LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso ENECO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
villagl
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 00:56

incasso ENECO

Ongelezen bericht door villagl »

Ik merk dat ENECO de maandelijkse incasso vervroegd heeft, in kleine stapjes, van omstreeks de 20e van de maand (2008) naar nu de 10e van de maand (2010).
Is dat bij meer mensen zo en kan iemand een oorzaak geven? :?:

PS. bij de jaarafrekening houd ik altijd geld over, maar misschien heeft dat er niks mee te maken.

Eneco mdw
Berichten: 183
Lid geworden op: 03 feb 2010 11:43

Re: incasso ENECO

Ongelezen bericht door Eneco mdw »

Beste villagl,

Uit uw bericht op dit forum begrijp ik dat u vragen heeft over de maandelijkse incasso. U geeft aan dat we deze in de loop der jaren vervroegd hebben van de 20e naar de 10e van de maand.

Ik kan mij voorstellen dat u hier vragen over heeft. Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk of u onze vervaldatum bedoelt, of de datum waarop we de bedragen van uw rekening incasseren. Graag kijk ik dit voor u na. Wanneer u dat op prijs stelt, vraag ik u om uw contactgegevens samen met het onderwerp van dit forum, te mailen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Eneco

MAXIEM

Re: incasso ENECO

Ongelezen bericht door MAXIEM »

villagl

Bij mij wordt die misselijke truc (nog) niet uitgehaald en is de incassodatum nog steeds de 20ste van de maand.

Maxiem.

villagl
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 00:56

Re: incasso ENECO

Ongelezen bericht door villagl »

Eneco heeft snel en sympathiek gereageerd. Voortaan houden ze/we weer de 20e v.d. maand aan.
voor mij is hiermee de zaak afgedaan. Goed forum,dus.

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: incasso ENECO

Ongelezen bericht door frenkievee »

Via de website van Eneco heb ik de incasso ooit op de 1e van de maand gezet en ik heb nog niet gezien dat ze daar vanaf geweken zijn. De enige keer dat het bedrag anders is, is bij de jaarafrekening (en dat is uiteraard logisch).

Dus via mijn.eneco.nl kun je dit zelf instellen, uiteraard mits je je voorschot automatisch laat incasseren.

Gesloten