LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werkspot.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
blb-glas

werkspot.nl

Ongelezen bericht door blb-glas »

Goede dag. Ik als zzp'r heb er ook slecht ervaring mee ben er nu een jaar lang lid van 1 klus gehad niks verdiend € 79,- x vier betaald en voor de prijzen hoef je het niet te doen. Daarbij heeft of de klant of werkspot nog iets veranderd waardoor ik ja de werker zo ongeveer voor € 40,- voor een dag werken verdiend heb. na veel onderhandelen en rechtsbijstand kon ik er nog € 100,- bij krijgen waar ik nog belasting over moet batalen kortom 7 uur begonnen 6 uur naar huis (10 uur werk voor € 90,-) als dit zo moet, gaan alle zzp,ers kapot ja.
de klant tevreden met mijn werk behalve over de manier van werkspot.nl BOZE gezichten want ik moest mijn rechtsbijstand maar inschakelen om de afgesproken prijs maar te verhalen op de klant. Wie wordt er dus kwaad in het daglicht gezet. De klant zegt werkspot is fout. werkspot zegt andersom. maar je krijgt van geen kant medewerking. alle correspondentie van mailverkeer heb ik nog in bezit. allen heb ik geen opmame van de eerste keren dat ik telefonisch heb gecorresspondeerd. Ik sta in mijn recht. maar opboxsen tegen werkspot. IK zeg niet doen. zo dat ben ik kwijt. :

Snertjong

Re: werkspot.nl

Ongelezen bericht door Snertjong »

:arrow: En lucht het op ?__ :mrgreen:

Gesloten