SNS blokkeert zomaar creditcard
Geplaatst: 13 nov 2010 09:00
Ik ben echt zo kwaad. Ik wilde gistermiddag pinnen met mijn creditcard, maar die deed het niet. Ben naar de bank gegaan en daar werd mij verteld dat door een fout van hun er enkele duizenden creditcards geblokkeerd zijn, een nieuwe was al onderweg en deze zou ik gister moeten ontvangen. Dus ik weer naar huis en wachten op de post. De post kwam en je raad het al: geen creditcard. Ik bedacht mij ineens dat ik afgelopen dinsdag mijn ov-chipkaart wilde opladen met mijn creditcard, maar dat wilde ook niet. Ik dacht dat het aan de automaat lag, maar toen was hij dus al geblokkeerd. Niet echt netjes om dat niet te vermelden aan je klanten. Ook de site is er ook niks over te lezen.
Toen hij dus niet bij post zat heb ik het hoofdkantoor gebeld. Het probleem is dat ik zondag op vakantie ga en dus gewoon een creditcard nodig heb. Daar werd me verteld dat hij ook nog morgen of maandag kan komen. Ik zei dat maandag te laat is en dat ik nu graag geholpen wil worden anders maken ze van hun fout mijn probleem. Maar… ze kunnen gewoon niks voor me doen. Als ik hem vandaag niet heb kan ik dus niet op vakantie. Ik voel me echt zo machteloos. De jongen die ik sprak adviseerde me wel om een klacht in te dienen en de gemaakte kosten voor mijn vakantie terug te eisen van SNS, maar daar heb ik mijn vakantie zelf natuurlijk niet voor terug. Ik ben gisteravond nog naar het kantoor gegaan en het meisje daar werd ook ontzettend boos hierover. Zij heeft voor mij nog een keer naar het hoofdkantoor gebeld, maar ook zij kreeg te horen dat er geen oplossing is. Toen heb ik zelf nog weer gebeld en gevraagd of ik kon spreken met een leidinggevende of supervisor o.i.d. maar die werken alleen tijdens kantooruren (vreemd). Ik weet inmiddels wel dat maandag mijn nieuwe kaart verstuurd is en die kan ik uiterlijk aanstaande dinsdag verwachten. Waarom versturen ze zo'n ding niet per koerier of per express of weet ik veel wat? Ik hoop dus ontzettend dat hij vanmiddag bij de post zit anders is het dag vakantie.
Voor de duidelijkheid: het gaat hier om de SNS!!!
Toen hij dus niet bij post zat heb ik het hoofdkantoor gebeld. Het probleem is dat ik zondag op vakantie ga en dus gewoon een creditcard nodig heb. Daar werd me verteld dat hij ook nog morgen of maandag kan komen. Ik zei dat maandag te laat is en dat ik nu graag geholpen wil worden anders maken ze van hun fout mijn probleem. Maar… ze kunnen gewoon niks voor me doen. Als ik hem vandaag niet heb kan ik dus niet op vakantie. Ik voel me echt zo machteloos. De jongen die ik sprak adviseerde me wel om een klacht in te dienen en de gemaakte kosten voor mijn vakantie terug te eisen van SNS, maar daar heb ik mijn vakantie zelf natuurlijk niet voor terug. Ik ben gisteravond nog naar het kantoor gegaan en het meisje daar werd ook ontzettend boos hierover. Zij heeft voor mij nog een keer naar het hoofdkantoor gebeld, maar ook zij kreeg te horen dat er geen oplossing is. Toen heb ik zelf nog weer gebeld en gevraagd of ik kon spreken met een leidinggevende of supervisor o.i.d. maar die werken alleen tijdens kantooruren (vreemd). Ik weet inmiddels wel dat maandag mijn nieuwe kaart verstuurd is en die kan ik uiterlijk aanstaande dinsdag verwachten. Waarom versturen ze zo'n ding niet per koerier of per express of weet ik veel wat? Ik hoop dus ontzettend dat hij vanmiddag bij de post zit anders is het dag vakantie.
Voor de duidelijkheid: het gaat hier om de SNS!!!