Pagina 1 van 1

Klanten service ver te zoeken bij It's Electronics

Geplaatst: 17 nov 2010 12:33
door GlennKamers
Mijn verhaal tot dusver.

25 oktober koelkast besteld en betaald
4 november nieuwe koelkast afgeleverd zoals afgesproken
5 november gebeld met ITs filiaal dat het niet koelt / werkt
10 november monteur. Monteur constateert dat het gas lekt van binnen en koelkast moet omgeruild worden
10 november bij de winkel geweest met formulier van de monteur. Winkel belt reparatie service die op zijn beurt moet wachten op report monteur.
10 november gebeld met ITS en Electrolux. Het duurt 5 werk dagen voordat omruilen mogelijk is. Hier heb ik over geklaagd omdat een weekend tussen zit ben ik weer 1 week verder zonder koelkast. Ik heb zelfs voorgesteld om de koop ongedaan te maken en desnoods een nieuwe bestelen omdat dit sneller zou zijn dan wachten op de omruil van Electrolux. Helaas was dit ook niet mogelijk.
11 en 12 november web formulier ingevuld naar consumentenservice. Tot op heden 15 november geen antwoord!
13 november gebeld door Electrolux i.v.m. ruilen koelkast op woensdag ochtend 17 november tussen 7 - 8 a.m.
15 november email ontvangen van ITS consumenten service dat ze via kieskeurig mijn winkel beoordeling binnen gehad hebben en of ik en email terug zou sturen met mijn klacht en verhaal. Tot dusver nog niets meer gehoord van de klanten service van ITS!
17 november (vanochtend) is de koelkast volgens afspraak omgeruild

Ik vind dat bij een dergelijke probleem als deze dat er sneller een oplossing moet komen voor de klant. Ik heb immers bijna 2 weken geen werkend koelkast gehad. Bij de winkel zelf deden ze nogal nonchalant hierover iets in de trant van het is gelukkig geen zomer. Daar heb ik totaal niets aan. Toen ik woensdag na de bezoek van de monteur naar de winkel ging hadden ze gelijk een omruil actie op gang moeten zetten.

Toen ik besloot om de koelkast te kopen werd er gevraagd wanneer ik hem wilde hebben, 2 dagen later geen enkel probleem meneer. Bij een niet werkend splinter nieuwe koelkast moet ik ineens 5 werk dagen wachten en kunnen ze ineens niet meer zien of iets op voorraad is. Bij de koop kon het opvallend wel
. Het lijkt erop dat als de winkel je geld heeft dat de garantie en service een bijzaak is. Hier moet wat aangedaan worden.

Na diverse e-mails via de web formulier en de normale weg heb ik nog steeds niks gehoord van de klanten service als ze dat überhaupt wel hebben daar!

[update]
10 minuten gelden gebeld door iemand van ITS die uit mijn verhaal alleen kan lezen dat ze wel goede service hebben verleend. Of het interesseert ze niet of ze hebben een enorme blok voor hun hoofd daar. Mij ben ze in ieder geval kwijt als klant.

[Update]
Titel veranderd zodat zoeken makkelijker is

Re: Klanten service ver te zoeken bij It's Electronics

Geplaatst: 17 nov 2010 13:09
door stofzuigertje
Deze geleverde was de levertijd en voorraad bekend en als de nieuwe langer ging duren hadden ze dus moeten aanbieden een andere uit te zoeken.

Maar het probleem is dat gelijk proberen niet mag omdat er staat 24 uur uitzakken...
normaal test ik alles gelijk, maar de winkel naar snellere oplossing of tijdelijk leen koelkast vragen kan natuurlijk ook.

Re: Klanten service ver te zoeken bij It's Electronics

Geplaatst: 17 nov 2010 14:46
door GlennKamers
Net weer gebeld door IT's klantenservice.

Ze gaan de procedure aanpassen ... en ik krijg een cadeaubon toegestuurd. Jammer dat het via deze (consumenten forums) weg moet maar hopelijk komt het bij volgende klanten met soortgelijke problemen minder vaak voor.

[Update]

Zaterdag een bloemetje ontvangen van de It's filiaal waar ik de koelkast heb gekocht om mij veel plezier te wensen met mijn nieuwe vervangend koelkast.

Het betreft trouwens een Nordland 9230

[Update] 24/11/2010
Ik heb nu een tweede bos bloemen ontvangen en een cadeaubon van €25