Vertraging Postcode Loterij, ik kan fluiten naar mijn geld
Geplaatst: 18 nov 2010 19:18
Hallo,
Wij doe al jaren mee met de Nationale Postcode Loterij en met het oog op de bezuinigingen aankomende jaren, leek het ons ook een goed plan om 8 van de 10 loten te schrappen.
Na telefonisch contact, hebben wij 14 september 2010 een brief de deur uit gedaan, met daarin een verzoek om 8 loten per direct te schrappen.
De maand daarna, wordt er voor 10 loten geld van onze giro afgeschreven, op zich een aardig bedragje, dus ik neem contact op met de Nationale Postcode Loterij en na even zoeken, kwam naar voren dat wij idd de brief hadden geschreven, maar omdat het erg druk is lopen ze met de post 2 weken achter bij de Nationale Postcode Loterij.
Om ons te veel opgenomen geld terug te krijgen, moesten we volgens de medewerker van de Nationale Postcode Loterij een fax zenden met een vraag om het teveel opgenomen geld terug te laten boeken, dit zou dan 2 weken later terug geboekt worden.
De volgende dag hebben wij in goed vertrouwen de fax verstuur naar de Nationale Postcode Loterij.
3 weken later, hebben wij nog steeds het bedrag niet terug gekregen, dus ik maar weer bellen met de Nationale Postcode Loterij, krijg ik wederom te horen, "het is erg druk we lopen 2 weken achter met onze post".
Ik meteen rekenen en vertel de dame aan de andere kant van de lijn, "nou dan moet eind vorige week, begin deze week, de fax met de vraag om het bedrag terug te laten boeken behandeld en het verwerkt zijn".
Dit zag ik volgens de dame verkeerd en ik moest maar afwachten "of" ik mijn geld wel terug zou krijg, omdat ik niet op tijd gehandeld zou hebben .
Ik heb meteen de vraag bij haar neergelegd of de financiƫle administratie contact met mij op wilde nemen, omdat het probleem uit de wereld te helpen, ik wilde geen verdere discussie aan gaan met de dame, omdat zij voor een call centre werkte en zij vaak als een papagaai fungeren.
Dit was volgens de dame niet mogelijk en ik moest maar afwachten of het geld op mijn rekening werd gestort en werd het geld niet gestort had ik in haar ogen gewoon weg maar pech en kon ik me wederom wenden naar papagaaien van de Nationale Postcode Loterij.
Met andere woorden, de Nationale Postcode Loterij loopt 2 weken achter met de post en ik kan fluiten naar mijn geld.
Wij doe al jaren mee met de Nationale Postcode Loterij en met het oog op de bezuinigingen aankomende jaren, leek het ons ook een goed plan om 8 van de 10 loten te schrappen.
Na telefonisch contact, hebben wij 14 september 2010 een brief de deur uit gedaan, met daarin een verzoek om 8 loten per direct te schrappen.
De maand daarna, wordt er voor 10 loten geld van onze giro afgeschreven, op zich een aardig bedragje, dus ik neem contact op met de Nationale Postcode Loterij en na even zoeken, kwam naar voren dat wij idd de brief hadden geschreven, maar omdat het erg druk is lopen ze met de post 2 weken achter bij de Nationale Postcode Loterij.
Om ons te veel opgenomen geld terug te krijgen, moesten we volgens de medewerker van de Nationale Postcode Loterij een fax zenden met een vraag om het teveel opgenomen geld terug te laten boeken, dit zou dan 2 weken later terug geboekt worden.
De volgende dag hebben wij in goed vertrouwen de fax verstuur naar de Nationale Postcode Loterij.
3 weken later, hebben wij nog steeds het bedrag niet terug gekregen, dus ik maar weer bellen met de Nationale Postcode Loterij, krijg ik wederom te horen, "het is erg druk we lopen 2 weken achter met onze post".
Ik meteen rekenen en vertel de dame aan de andere kant van de lijn, "nou dan moet eind vorige week, begin deze week, de fax met de vraag om het bedrag terug te laten boeken behandeld en het verwerkt zijn".
Dit zag ik volgens de dame verkeerd en ik moest maar afwachten "of" ik mijn geld wel terug zou krijg, omdat ik niet op tijd gehandeld zou hebben .
Ik heb meteen de vraag bij haar neergelegd of de financiƫle administratie contact met mij op wilde nemen, omdat het probleem uit de wereld te helpen, ik wilde geen verdere discussie aan gaan met de dame, omdat zij voor een call centre werkte en zij vaak als een papagaai fungeren.
Dit was volgens de dame niet mogelijk en ik moest maar afwachten of het geld op mijn rekening werd gestort en werd het geld niet gestort had ik in haar ogen gewoon weg maar pech en kon ik me wederom wenden naar papagaaien van de Nationale Postcode Loterij.
Met andere woorden, de Nationale Postcode Loterij loopt 2 weken achter met de post en ik kan fluiten naar mijn geld.