Pagina 1 van 1

Groupon of MyCityDeal, er klopt e.e.a. niet

Geplaatst: 20 nov 2010 08:34
door ellen.vanrijn
Ik heb al 3 x een email met klacht gestuurd maar krijg geen antwoord van groupon. Ook niet van [email protected] of support@mycitydeal.
De telefoniste weet niet veel en is erg onbeschoft.

E.e.a. klopt niet.

Na je 1ste bestelling wordt gelijk bij alle volgende bestellingen aangenomen dat je betaald zoals bij de 1e bestelling. Er wordt geen vraag gesteld hoe je wilt betalen maar dat het bedrag van je rekening wordt afgeschreven.

Er is nergens een link te vinden hoe een account gede-activeerd kan worden.

Re: Groupon of MyCityDeal, er klopt e.e.a. niet

Geplaatst: 25 nov 2010 15:34
door A me Retto
GROUPON lost ontstane problemen bijna nooit op!

Telefonsiche service kost geld bij Groupon en op e-mails reageren ze niet of nauwelijks (is kennelijk hun beleid)waardoor je toch weer geneigd bent om te gaan bellen hetgeen hun dus (veel) geld oplevert en jou geld kost!!!

Probeer zonder tussenkomst van Groupon het ontstane probleem op te lossen, bijvoorbeeld in overleg met je eigen creditcardmaatschappij en als je in het vervolg een leuke deal binnenkrijgt via Groupon, neem dan buiten Groupon om rechtstreeks contact op met de aanbieder en vraag of je ook rechtstreeks gebruik kan maken van de deal. Niet geschoten is immers altijd mis, zeker als het misgaat bij Groupon!!!