Groupon of MyCityDeal, er klopt e.e.a. niet
Geplaatst: 20 nov 2010 08:34
Ik heb al 3 x een email met klacht gestuurd maar krijg geen antwoord van groupon. Ook niet van [email protected] of support@mycitydeal.
De telefoniste weet niet veel en is erg onbeschoft.
E.e.a. klopt niet.
Na je 1ste bestelling wordt gelijk bij alle volgende bestellingen aangenomen dat je betaald zoals bij de 1e bestelling. Er wordt geen vraag gesteld hoe je wilt betalen maar dat het bedrag van je rekening wordt afgeschreven.
Er is nergens een link te vinden hoe een account gede-activeerd kan worden.
De telefoniste weet niet veel en is erg onbeschoft.
E.e.a. klopt niet.
Na je 1ste bestelling wordt gelijk bij alle volgende bestellingen aangenomen dat je betaald zoals bij de 1e bestelling. Er wordt geen vraag gesteld hoe je wilt betalen maar dat het bedrag van je rekening wordt afgeschreven.
Er is nergens een link te vinden hoe een account gede-activeerd kan worden.