LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesting Finance, incasso bureau van nl energie.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
kaarsje69

Vesting Finance, incasso bureau van nl energie.

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik was in dispuut met ze over de jaarafrekening, dat is 1, ik krijg al jaren geld terug, zo ook dit jaar. Ik doe mijn naam eer aan.
Kreeg ik een fijne rekening binnen van Vesting Finance, de zelfde die ook voor die scheermesjes werkt, jullie weten wel, van € 5.00 wordt het €124.00, die gratis dingen!

De rekening is met € 223 opgedreven en ze gooien daar nog even flinke kosten bij op van €267 en niet te vergeten 5 euro cent!
Ik ga natuurlijk mijn bank morgen direct opdracht geven via de telefoon opdracht geven om dit bedrag over te boeken, maar niet echt!

Wat voor idioten zitten achter dit incasso bureau?

Even voor de duidelijkheid, de energie nota is voldaan, na correctie van mijn nieuwe leverancier, maar het is net alsof nl energie het niet wil horen, ik zeg, niet doen!

wini25

Re: Vesting Finance, incasso bureau van nl energie.

Ongelezen bericht door wini25 »

Wij hebben ook destijds de grootste problemen gehad met Vesting Finance inzake een rekening bij Eneco. Wij waren het gewoon niet eens met de vordering en de wijze waarop werd gecommuniceerd. Uiteindelijk heb ik mijn onvrede bij Eneco gemeld en toen heeft Eneco het dossier teruggehaald bij Vesting Finance. Ik heb uiteraard hierna de openstaande 40,- euro netjes voldaan aan Eneco. Dit scheelde mij toch weer ruim 200,- euro aan kosten en daar kun je leuk boodschappen voor doen.

Josephien12

Re: Vesting Finance, incasso bureau van nl energie.

Ongelezen bericht door Josephien12 »

En voor 40 euro volharden we dus in niet betalen totdat Eneco het bedrag uit handen geef. Vervolgens neemt VF de incasso over en dan ben je het niet eens met de wijze waarop en ga je bij Eneco uithuilen...

Yes..right....

Gesloten