Pagina 1 van 1

Tele2 Internet en Telefonie

Geplaatst: 16 nov 2010 11:36
door Blogmaster
Goededag forum lezers,

Vorige maand ben ik telefonisch op mun 06, door een"tele2"medewerker,die aangaf, dat mijn abbo volgende maand zou verlopen, en dat ze een aanbieding hadden van 15 euro voor de eerste 3 maanden korting op lopende abbo , als ik zou verlengen.
Aangezien, dat ik nooit op mijn 06 benaderd ben door tele2, vondt ik dit op zich al vreemd, en helemaal toen ze mij, om mijn bankrekening nummer vroegen.
Na deze vraagstelling door "de medewerker"te kennen gegeven, deze aanbieding per mail, maar door te zenden, werd ik eigenlijk afgekapt.

Plots krijg ik een mail van Tele2, dat ik mijn abbo opgezegd heb, en me vervoegd heb bij een andere provider.
Tele 2 servicecenter gebeld, dat dit niet klopte, en gelijktijdig ook mijn abbo verlengd!.

Afgelopen zaterdag 13 november vallen er 3 poststukken van Tele 2 ,op de deurmat

1.Opzegging abbo 8november
2.Wijziging abbo 8 november
3.wijziging abbon 8 november

Vandaag met Servicecenter gebeld, en gevraagd wat dit te betekenen heeft?

Volgens het call centre, blijkt dus iemand op mijn telefoonlijn een andere provider gekozen heeft,dus ben geckiked bij Tele2.

Opnieuw dus een aanvraag moeten doen voor abbo inet en bellen.(wachttijd 10 dagen)

Deze "medewerker" gaf dus aan, dat dit vaker voorkomt.

Als dit nu dus in gang wordt gezet, wordt dus de spook aanvrager weer geckicked,hoop dat het dan hier bij blijft, anders zit ik elke maand in die ellende!

Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Re: Tele2 Internet en Telefonie

Geplaatst: 16 nov 2010 17:04
door Tele2 Webcare
Beste Blogmaster,

Het spijt me om te lezen dat je lijn onverwachts wordt opgezegd. Ik wil dit graag voor je in behandeling nemen. Kun je je postcode en huisnummer en/of klantnummer naar [email protected] o.v.v. Blogmaster/Trosradar sturen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2