Hoi,
Ik heb al gemaild met KPN en zal het hier in kopiëren:
Hieronder staat een mailwisseling tussen ondergetekende en 3(!) personen van KPN.
Het gaat mij erom dat ik mijn beltegoed, zoals ik dat had: meenemen naar volgende maand waarbij eerst het oude tegoed en daarna het nieuwe tegoed verbruikt zou worden, helemaal veranderd is.
Ik betaal nu 0,30 cent voor het tegoed wat over is, en dat pas NADAT mijn nieuwe beltegoed op is.
Klant 08/16/2010 01:01 NM
Beste,
Ik heb nu een abb. van 210 en daar betaal ik 0,14 cent per minuut voor. Ik heb ook nog ongeveer 10 euro over van deze maand. Als ik nu naar bel 100 ga, betaal ik dan over die ongeveer 10euro 0,14 cent? Of wat is hier het tarief voor en waar kan ik dit vinden op jullie site?
In mijn beleving heb ik voor vorige maand een abb afgesloten waarbij ik 210 belminuten voor 0,14 cent heb. Als ik, zoals jullie zeggen, die 2 maanden mee kan nemen, dan neem ik aan dat dit tegen het zelfde bedrag is, toch?
Met vriendelijke groet,
Roland van Veghel
Dit betreft in eerste instantie een vraag. Mocht ik meer moeten betalen dan is dit meteen een klacht.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Reactie (Liza Leatomu) 08/18/2010 09:45 VM
Geachte heer Van Veghel,
Bedankt voor uw e-mail, waarin u informatie wilt krijgen over het tarief van uw lopende abonnement.
Uit ons systeem blijkt dat u per minuut € 0,14 inclusief BTW betaalt binnen de bundel.
Voor meer informatie wil ik u doorverwijzen naar de volgende link hieronder:
http://www.kpn.com/prive/mobiel/tarieve ... enten.htm#.
Tevens wil ik u informeren dat u het tegoed 2 maanden kunt behouden. Ook voor deze informatie verwijs ik u door naar de link hierboven.
Mijn excuses voor het ongemak.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Liza Leatomu
Klantenservice KPN
----------------------------------------------------------------------------------------
Geachte,
Ik probeerde gisteren al een reactie te versturen via onderstaande link, maar dat lukte niet.
Vandaar dat ik het op deze manier doe.
Mijn vervolgvraag:
Ik wil graag weten waar en in welke overeenkomst staat dat ik 0,30 cent moet betalen als ik beltegoed meeneem naar de volgende maand. Ik heb bel en sms 210. Er staat nergens dat ik
0,30 cent moet betalen, ook niet als ik overstap naar een ander abonnement. Ik heb voor de vorige maand het bedrag van dat abonnement met 0,14 cent per minuut overgehouden en zou
dit dus mee mogen nemen naar de maand erna.
Ik wil duidelijk stellen dat ik deze wijze erg misleidend en ik vind dan ook dat ik door KPN op een bewuste wijze benadeeld wordt.
Met ontstemde groet,
Roland van Veghel
----------------------------------------------------------------------------------------
Reactie (Annet Blom-Opdam) 08/19/2010 06:30 NM
Geachte heer Van Veghel,
Bedankt voor uw e-mail, waarin u vraagt waar u kunt lezen dat u het buiten de bundeltarief betaald over meegenomen bundeltegoed.
Indien u bundeltegoed overhoud neemt u dit inderdaad 1 maand mee, echter u verbruikt altijd eerst uw nieuwe bundeltegoed. Indien dit binnen één maand op is spreekt u het meegenomen tegoed aan, echter dit is nadat uw bundel verbruikt is en daarom wordt het "buiten de bundeltarief" dan toegepast.
Ik heb aangegeven bij de desbetreffende afdeling dat dit duidelijker op de site aangegeven dient te worden.
Onze welgemeende excuses voor de verwarring.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annet Blom
Klantenservice KPN
-----------------------------------------------------------------------------------------
Reactie (Annet Blom-Opdam) 08/19/2010 07:11 NM
Geachte heer Van Veghel,
Bedankt voor uw reactie.
Ik vind het vervelend voor u dat u het niet eens bent met de voorwaarden van uw abonnement.
U heeft een Bel - Sms 210 abonnement. Hierbij zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
http://www.kpn.com/web/file?uuid=c452fc ... d0a567f76c
Daarin kunt u lezen dat u helaas niet uw meegenomen tegoed als eerste aanspreekt in de nieuwe maand.
Dit om verdere misverstanden te voorkomen.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annet Blom
Klantenservice KPN
----------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting discussie
Reactie (leon veneman) 08/20/2010 03:00 NM
Geachte heer Van Veghel,
Bedankt voor uw e-mail.
U heeft gekozen voor een totaal ander abonnement dan u hiervoor had. De regels zijn inderdaad zo, zoals mijn collega mevrouw Blom u heeft aangegeven. Helaas dient u deze dan ook te volgen en te respecteren. Helaas is er geen andere mogelijkheid.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Leon Veneman
Klantenservice KPN
-----------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer nu,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik helemaal niet gekozen heb: KPN heeft eenzijdig besloten om het abonnement te veranderen.
Ik betaal, maar kijk wel of er verder mogelijkheden zijn om dit ergens aan te kaarten.
Een prettig weekend verder
Met vriendelijke groet, nog steeds,
Roland van Veghel
----------------------------------------------------------------------------------------
Hierna heb ik niks meer van KPN vernomen!!
Hopelijk kan iemand hier iets mee!!