HI KPN komt belofte niet na.
Geplaatst: 19 nov 2010 23:36
Anderhalve maand geleden stapte mijn broertje over, van een Telfort abonnement naar een HI abonnement. 18 november j.l. zou het abonnement bij Telfort aflopen, en zo kon hij geleidelijk aan overgaan op het HI abonnement.
Omdat mijn broertje nieuwe klant was bij HI, kreeg hij anderhalve maand geleden een gsm 'cadeau'. Volgens de persoon met wie mijn broertje alles afhandelde bij HI kon hij meteen al gebruik maken van het abonnement van HI. Hij kon direct gebruik maken van eindeloos internet op z'n gsm voor 3,95 EUR per maand (iets in die richting).
Alles verliep vlekkeloos. Tot vandaag. Hij kreeg zijn eerste rekening van HI, en hij viel steil achterover. Volgens HI zou hij namelijk voor ruim 1000 EUR hebben ge-internet.
Mijn broertje is woest en nauwelijks tot rede vatbaar, hij voelt zich nu al in de **** genomen. Heeft hij enig recht van spreken door dit niet te hoeven betalen? En wat kan hij verder ondernemen tegen HI.
Groet,
Melvin
Omdat mijn broertje nieuwe klant was bij HI, kreeg hij anderhalve maand geleden een gsm 'cadeau'. Volgens de persoon met wie mijn broertje alles afhandelde bij HI kon hij meteen al gebruik maken van het abonnement van HI. Hij kon direct gebruik maken van eindeloos internet op z'n gsm voor 3,95 EUR per maand (iets in die richting).
Alles verliep vlekkeloos. Tot vandaag. Hij kreeg zijn eerste rekening van HI, en hij viel steil achterover. Volgens HI zou hij namelijk voor ruim 1000 EUR hebben ge-internet.
Mijn broertje is woest en nauwelijks tot rede vatbaar, hij voelt zich nu al in de **** genomen. Heeft hij enig recht van spreken door dit niet te hoeven betalen? En wat kan hij verder ondernemen tegen HI.
Groet,
Melvin