onterechte preventel registratie door vodafone
Geplaatst: 07 nov 2010 22:04
wij zijn ten einde raad.
ongeveer in april 2010 hebben mijn partnet en ik op zijn naam bij het gsm warenhuis een abbonnemet aangevraagd in combinatie met een scooteraktie.een koerier zou ons bellen om een afleverings afspraak te maken,dit is gebeurd en mijn partnet moest hiervoor een dagje vrijnemen.echter de gehele dag gewacht maar geen koerier,wij hebben getracht de koeriersservice te bellen maar kregen via een bandje te horen dat de gesprekskosten konden oplopen tot 30 euro per gesprek hahah ben male eppie niet.dus afwachten maar en jahoor de koeriersdienst belde voor wederom een nieuwe afspraak.de telefoniste melde ons dan ook dat er wel iemand aan de deur is geweest maar geen gehoor kreeg,onmogelijk zeiden we maar gingen toch voor een tweede afspraak.enfin weer dagje vrij genomen en je raad t al,geen koeriersdienst.alle adressen nagecheckt en wel bij de telefoniste die wederom een dagje later naar ons belde en zei dat de koeriersdienst weer was geweest maar niemand aantrof.dit vertrouwde we niet en we hebben gezegt hier vanaf te willen.echter kregen wij velen mails van t gsm warenhuis toegestuurd dat de bestelling nog steeds klaarstond en of we misschien via tnt post alles wilde ontvangen.ik heb ze toen gemaild dat we hier niet van gediend zijn en dat dit ons al velen euros hebben gekost door t bellen en vrije dagen.ruim 2 maandenlater kregen we ineens van vodafone een acceptgiro of we even 760 euro wilde betalen.mijn partner heeft meteen contact opgenomen met vodafone om t verhaal uit leggen daar we geen telefoon ed hebben ontvangen laat staan ooit ergens voor hebben getekend.de heer in deze kwestie kon hier niets aan veranderen want er liep een abonnement waar al 2 maanden een achterstand op stond uit eindelijk gaan ze dan over op beeindiging van t contract en moet je voor eenjaar alles betalen vandaar die 760 euro.mijn vriend was woest.hoe kan je in godsnaam voor iets betalen dat nje nooit ontvangen hebt.weer twee maanden later kregen we een brief van preventel vodafone had ons aangemeld.oh wat erg.terwijl we net bezig waren een financiering aan te vragen.die werd dus hardnekkig afgewezen.uiteindelijk na velen malen weer vodafoon te hebben gebeld kreeg ik ineens een aardige man die mij een adres kon geven waar ik mijn klacht in kon dienen.dat hadden die 8 andere nog nooit gedaan.enfin we hebben een brief opgesteld wegens smaad want zo zien wij dat en we eisen in de brief een schadevergoeding voor de gemaakte kosten maar ook omdat wij door de preventel codering geen financiering kunnen krijgen.deze brief hebben we aangetekend verstuurd.week later stonden ze op mijn voicemail.ze waren erg geschrokken van de brief en zouden nader contact zoeken of dan wel mobiel terug bellen.dit is echter nog steeds niet gebeurd en ben al weer 5 weken verder.help wat moeten we nu.
ongeveer in april 2010 hebben mijn partnet en ik op zijn naam bij het gsm warenhuis een abbonnemet aangevraagd in combinatie met een scooteraktie.een koerier zou ons bellen om een afleverings afspraak te maken,dit is gebeurd en mijn partnet moest hiervoor een dagje vrijnemen.echter de gehele dag gewacht maar geen koerier,wij hebben getracht de koeriersservice te bellen maar kregen via een bandje te horen dat de gesprekskosten konden oplopen tot 30 euro per gesprek hahah ben male eppie niet.dus afwachten maar en jahoor de koeriersdienst belde voor wederom een nieuwe afspraak.de telefoniste melde ons dan ook dat er wel iemand aan de deur is geweest maar geen gehoor kreeg,onmogelijk zeiden we maar gingen toch voor een tweede afspraak.enfin weer dagje vrij genomen en je raad t al,geen koeriersdienst.alle adressen nagecheckt en wel bij de telefoniste die wederom een dagje later naar ons belde en zei dat de koeriersdienst weer was geweest maar niemand aantrof.dit vertrouwde we niet en we hebben gezegt hier vanaf te willen.echter kregen wij velen mails van t gsm warenhuis toegestuurd dat de bestelling nog steeds klaarstond en of we misschien via tnt post alles wilde ontvangen.ik heb ze toen gemaild dat we hier niet van gediend zijn en dat dit ons al velen euros hebben gekost door t bellen en vrije dagen.ruim 2 maandenlater kregen we ineens van vodafone een acceptgiro of we even 760 euro wilde betalen.mijn partner heeft meteen contact opgenomen met vodafone om t verhaal uit leggen daar we geen telefoon ed hebben ontvangen laat staan ooit ergens voor hebben getekend.de heer in deze kwestie kon hier niets aan veranderen want er liep een abonnement waar al 2 maanden een achterstand op stond uit eindelijk gaan ze dan over op beeindiging van t contract en moet je voor eenjaar alles betalen vandaar die 760 euro.mijn vriend was woest.hoe kan je in godsnaam voor iets betalen dat nje nooit ontvangen hebt.weer twee maanden later kregen we een brief van preventel vodafone had ons aangemeld.oh wat erg.terwijl we net bezig waren een financiering aan te vragen.die werd dus hardnekkig afgewezen.uiteindelijk na velen malen weer vodafoon te hebben gebeld kreeg ik ineens een aardige man die mij een adres kon geven waar ik mijn klacht in kon dienen.dat hadden die 8 andere nog nooit gedaan.enfin we hebben een brief opgesteld wegens smaad want zo zien wij dat en we eisen in de brief een schadevergoeding voor de gemaakte kosten maar ook omdat wij door de preventel codering geen financiering kunnen krijgen.deze brief hebben we aangetekend verstuurd.week later stonden ze op mijn voicemail.ze waren erg geschrokken van de brief en zouden nader contact zoeken of dan wel mobiel terug bellen.dit is echter nog steeds niet gebeurd en ben al weer 5 weken verder.help wat moeten we nu.