Elout.eu betaald nog niet terug
Geplaatst: 15 nov 2010 19:35
Eind augustus heb ik een beamer besteld/gekocht bij http://www.elout.eu.
Deze werd keurig binnen afgesproken tijd geleverd.
Na het testen van de beamer mag je deze zonder reden van opgave terug sturen tijdens de zo geheten afkoelingsperiode. Hiervoor heb ik contact opgenomen met het bedrijf en ze hebben mij een procedure toegestuurd. Ik heb deze procedure gevolgd en de beamer retour gestuurd. Vervolgens heb ik heel lang niks vernomen van dit bedrijf. Ik heb wederom contact gezocht met het bedrijf (om te controleren of de beamer in goede staat is ontvangen). Mijn telefonische oproepen werden niet beantwoord en slechts een email bericht is door hen beantwoord op 18-10-10. Hierin gaven ze aan het product in goede staat te hebben ontvangen (op 07-09-10) en hierom het product volledig zullen terug betalen. In de algemene voorwaarden van het bedrijf staat vermeld dat ze het bedrag terug zullen storten binnen 30 na ontvangst en goedkeuring van het product. Echter heb ik tot op de dag van vandaag geen enkele cent ontvangen. Hierover probeer ik ze te vergeefs te bellen en te e-mailen (deze oproepen worden allen niet op gereageerd).
Kan ik hier iets mee doen zodat ik uiteindelijk toch mijn geld ontvang?
Met vriendelijke groet,
Hugo
Deze werd keurig binnen afgesproken tijd geleverd.
Na het testen van de beamer mag je deze zonder reden van opgave terug sturen tijdens de zo geheten afkoelingsperiode. Hiervoor heb ik contact opgenomen met het bedrijf en ze hebben mij een procedure toegestuurd. Ik heb deze procedure gevolgd en de beamer retour gestuurd. Vervolgens heb ik heel lang niks vernomen van dit bedrijf. Ik heb wederom contact gezocht met het bedrijf (om te controleren of de beamer in goede staat is ontvangen). Mijn telefonische oproepen werden niet beantwoord en slechts een email bericht is door hen beantwoord op 18-10-10. Hierin gaven ze aan het product in goede staat te hebben ontvangen (op 07-09-10) en hierom het product volledig zullen terug betalen. In de algemene voorwaarden van het bedrijf staat vermeld dat ze het bedrag terug zullen storten binnen 30 na ontvangst en goedkeuring van het product. Echter heb ik tot op de dag van vandaag geen enkele cent ontvangen. Hierover probeer ik ze te vergeefs te bellen en te e-mailen (deze oproepen worden allen niet op gereageerd).
Kan ik hier iets mee doen zodat ik uiteindelijk toch mijn geld ontvang?
Met vriendelijke groet,
Hugo