Pagina 1 van 1

Afgezet

Geplaatst: 08 nov 2010 14:30
door Fietserke
Donderdag 4 November 2010 bestelling geplaatst bij extremediscount.nl
vanuit Belgie... na betaling is dit hun reaktie....
geld kwijt !!!! haal die firma uit de ether vooralleer er ongevallen gebeuren...

Geachte Hr./Mw.,
De rekening die u noemt is niet meer werkzaam. Kunt u controleren of het bedrag wellicht retour is gekomen op uw rekening?
We hopen u zo voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Extremediscount.nl
E-mail: [email protected]
Tel.nr.: 0900-extreme

Re: Afgezet

Geplaatst: 08 nov 2010 14:57
door Guardian72
Kan je dit plaatsen achter het reeds bestaande topic?
En, kijk gelijk op opgelichtopinternet - kan je je ook melden.

Er zijn meerdere berichten hierover.

Trouwens, als zij dit roepen - vraag gelijk even bij de bank na of zij kunnen helpen met het achterhalen van de centen.

Re: Afgezet

Geplaatst: 09 nov 2010 07:35
door Extremediscount
Geachte Hr. Fietserke,

Ik heb u reeds per e-mail proberen te helpen, maar u weigert mee te werken. U heeft (vermoedelijk) een rekeningnummer van ons ontvangen dat niet meer actief is. We zijn namelijk een tijdje geleden van bank gewisseld. Onze juiste bankgegevens vindt u ook op onze website. U heeft aan een ander rekeningnummer overgeschreven. Vermoedelijk, zal de bank dit aan u terugstorten omdat het bestemmingsadres niet meer bestaat.

Zoals ik ook naar u gemaild heb, is de order wel voor u op voldaan gezet. Ik begrijp uw klacht hier dus niet zo goed, en uw schreeuw dat u opgelicht zou zijn. Beiden is dus niet waar.

Mocht u er echt geen vertrouwen in hebben, dan kunt u de order natuurlijk annuleren. Mocht u dit wensen, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Re: Afgezet

Geplaatst: 09 nov 2010 07:42
door Extremediscount
Beste Guardian,

U zegt: er zijn meerdere berichten hierover. Dit kan kloppen. Op de dag van wisseling van onze rekening, zijn er nog automatische e-mails uit gegaan met ons oude rekeningnummer. De webbouwer had de verandering niet op tijd doorgevoerd.

Dit heeft echter niet tot problemen geleid. De orders van klanten welke geld hebben overgeschreven op het oude nummer, zijn allemaal op voldaan gezet. We vermoeden wel dat deze klanten het bedrag alsnog op hun rekening retour zullen ontvangen van de bank. Mocht dit zo zijn, dan vragen we ze het bedrag alsnog aan het juiste nummer over te schrijven (zoals vermeld op onze website).

Het gaat hier dus zeker niet om oplichting, waar u wel onterecht op aanstuurt.

Met vriendelijke groet,

Monique, Extremediscount.nl

Re: Afgezet

Geplaatst: 09 nov 2010 08:25
door Guardian72
Extremediscount schreef:Beste Guardian,

U zegt: er zijn meerdere berichten hierover. Dit kan kloppen. Op de dag van wisseling van onze rekening, zijn er nog automatische e-mails uit gegaan met ons oude rekeningnummer. De webbouwer had de verandering niet op tijd doorgevoerd.

Dit heeft echter niet tot problemen geleid. De orders van klanten welke geld hebben overgeschreven op het oude nummer, zijn allemaal op voldaan gezet. We vermoeden wel dat deze klanten het bedrag alsnog op hun rekening retour zullen ontvangen van de bank. Mocht dit zo zijn, dan vragen we ze het bedrag alsnog aan het juiste nummer over te schrijven (zoals vermeld op onze website).

Het gaat hier dus zeker niet om oplichting, waar u wel onterecht op aanstuurt.

Met vriendelijke groet,

Monique, Extremediscount.nl
Het gaat hier toch echt om de klantbeleving.
Door de verhalen (bestellen, niet leveren, stilte etc.) is de klantbeleving die van "ik word belazerd".

Opgelichtopinternet is een site die actief de personen / bedrijven benadert waar zich fouten voordoen - wat niet betekent dat men direct beweert dat deze personen/ bedrijven oplichters zijn.

Het blijkt vaak om slordigheid, overmacht, te snelle groei te gaan.
Maar, dat zijn excuses waar de klant niets mee kan - als de communicatie ook stil ligt.

Dat u nu actief bezig bent is een goed teken.