Retour drama bij Wehkamp
Geplaatst: 13 nov 2010 16:10
Ik was en ben nog steeds opzoek naar een laptop die aan mijn eisen voldoet namelijk geen ingebouwde webcam en ingebouwde microfoon want ik gebruik deze rare dingen niet.
Ik vind dat ik dan ook niet verplicht ben om deze aan te schaffen omdat ze nu eenmaal ingebouwd zijn.
Maar goed ik kijk dus op de site van Wehkamp en zag daar een laptop staan zonder deze ingebouwde verplichtingen althans daat leek het in eerste instantie op.
Voor de zekerheid gekeken op website van Compaq en gezocht naar dit model maar de website van Compaq was daar niet echt duidelijk over dus bellen met de klantenservice van Wehkamp maar ook deze konden niets meer vertellen dan hun eigen website.
Volgens de klantenservice mocht ik de laptop ruilen als deze niet voldeed dus toch maar de laptop besteld en wat bleek na ontvangst jawel geen verplichte webcam maar wel verplichte ingebouwde microfoon.
Gelijk de klantenservice gebeld en mijn klacht gemeld, ik kon deze laptop ruilen voor een goedkoper model van hetzelfde merk maar ook daar wisten ze niet zeker van of deze nu wel of niet aan mijn eisen zou voldoen maar ook deze mocht ik retourneren.
De volgende dag netjes de laptop kunnen ruilen voor de andere en ja hoor ook deze had een ingebouwd microfoon dus weer de klantenservice gebeld en mijn beklach gedaan.
De laptop zou na het weekend opgehaald worden maar wat bleek de laptop werd de volgende dag al opgehaald op zich geen probleem maar niet volgens afspraak.
Maar het drama begint nu pas goed, na het weekend om precies te zijn op een dinsdag was eigenlijk de afspraak om de laptop op te komen halen en wat bleek men kwam inderdaad maar dit keer werd de laptop die ik eerder geretourneerd had weer gebracht, gelijk weer mee terug gestuurd natuurlijk.
Ja ja het blijft lachen met Wehkamp.
Maar goed nu krijg ik dus rekeningen van ze voor geleverde laptops en maar bellen naar ze en emailen maar hoe je het went of keert ze blijken te achterlijk te zijn om nog iets te begrijpen.
Ze moeten niet denken dat ik dan ook maar een cent betaal voor slecht geleverde service.
Ja inderdaad slecht geleverde service want een klantenservice moet gewoon gedegen productkennis hebben zodat je niet genoodzaakt bent om produkten te ruilen omdat men het effe niet weet.
Ik vind dat ik dan ook niet verplicht ben om deze aan te schaffen omdat ze nu eenmaal ingebouwd zijn.
Maar goed ik kijk dus op de site van Wehkamp en zag daar een laptop staan zonder deze ingebouwde verplichtingen althans daat leek het in eerste instantie op.
Voor de zekerheid gekeken op website van Compaq en gezocht naar dit model maar de website van Compaq was daar niet echt duidelijk over dus bellen met de klantenservice van Wehkamp maar ook deze konden niets meer vertellen dan hun eigen website.
Volgens de klantenservice mocht ik de laptop ruilen als deze niet voldeed dus toch maar de laptop besteld en wat bleek na ontvangst jawel geen verplichte webcam maar wel verplichte ingebouwde microfoon.
Gelijk de klantenservice gebeld en mijn klacht gemeld, ik kon deze laptop ruilen voor een goedkoper model van hetzelfde merk maar ook daar wisten ze niet zeker van of deze nu wel of niet aan mijn eisen zou voldoen maar ook deze mocht ik retourneren.
De volgende dag netjes de laptop kunnen ruilen voor de andere en ja hoor ook deze had een ingebouwd microfoon dus weer de klantenservice gebeld en mijn beklach gedaan.
De laptop zou na het weekend opgehaald worden maar wat bleek de laptop werd de volgende dag al opgehaald op zich geen probleem maar niet volgens afspraak.
Maar het drama begint nu pas goed, na het weekend om precies te zijn op een dinsdag was eigenlijk de afspraak om de laptop op te komen halen en wat bleek men kwam inderdaad maar dit keer werd de laptop die ik eerder geretourneerd had weer gebracht, gelijk weer mee terug gestuurd natuurlijk.
Ja ja het blijft lachen met Wehkamp.
Maar goed nu krijg ik dus rekeningen van ze voor geleverde laptops en maar bellen naar ze en emailen maar hoe je het went of keert ze blijken te achterlijk te zijn om nog iets te begrijpen.
Ze moeten niet denken dat ik dan ook maar een cent betaal voor slecht geleverde service.
Ja inderdaad slecht geleverde service want een klantenservice moet gewoon gedegen productkennis hebben zodat je niet genoodzaakt bent om produkten te ruilen omdat men het effe niet weet.