internetsnelheid ziggo
Geplaatst: 08 nov 2010 19:37
L.S,
Vorige week en nieuw (gratis) kabelmodem door de de deur gekregen van Ziggo met daarbij de belofte dat de snelheid van het internet daardoor aanzienlijk zou toenemen. Na het kastje te hebben geinstalleerd bleek de internetsnelheid nog steeds bedroevend laag ( ongeveer 8 mb/s download en 2.3 mb/s upload). Volgens de site van Ziggo zou de snelheid echter 22 mb moeten zijn. Enfin, een mailtje naar Ziggo gestuurd. Een dag later een reply. Na zorgvuldige bestudering van mijn probleem was men bij Ziggo tot de conclusie gekomen dat het welhaast een probleem binnen of buiten mijn huis moest betreffen (!). Ik moest nog maar eens de bijgeleverde brochure doorlezen waarin tips staan om de snelheid te kunnen verhogen. U raadt het al: geen resultaat. Ziggo vermeldde verder nog dat indien het mij niet zou gelukken om de internetsnelheid op een hoger plan te krijgen dat ik dan maar weer contact moest opnemen zodat er een (betaalde) monteur langs kan komen..Ik wordt er zo moe van ....!
Vorige week en nieuw (gratis) kabelmodem door de de deur gekregen van Ziggo met daarbij de belofte dat de snelheid van het internet daardoor aanzienlijk zou toenemen. Na het kastje te hebben geinstalleerd bleek de internetsnelheid nog steeds bedroevend laag ( ongeveer 8 mb/s download en 2.3 mb/s upload). Volgens de site van Ziggo zou de snelheid echter 22 mb moeten zijn. Enfin, een mailtje naar Ziggo gestuurd. Een dag later een reply. Na zorgvuldige bestudering van mijn probleem was men bij Ziggo tot de conclusie gekomen dat het welhaast een probleem binnen of buiten mijn huis moest betreffen (!). Ik moest nog maar eens de bijgeleverde brochure doorlezen waarin tips staan om de snelheid te kunnen verhogen. U raadt het al: geen resultaat. Ziggo vermeldde verder nog dat indien het mij niet zou gelukken om de internetsnelheid op een hoger plan te krijgen dat ik dan maar weer contact moest opnemen zodat er een (betaalde) monteur langs kan komen..Ik wordt er zo moe van ....!