LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bank gekocht en nu in reclamekrantje seats and sofas
bank gekocht en nu in reclamekrantje seats and sofas
We hebben nog geen 2 weken geleden een bank gekocht voor 900 euro (zonder huishoudpakket twv 100 euro) bij seats and sofas.volgens de verkoper al een koopje.... nu staat die zelfde bank incl pakket voor € 750,- in het krantje. Kan ik nu naar de winkel gaan en zeggen dat ik de bank aan deze prijs wil hebben? ik heb er nu al geen goed gevoel over, maar de levering duurt nog 3 weken.ik heb de helft aanbetaald. wat zou jij doen???
Re: bank gekocht en nu in reclamekrantje seats and sofas
je kunt het gewoon proberen om het voor de actieprijs te krijgen. ik werk ook in een winkel en wij geven het vaak voor de actieprijs als het nog niet geleverd is of binnen 7 dagen na aankoop.
meestal zijn het bij seats en sofa's volgens mij vanaf prijzen, ivm verschillende stoffen. komt dat ook overeen?
succes
meestal zijn het bij seats en sofa's volgens mij vanaf prijzen, ivm verschillende stoffen. komt dat ook overeen?
succes
Wat superklaver al zegt kun je het uiteraard proberen. Het kan ook zijn dat het voorraadmodellen zijn en deze dus direct mee te nemen zijn. Op deze manier werkt Seats and Sofas ook nog wel eens. En wat al eerder genoemd zijn kan ook de stof afwijken met wat jij besteld hebt. Controleer dit dus even goed en ga dan eens langs in de winkel om eens te babbelen over de prijs.
Wanneer de bank duurder in de folder stond, was je dan teruggegaan om het prijsverschil bij te betalen ?
Afspraak = afspraak.
Ondanks dat je een grote fout hebt gemaakt om daar wat te kopen heb je ook nog eens teveel betaald....
Sterkte,
je zal het nodig hebben.
Afspraak = afspraak.
Ondanks dat je een grote fout hebt gemaakt om daar wat te kopen heb je ook nog eens teveel betaald....
Sterkte,
je zal het nodig hebben.
Niet geschoten is altijd mis dus ik ga zowiezo terug, ik heb nu niks te verliezen.
Als de bank duurder zou zijn, zou die niet in een reclamekrantje staan, toch...?! dus dat vind ik geen antwoord.
Ondanks heel veel negatieve reactie,s heb ik ook wel positieve dingen over S&S gelezen dus hopen dat het bij ons wel mee zit
Als de bank duurder zou zijn, zou die niet in een reclamekrantje staan, toch...?! dus dat vind ik geen antwoord.
Ondanks heel veel negatieve reactie,s heb ik ook wel positieve dingen over S&S gelezen dus hopen dat het bij ons wel mee zit
Banken kunnen in der loop de tijd ook duurder worden, dan klaag je toch ook niet? Gegeven is dat je op dat moment van koop tevreden was met de bank en de prijs. Koop = koop, je tekent voor dat bedrag. Als morgen de benzine goedkoper is ga je dan klagen? De cola in de aanbieding en je nieuwe schoenen in de uitverkoop zijn?es12582 schreef:Niet geschoten is altijd mis dus ik ga zowiezo terug, ik heb nu niks te verliezen.
pfffff benzine, cola en schoenen.....sorry maar is even iets heel anders dan iets waar je maanden (!!) voor gespaart hebt en waar je je achteraf nog bij bezeikt voelt. Laat maar.....Ik ben inmiddels geweest en het antwoord gekregen wat ik wou.
beste ts. begrijp ik hieruit dat u het voor de actieprijs heeft gekregen?
Superklaver, Wij hebben een ander soort stof uitgezocht welke van een betere (hoop ik dan) kwaliteit. de aangeboden stof in de folder zou van de laagste kwaliteit zijn.
Ik kan niet begrijpen, dat je niet eerst naar de winkel gaat, om dit uit te zoeken.es12582 schreef:Superklaver, Wij hebben een ander soort stof uitgezocht welke van een betere (hoop ik dan) kwaliteit. de aangeboden stof in de folder zou van de laagste kwaliteit zijn.
Wat is nu het nut van dit topic?
Trouwens moet ik crazyme gelijk geven, want blijkbaar heb je ook hier je huiswerk niet gedaan, om eens te googelen, op het bedrijf.
Natuurlijk zijn er ook positieve, maar daar zet ik dan een vraagteken bij.
Weet je wel, dat zij helemaal geen algemene voorwaarden hebben?
Veel succes, neen ik heb geen bedrijf!
Dit topic is ontstaan uit emotie, en ik wou dit eerst overleggen, zeker voordat ik hier 40 km voor zou gaan rijden. Misschien had iemand dit eerder meegemaakt, waarom zijn anders topics.....(waarom leg ik het eigenlijk uit )
In ieder geval, ik erken dat ik eerst eea had moeten uitzoeken voordat ik kocht. een leer voor de volgende keer.....
In ieder geval, ik erken dat ik eerst eea had moeten uitzoeken voordat ik kocht. een leer voor de volgende keer.....
Ik zou deze niet eens gratis willen hebben gezien het aantal klachten over deze winkel.
Ik heb liever een goed product dan lage prijs want ik zie ze vaak na enkele jaren bij het groot vuil staan.
Ik heb liever een goed product dan lage prijs want ik zie ze vaak na enkele jaren bij het groot vuil staan.
-
Waarom is cola en dergelijke niet te vergelijken?
Waarschijnlijk heeft de winkel jou bank nog tegen een oude inkoopprijs ingekocht.
Prijzen kunnen dagelijks veranderen, ook zonder dat de winkelier hiervan op de hoogte is.Heb het ook weleens gehad, ben werkzaam in de telecombrance.
Klant abonnement + toestel moest nog ongeveer 50 euro bijbetalen.
2 weken later gratis, klant boos in de winkel of ik dat niet had kunnen zeggen.
Uhh nee, prijzen kunnen per dag veranderen, en toevallig zat er op dat toestel toen een extra vergoeding vanuit de provider.
Dit weten wij echter pas op de dag zelf en geen 2 weken van te voren.
Klant geld teruggeven is dan ook geen optie voor ons, want wij krijgen niet de hogere vergoeding voor zijn abonnement dus zou ik er geld op toeleggen.
Waarschijnlijk heeft de winkel jou bank nog tegen een oude inkoopprijs ingekocht.
Prijzen kunnen dagelijks veranderen, ook zonder dat de winkelier hiervan op de hoogte is.Heb het ook weleens gehad, ben werkzaam in de telecombrance.
Klant abonnement + toestel moest nog ongeveer 50 euro bijbetalen.
2 weken later gratis, klant boos in de winkel of ik dat niet had kunnen zeggen.
Uhh nee, prijzen kunnen per dag veranderen, en toevallig zat er op dat toestel toen een extra vergoeding vanuit de provider.
Dit weten wij echter pas op de dag zelf en geen 2 weken van te voren.
Klant geld teruggeven is dan ook geen optie voor ons, want wij krijgen niet de hogere vergoeding voor zijn abonnement dus zou ik er geld op toeleggen.