LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is deze al bekend?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
anne1975

Is deze al bekend?

Ongelezen bericht door anne1975 »

Hallo,

Ik heb een Audi A2 gewonnen of een geldprijs (jaja)!! Ik wil graag weten of er al iets bekend is van deze organisatie. Ze heten CLW en in de kleine lettertjes staat dat de actie is georganiseerd door WMRB (mailingactie). Ze opereren in Maasbracht. Wie kent dit bedrijf en heeft er informatie over?

Gegroet Mieke :?:
Laatst gewijzigd door anne1975 op 10 jul 2003 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Ed

Re: Is deze al bekend?

Ongelezen bericht door Ed »

Goh! Die heb IK ook gewonnen, Anne!
Samen een ritje maken? :wink:

Ik heb die brief retour afzender gedaan met het verzoek mij uit hun adressenbestand te verwijderen.
Bakstenen volgen als ik weer post van hun krijg.

Je kunt die brief natuurlijk ook gewoon bij het oud papier mikken.
Laat je niks wijs maken, het enige wat ze willen is dat je lid wordt van die duitse loterij.
Die auto en dat geld krijg je nooit.

anne1975

Zou dit niet dezelfde organisatie zijn als die uit Venlo? Misschien zijn ze wel verhuisd. :wink: Meer mensen die gewonnen hebben? Kunnen we met zijn allen een heel groot pakket samen gaan stellen en naar hen op gaan sturen. :lol: !!! Is maar een ideetje hoor....... Winnen die "arme" medewerkers daar ook eens iets, gna gna gna...... :twisted:

Groetjes Mieke

anne1975

Oooh ja Ed!

Als ik een Audi A2 win ga ik een ritje met je maken........ Moet je wel al rekening gaan houden met je pensioenregeling enzo. Hihi :D

Groetjes Mieke

Dlowal

Ongelezen bericht door Dlowal »

Heb ook zo,n klein K autootje gewonnen ja!
Moet toch eens wat aan gedaan worden,die loterij gasten

motormuis_xxx

Ongelezen bericht door motormuis_xxx »

hallo,

Ik heb ook een audi A2 gewonnen alleen de mijne komt van LLC
in horst met ook WMRB in kleine letters. Deze is dus waarschijnlijk ook nep.
Kan dus bij oud papier.
:cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat moet je niet doen, anders krijg je die auto niet.

anne1975

Je kunt het natuurlijk altijd proberen maar of je echt een auto wint? Ik dacht het niet. Het pakket gaat groter worden, hihi. Moeten we wel allemaal wat bij elkaar gaan leggen voor de grote hoeveelheid cadeaupapier voor het pakket. :lol:

Maar nu even serieus. Dat CLW is volgens mij nog maar net begonnen met voorheen andere namen (en waarschijnlijk nog steeds).

Groetjes Mieke

Gast

Wij hebben ook een brief gehad van de LLC dat wij de gelukkige winnaars zijn van een Audi A2!!! Enkele weken geleden kregen wij van de JLV (uit Venlo) net zo'n brief waarin we een mecedes hadden gewonnen!! Nou, die moet nog steeds komen!! Gewoon hetzelfde bedrijf, maar weer een andere naam. Op het machtigingsformulier zie je in het klein staan: duitse lotto, dus wij weten genoeg!!
Trap hier a.u.b. niet in, wij hadden die fout wel gemaakt. We kwamen er snel achter dat het goed fout zat, maar toen was het al te laat. Direkt AANGETEKEND opgezegd, maar ze zijn hondsbrutaal en schrijven gewoon het geld van je rekening af!! We hebben er een blokkade opgelegd.
Dus mensen: trap hier niet in!!!
We snappen trouwens niet dat niemand er iets tegen kan doen!!!

Gast

Goh die audi heb ik deze week gewonnen.wel terug gestuurd maar doe niet mee met de lotto.
ze waren al zo brutaal om mij een paar weken geleden op te bellen dat ik mee deed met de verloting van de audi, maar wilde gelijk een paar loten aansmeren mijn antwoord was neeeeeeeeeeeeeee.
maar toch ik kreeg nu te horen dat ik die audi gewonnen had??????

:twisted: groetjes

heinie

Ongelezen bericht door heinie »

Ah gelukkig maar.
Ik dacht dat ik allen een audi A2 had gewonnen maar het blijken er toch meer te zijn.
Nu weer eens bij LLC te Horst.

