| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Raar forum
-
Yvet
Raar forum
Ik ben 2 dagen op dit forum stel wat vragen maar stop er maar mee. Dit forum is meer iets voor een chatbox.
Ik wil de mensen bedanken die op mijn topic hebben gereageerd en wens alle serieuse mensen succes.
Yvet.
Ik wil de mensen bedanken die op mijn topic hebben gereageerd en wens alle serieuse mensen succes.
Yvet.
-
Luc
Re: Raar forum
Yvet, waar ben je naar op zoek dan? Er zijn -tigduizend berichten hier aan voorafgegaan en jij bent het na 2 dagen al zat.
Ik begrijp jou niet.
Ik begrijp jou niet.
-
Pieter
Hoi Yvet,
Welke vragen heb je allemaal gesteld. Buiten de vraag "Wie is lid van de TROS"?
Veel verwijzignen over veel gestelde vragen over de lease contracten kun je terug vinden in de topic "Belangrijke links en topics!" http://www.trosradar.nl/radarforum.php? ... tegorie=12
Mvg Pieter
Welke vragen heb je allemaal gesteld. Buiten de vraag "Wie is lid van de TROS"?
Veel verwijzignen over veel gestelde vragen over de lease contracten kun je terug vinden in de topic "Belangrijke links en topics!" http://www.trosradar.nl/radarforum.php? ... tegorie=12
Mvg Pieter
-
Marcel
Beste Yvet,
Mijn indruk is, dat je niet enkel slim bent maar ook dit forum goed door hebt. Na de regelgeving van de redactie van vandaag, ben ik met jou van mening dat je gelijk hebt. Het is een chatbox mensen hebben meerdere e-mailadressen en komen vaak serieus over voor mijn gevoel is het ook behoorlijk fake. Reageer niet meer en het beste gewenst voor je en je studie.
Marcel.
Mijn indruk is, dat je niet enkel slim bent maar ook dit forum goed door hebt. Na de regelgeving van de redactie van vandaag, ben ik met jou van mening dat je gelijk hebt. Het is een chatbox mensen hebben meerdere e-mailadressen en komen vaak serieus over voor mijn gevoel is het ook behoorlijk fake. Reageer niet meer en het beste gewenst voor je en je studie.
Marcel.
-
Anke
Yvet, je reageert toch nog wel op mij e-mail? Je was bezig met banken te inventariseren.
-
Yvet
Hallo Anke,
Het beste wat ik eruit kan halen is toch de Gemeentelijke Kredietbank in jouw woonplaats. Helaas kan ik er verder niets van maken.
Heel veel succes en groeten,
Yvet.
Het beste wat ik eruit kan halen is toch de Gemeentelijke Kredietbank in jouw woonplaats. Helaas kan ik er verder niets van maken.
Heel veel succes en groeten,
Yvet.
-
Yvet
Beste Luc,
In een andere topic las ik dat je nog wat schreef ik wilde graag weten hoe de verhoudingen waren tussen Tros-en forumleden. Ik kan me voorstellen dat je daar vraagtekens bij hebt. Maar het heeft geen zin meer omdat uit te leggen.
Bedankt voor je reacties en ook voor jou succes.
Yvet.
In een andere topic las ik dat je nog wat schreef ik wilde graag weten hoe de verhoudingen waren tussen Tros-en forumleden. Ik kan me voorstellen dat je daar vraagtekens bij hebt. Maar het heeft geen zin meer omdat uit te leggen.
Bedankt voor je reacties en ook voor jou succes.
Yvet.
-
PLUKKER
Yvet laat het er nu al bij zitten. Ze is niet zo ambitieus geloof ik.
PLUKKER - loopt over van ambitie
PLUKKER - loopt over van ambitie
-
Yvet
Beste Plukker,
Door mensen zoals U hoeft het voor mij niet meer en wat anders is: U neemt iedereen hier in de maling uzelf het meest. U bent de hele dag op dit forum nou ik heb gelukkig andere ambities.
Toch bent u ergens wel een beetje aandoenlijk:)) maar niet heus.
Yvet.
Door mensen zoals U hoeft het voor mij niet meer en wat anders is: U neemt iedereen hier in de maling uzelf het meest. U bent de hele dag op dit forum nou ik heb gelukkig andere ambities.
Toch bent u ergens wel een beetje aandoenlijk:)) maar niet heus.
Yvet.
-
PLUKKER
Ach, je leest dit berichtje toch redelijk rap na plaatsing, dus jij hebt kennelijk ook niet veel beters te doen. Maak er dan het beste van en ga niet lopen miepen. Gewoon zonde van je eventuele talenten.
PLUKKER - heeft dus wel weer een gevoelige snaar geraakt
PLUKKER - heeft dus wel weer een gevoelige snaar geraakt
-
Luc
Lunchtijd is voorbij.
Hoe moet dat nou met dat onderzoek van jou Yvet. Dat schiet zo natuurlijk niet op.
Hoe moet dat nou met dat onderzoek van jou Yvet. Dat schiet zo natuurlijk niet op.
-
Yvet
Hallo Luc,
Over 2-weken hoop ik af te studeren vandaar. Ik leer 's-avonds beter en dat onderzoek doe ik niet meer is toch geen haalbare kaart.
Daarna ga ik met een vriendin een poosje op reis wat van de wereld zien.
Je weet wel druivenplukken in Frankrijk of naar Australië we zien wel.
Toch leuk dat je nog even reageer. Succes met Dexia hopelijk valt het allemaal mee voor jullie.
Groet, Yvet.
Over 2-weken hoop ik af te studeren vandaar. Ik leer 's-avonds beter en dat onderzoek doe ik niet meer is toch geen haalbare kaart.
Daarna ga ik met een vriendin een poosje op reis wat van de wereld zien.
Je weet wel druivenplukken in Frankrijk of naar Australië we zien wel.
Toch leuk dat je nog even reageer. Succes met Dexia hopelijk valt het allemaal mee voor jullie.
Groet, Yvet.