Pagina 1 van 1

CAIWAY support

Geplaatst: 11 nov 2010 13:18
door harm0404
Caiway support is erg traag,
3 weken later krijg je een antwoord op een email en het antwoord slaat echt nergens op.
Ondertussen maar weer eens 10 mailtjes verzonden met het zelfde probleem en gevraagd of ze denken met kleuters te maken te hebben.

Voorbeeld.
Webmail is versie 0.9.6 2004
nu zijn we reeds op versie 1.8.x 2010

Helaas zijn er bepaalde bugs in 0.9 die opgelost zijn in 1.1

reactie caiway
we zijn up to date en doen verder niks.
Ook zien we dat DHCP niet goed staat. Heeft niks te maken met webmail maar vooruit. Vandaag maar weer eens gebeld.

antwoord: ze zijn er mee bezig en spoedig installeren ze een nieuwe versie
spoedig?? wanneer? dit weten ze niet en als het geïnstalleerd is dan weten ze wanneer.

Installatie zal ongeveer 5 minuten duren als je het gedownload hebt.
Ik vraag me dus af als een email al 3 weken duurt hoelang een update zal duren.

En webmail was alleen maar een extra service die je kon gebruiken in noodgevallen maar het was geen hotmail of zo.

Helaas bereik je meestal alleen iets bij caiway door het te posten en 50 faxen en mails te sturen aangezien ze dan bellen of je wilt stoppen en het oplossen ( zo leert de ervaring ondertussen)

Dus mijn tip aan caiway klanten heb je een probleem fax en mail regelmatig tot ze het oplossen

Vriendelijke groet
Harm


PS caiway weet van deze posting, helpdeskmedewerker zei dat dit een prima oplossing was zolang ik maar niet zijn / haar naam vermelde

Re: CAIWAY support

Geplaatst: 08 dec 2010 22:39
door svanhoegee
Overwerken op kantoor. Iemand uit mijn wijk heeft zijn abonnement opgezegd. Zijn en mijn provider, CAIWAY, heeft vervolgens mij ipv die persoon afgesloten. Geen internet, geen telefoon en geen TV. Na 1 uur en 10 minuten wachtrij bij de helpdesk de mededeling dat er maandag een monteur kan komen maar dat als ik gebruik maak van een splitter in de meterkast dat dat geld gaat kosten. Wie heeft voor mij het mobiele nummer van Youp van 't Hek?

CAI WAY = NO WAY