Volgens mij had mijn oprijlaan al vol moeten staan van al de gewonnen auto's bij al de verschillende loterijclubs in nederland.

Waarschijnlijk is dit de 4e of de 5e mailing die ik heb gekregen van verschillende bedrijven.

Ik zou tegen die gasten willen zeggen. " Zet maar een paar auto's op de oprijlaan en gooi de sleutel maar door de brievenbus "

Succes met al die mooie prijzen. :lol:

Marguerita

Ongelezen bericht door Marguerita »

Ja ik had afgelopen maandag ook die Audi gewonnen bij de CLW. Vandaag heb ik bij de LOC 65.000 euro en een mercedes gewonnen. RIGHT!
CLW, LOC, ILM, LLC allemaal 1 pot nat... opererend via een postbusnummer in Venray net als de WMRB huppeldepup mailingactie. Ik wil ze aanklagen, maar die de reclamecodecommissie gaat dat veel te ingewikkeld en die kunnen toch niets doen... Welke opties zijn er nog meer???

Joyce

Ongelezen bericht door Joyce »

Ja ook winnaar!!!
maar zoals het bij mij stond had ik of de auto of een gegarandeerde geldprijs gewonnen.
In de kleine letters staat dat ik dat ook echt heb gewonnen, maar....dat de geld prijzen variaren vanaf 1 euro...!!!!

Dus tel maar uit op je vingers wat ik gewonnen heb! Als ik het zou insturen.

Dus mensen lees de kleine lettertjes ook wel bekend als voorwaarde!

Hans Bremmer

Ongelezen bericht door Hans Bremmer »

Ook ik heb een Audi gewonnen of een geldprijs(1Euro), het zijn dezelfde oplichters die ook onder JLI Venlo opereerden.Het is een schande dat het in Nederland toelaatbaar is dat deze oplichters (ook WMBR) zich kunnen verschuilen achter een postbus. De postwet moet lijkt mij op dit punt worden aangepast. Het is die treurig dat de overheid op dit punt geen maatregelen neemt. Ook de Kamer van Koophandel heeft hierin een kwalijke rol door bedrijven als WMBR IN TE SCHRIJVEN ALS LEGALE ONDERNEMINGEN!!!!

Wellicht kan RADAR hier iets aandoen????

wizzy2

Ongelezen bericht door wizzy2 »

Ja, mensen ook ik heb de Audi A2 gewonnen + € 12.500,00. Ik kon ook kiezen voor € 35.000,00 maar ik heb een oude auto en zag de A2 dus wel zitten. Ik heb het formulier teruggestuurd met de opmerking:
DIT IS OPLICHTERIJ, EEN KLACHT IS INMIDDELS INGEDIEND.
Bovendien heb ik erop gezet dat ze me dan maar moesten bewijzen dat ik heb gewonnen door met de Audi te leveren zonder deelname aan de Duitse Lotto. Zou ik hier ooit nog wat van horen....................?

wizzy2 :twisted: :evil:

Freek

Ongelezen bericht door Freek »

Als je de brief goed leest staat er (althans bij de Audi mailing) niets in waarop ze de prijs kunnen weigeren.
Wie doet er mee en laten we gezamelijk een advokaat in de arm nemen en 'onze' prijzen opeisen....?!

Poesje.

Ongelezen bericht door Poesje. »

Ik heb ook een bericht ontvangen dat ik een audi gewonnen heb.
Dat vind ik heel fijn, want ik heb nog nooit wat gewonnen.
Ik denk heus wel dat dit echt is, denk ik.
Ik kan hem wel goed gebruiken want ik heb nu een hele oude auto.

Doeii.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

daar ik weet dat dit allemaal oplichters uit mofrika zijn die
de audi toch niet sturen heb ik het formulier ingevuld
en een niet bestaand gironummer ingevuld meer zijn

t een
fictieve handtekening. wat schetst mijn verbazing?
ik kreeg bericht dat van die (niet bestaande) rekening
is afgeschreven!!! kunnen ze lekker niet en hebben ze
hierdoor extra werk. net goed. met die moffen wil ik niets
t
e maken hebben.

Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik denk dat poesje gelijk heeft. Met een positieve instelling kan je veel bereiken.
Ik ga er vanuit dat wanneer er iets wordt toegezegt, dat ook wordt waargemaakt.

Boukje uit Friesland.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Willen jullie via de mail contact met mij opnemen. Ik heb info die niet op het forum bekend mag worden gemaakt.

A

Gesloten