Pagina 1 van 1

Bol.com

Geplaatst: 18 nov 2010 19:45
door Lucy88
:twisted: Zondagavond 14 november een Xbox besteld bij Bol.com. Maandag een mail ontvangen dat de Xbox is verstuurd met TNT. Tot onze verbazing is donderdags het pakket nog niet binnen en maar eens gebeld zowel met Bol.com en TNT. Bol.com wijst naar TNT en vice versa. Ook werd mij door een medewerker van Bol.com te verstaan gegeven, dat hij nu niets kon doen, ik moest de volgende dag maar weer bellen, aangezien hij pas na 4 werkdagen actie mag ondernemen. Na wat Google-en, kwam ik meerdere berichten van gelijke strekking tegen: het pakket zou aangemeld zijn, maar TNT weet van niets..........de melding pakket voorgemeld, betekent niets anders dan dat er een barcode sticker op zit, maar dat het pakket absoluut nog niet bij de TNT is aangeleverd!
Waarschijnlijk heeft Bol.com de bestelde goederen gewoon niet op voorraad en laat de klant net zo lang wachten, tot het binnen is. Dit is pure volksverlakkerij.
Ik zal het pakket (en als ik de berichten zo lees kan dit nog weken duren) direct retour sturen en absoluut nooit meer iets bij hun bestellen.
Eerlijkheid is een vies woord bij Bol.com. Morgen maar weer eens bellen......... :twisted:

Re: Bol.com

Geplaatst: 18 nov 2010 20:05
door wini25
Ik heb normaal helemaal geen problemen met Bol.com. Als ze melden dat ze het pakket verzonden hebben staat ook de volgende dag vaak de TNT aan de deur. Heb je al een mail ontvangen dat het verstuurd is en is er eventueel een Track & Trace code beschikbaar? Wellicht kun je hier eens achteraan gaan, want dan weet je ook exact wie de schuldige is.

Re: Bol.com

Geplaatst: 18 nov 2010 20:11
door Eygen
Om na 4 dagen zo'n conclusie te trekken is wellicht wat voorbarig.

Re: Bol.com

Geplaatst: 19 nov 2010 07:54
door Guardian72
Uhm,

Zondag besteld.
Maandag verpakt en klaargezet om door TNT opgehaald te worden (= voorgemeld)
Dinsdag - TNT staking (niet dat de meesten dat tegenwoordig nog merken, met die haperende bezorging, maar toch).
Woensdag - mogelijk pakket ophalen, en dan in het sorteercentrum aanleveren.
In het sorteercentrum nu extra veel werk omdat ze formeel dinsdag gestaakt hebben.
Donderdag - ja, je kan toch niet verwachten dat die TNT gasten hard lopen? Het zal van centraal sorteercentrum naar een verdeelpunt in jouw buurt zijn gekomen.
Vrijdag - van verdeelpunt, via china, naar jouw postkantoor in je woonplaats.
Mogelijk vandaag dus, of mischien zaterdag, zou het pakketje bezorgd kunnen worden.

Ik wil Bol.com niet ophemelen of heilig verklaren - maar terwijl je weet dat TNT veel steken laat vallen, en dat men een staking heeft gehad - wel verwachten dat het binnen een uur na bestelling ongeveer geleverd word - is op zijn zachtst gezegd niet realistisch te noemen.

Als je een dergelijk product echt zo snel wilde hebben, had je ook maandag bij de Intertoys, Bart Smit of wat dan ook er een op kunnen halen.

Mocht je nu a.s maandag nog niets hebben ontvangen, kan je een bericht aan de klantenservice sturen - dat er betaald is maar nog niet geleverd.

Maar om het NU al oplichting te noemen gaat veel te ver - en zegt meer over TS dan over bol.com.

Re: Bol.com

Geplaatst: 19 nov 2010 09:57
door BartSBB
Guardian72 schreef:Uhm,

Zondag besteld.
Maandag verpakt en klaargezet om door TNT opgehaald te worden (= voorgemeld)
Dinsdag - TNT staking (niet dat de meesten dat tegenwoordig nog merken, met die haperende bezorging, maar toch).
Woensdag - mogelijk pakket ophalen, en dan in het sorteercentrum aanleveren.
In het sorteercentrum nu extra veel werk omdat ze formeel dinsdag gestaakt hebben.
Donderdag - ja, je kan toch niet verwachten dat die TNT gasten hard lopen? Het zal van centraal sorteercentrum naar een verdeelpunt in jouw buurt zijn gekomen.
Vrijdag - van verdeelpunt, via china, naar jouw postkantoor in je woonplaats.
Mogelijk vandaag dus, of mischien zaterdag, zou het pakketje bezorgd kunnen worden.

Ik wil Bol.com niet ophemelen of heilig verklaren - maar terwijl je weet dat TNT veel steken laat vallen, en dat men een staking heeft gehad - wel verwachten dat het binnen een uur na bestelling ongeveer geleverd word - is op zijn zachtst gezegd niet realistisch te noemen.

Als je een dergelijk product echt zo snel wilde hebben, had je ook maandag bij de Intertoys, Bart Smit of wat dan ook er een op kunnen halen.

Mocht je nu a.s maandag nog niets hebben ontvangen, kan je een bericht aan de klantenservice sturen - dat er betaald is maar nog niet geleverd.

Maar om het NU al oplichting te noemen gaat veel te ver - en zegt meer over TS dan over bol.com.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Geduld is een schone zaak TS!