Leenbakker Arnhem
Geplaatst: 21 nov 2010 08:10
Geachte lezers,
Leenbakker Arnhem heeft de gave om spullen die ze aanbiedt op internet niet te leveren, of wellicht wel, maar daar moet je een engelengeduld voor hebben.
Ik probeer vanaf 30 oktober jl. een kachel te bestellen (type Bologna, die al sinds de zomer op Leenbakkers' site staat), maar tot op heden (21 november) is het niet gelukt om die van het centrale magazijn naar de vestiging in Arnhem te krijgen.
30 oktober is de kachel via internet besteld; hij zou er binnen 5 dagen zijn. Maar na 5 dagen geen kachel; om een lang verhaal kort te maken: steeds werd door 'de computer' (wie die bedient mag Joost weten) een andere afleverdatum bekend gemaakt, terwijl wij wel elke keer naar de winkel togen. We zouden eigenlijk gebeld worden door Leenbakker, maar het personeel van de vestiging Arnhem heeft van communicatie en empathie nog nooit gehoord ('ja kunnen wij ook niks aan doen, volgende keer terugkomen').
Ondertussen krijg ik van Leenbakker wel een e-mail of m'n product bevalt en of ik mee wildoen met een enquete!
Uiteindelijk heb ik m'n aanbetaling teruggevraagd (meisje van de klantenservice: 'u wilt niet eventjes wachten nog?') en ben toevalligerwijs dezelfde kachel bij de Action tegengekomen en nog 5 euro goedkoper ook, terwijl Leenbakker beweerde dat die kachels verder in Nederland niet te krijgen zijn.
Ik zit er in ieder geval nu warmpjes bij!
Leenbakker Arnhem heeft de gave om spullen die ze aanbiedt op internet niet te leveren, of wellicht wel, maar daar moet je een engelengeduld voor hebben.
Ik probeer vanaf 30 oktober jl. een kachel te bestellen (type Bologna, die al sinds de zomer op Leenbakkers' site staat), maar tot op heden (21 november) is het niet gelukt om die van het centrale magazijn naar de vestiging in Arnhem te krijgen.
30 oktober is de kachel via internet besteld; hij zou er binnen 5 dagen zijn. Maar na 5 dagen geen kachel; om een lang verhaal kort te maken: steeds werd door 'de computer' (wie die bedient mag Joost weten) een andere afleverdatum bekend gemaakt, terwijl wij wel elke keer naar de winkel togen. We zouden eigenlijk gebeld worden door Leenbakker, maar het personeel van de vestiging Arnhem heeft van communicatie en empathie nog nooit gehoord ('ja kunnen wij ook niks aan doen, volgende keer terugkomen').
Ondertussen krijg ik van Leenbakker wel een e-mail of m'n product bevalt en of ik mee wildoen met een enquete!
Uiteindelijk heb ik m'n aanbetaling teruggevraagd (meisje van de klantenservice: 'u wilt niet eventjes wachten nog?') en ben toevalligerwijs dezelfde kachel bij de Action tegengekomen en nog 5 euro goedkoper ook, terwijl Leenbakker beweerde dat die kachels verder in Nederland niet te krijgen zijn.
Ik zit er in ieder geval nu warmpjes bij!