou ga ik maar een brief sturen. Wellicht dat dat helpt... verwacht er niet veel van met al die achterstand.

Gesloten