LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuws op noordzee fm

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
marcel

nieuws op noordzee fm

Ongelezen bericht door marcel »

Vanavond hoorde ik op het nieuws bij noordzee fm dat duizenden lesebeleggers geen rechtzaak meer aanspanden tegen dexia.
Weet iemand hier iets meer van?

Gast

Re: nieuws op noordzee fm

Ongelezen bericht door Gast »

zie topic

Meesten akkoord met aanbod Legio Lease (heet van de naald) :idea:

Gast

Re: nieuws op noordzee fm

Ongelezen bericht door Gast »

Lezers,

Laat je niet gek maken: 44% gaat akkoord. Waarschijnlijk zullen dat vooral mensen zijn welke geen internet ter beschikking hebben, uit principe niet willen procederen of gewoon mensen die het zat zijn. Ik ervaar het ook als een last en dat gedoe met deze dexia-criminelen begin ik ook zat te worden. Als lid van beide stichtingen zit ik ook wel eens te dubben: Wel of niet betalen.... Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik het geld wel heb, maar mijn gevoel van rechtvaardigheid houdt mij tegen: Het kan en mag toch niet zo zijn dat dexia een deel van de Nederlandse bevolking min of meer gijzelt? Wat er ook verder zal gebeuren, ik zal altijd een diepe haat tegen dexia blijven houden. Vroeg of laat zet ik ze dit op een legale wijze betaald.
Eigenlijk moeten we er met z'n allen voor zorgen dat dexia Nederland nooit meer een poot aan de grond krijgt in dit land.
Het moet toch mogelijk zijn om met de moderne communicatie middelen die we nu ter beschikking hebben, mensen te laten weten dat ze vooral geen zaken moeten doen met deze bank die ons allen op zo'n misselijke wijze behandeld? Zelf heb ik al 2 potentiele klanten ervan kunnen overtuigen om niet met dexia in zee te gaan. Als ik in België rij, en ik zie zo'n bankkantoor van dexia, dat heb ik de neiging om die geldautomaten vol met stopverf of kauwgum te stoppen. Of zorg dat je een stapel etiketten hebt (eenvoudig te maken op je PC) om op die automaten te plakken...
Het mag niet, zullen jullie zeggen. Normaal ben ik ook niet zo, maar deze geschiedenis met de crimineelste bank van Nederland, zorgt ervoor dat ik de normen en waarden welke deze bank hanteert projector op dexia. Ik hoop dat over een paar jaar in het woordenboek het woord "dexia" een synoniem is voor "misleiding".
Tot zover mijn betoog......

Kees

Gesloten