eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort
Geplaatst: 22 nov 2010 19:21
op 20-10-2010 heb ik via mijn abonnement van Telfort de nieuwe HTC Disire HD besteld. Deze zou binnenkomen op 11-11-2010. Ik kreeg een bevestiging voor mijn bestelling, met als leveringsdatum 19-11-2010.
Echter op die dag werd er niets geleverd. Hierop mijn orderstatus er weer op nageslagen. Bleek dat de leveringsdatum door Telfort verschoven was naar 22-11-2010. Hierop telefonisch contact gehad met de klantendienst van Telfort. Hier werd zelfs mondeling bevestigd dat de levering op22-11-2010 plaats zou vinden. De hele dag op 22-11-2010 gewacht. Echter GEEN levering. Wederom de orderstatus erbij gezocht. wat schets mijn verbazing. Telfort had de leveringsdatum opgeschoven naar 05-01-2011. Van al deze verschuivingen totaat geen berichtje van Telfort. Ikheb wederom de klachtendienst van Telfort gebeld. Wederom een medewerker aan de telefoon, die mij het nietzeggende antwoord gaf van; ja helaas, maar Uw telefoon zat niet bij onze zending en U moet dus maar gewoon wachten.
Echter op die dag werd er niets geleverd. Hierop mijn orderstatus er weer op nageslagen. Bleek dat de leveringsdatum door Telfort verschoven was naar 22-11-2010. Hierop telefonisch contact gehad met de klantendienst van Telfort. Hier werd zelfs mondeling bevestigd dat de levering op22-11-2010 plaats zou vinden. De hele dag op 22-11-2010 gewacht. Echter GEEN levering. Wederom de orderstatus erbij gezocht. wat schets mijn verbazing. Telfort had de leveringsdatum opgeschoven naar 05-01-2011. Van al deze verschuivingen totaat geen berichtje van Telfort. Ikheb wederom de klachtendienst van Telfort gebeld. Wederom een medewerker aan de telefoon, die mij het nietzeggende antwoord gaf van; ja helaas, maar Uw telefoon zat niet bij onze zending en U moet dus maar gewoon wachten.