Zeer slechte ervaring wehkamp.nl klantenservice
Geplaatst: 16 nov 2010 17:28
Ik heb na telefonisch overleg met een medewerker van wehkamp (20ct/pm) een full body combi sunshower besteld, daar deze bij hun volgens de medewerker van de klantenservice binnen 5 dagen te leveren was. Prijs radio modern €1699, bij wehkamp €1999 levertijd radio modern was 3 weken dus toch maar voor wehkamp gekozen (heb een vitamine D defficientie, die ik zo snel mogelijk wilde aanpakken). Een dag later stond deze te koop op wehkamp.nl met 10% korting, waarop ik met de klantenservice gebeld heb en mijn bestelling geannuleerd en via internet voor de nieuwe prijs (dus met 10% korting) opnieuw besteld. Op mijn overzicht in mijnwehkamp zag dat het niet goed was gegaan, klantenservice had de goedkopere geannuleerd en de duurdere bestelling laten staan. Ik gelijk gebeld a 20 ct/per minuut en mij werd verzekerd dat ik de sunshower met de 10% korting zou krijgen. Ik hoefde alleen maar te bellen op de dag dat deze geleverd zou worden. Aangezien tijdens mijn eerste gesprek werd aangegeven, dat de levering binnen 5 dagen zou geschieden, heb ik daarna regelmatig moeten bellen omdat de 5 dagen al snel waren verstreken. Tijdens deze gesprekken voor de zekerheid gevraagd of er een notitie was gemaakt vwb de prijs. Men verzekerde mij dat dit het geval was en ik alleen maar hoefde te bellen op het moment dat ik de sunshower zou krijgen en men zou de prijs aanpassen. Vandaag is de sunshower (dus niet na de beloofde 5 dagen, maar eerder 5 weken) geleverd, hierop heb ik maar weer eens gebeld met de klantenservice, die nu dus beweren dat er geen notitie van gemaakt is. En dat de 10% korting eerst aangevraagd moet worden bij een andere afdeling.
Wat een stelletje incompetente prutsers daar bij de wehkamp klantenservice, lekker goedkoop callcenter in suriname gebruiken, met mensen die je van alles beloven maar niets waar maken.Geloof me WEHKAMP, hier gaan jullie op de lange termijn aan ten onder!
O ja, standaard emailklachten afhandeling uit naam van Ellen Boone.....lekker anoniem klachten afhandelen dus.
Wat een stelletje incompetente prutsers daar bij de wehkamp klantenservice, lekker goedkoop callcenter in suriname gebruiken, met mensen die je van alles beloven maar niets waar maken.Geloof me WEHKAMP, hier gaan jullie op de lange termijn aan ten onder!
O ja, standaard emailklachten afhandeling uit naam van Ellen Boone.....lekker anoniem klachten afhandelen dus.