| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nationaal Probleem
-
mary
Nationaal Probleem
Er gloort steeds meer hoop voor de Nederlanders die belegd hebben met geleend geld en nu voor tienduizenden euro's schulden hebben. Twee weken geleden bepaalde de financiele waakhond AFM dat effectenleaseproducten als de Winstverdriedubbelaar, de Koerswinststapelaar en Legiolease hun klanten destijds flink bij de neus hebben genomen. De uitspraak maakt de diverse claims een stuk kansrijker, zoals die van de Stichting Leaseverlies tegen de Dexia Bank van 2,5 miljard euro. Maar aangezien de uitspraak in de meeste zaken nog wel een jaar op zich laten wachten en de deurwaarders inmiddels wekelijks voor de deur staan, kan die steun voor veel gedupeerden wel eens te laat komen. Vorige week besloot minister Zaldm daarom een geschillencommissie in het leven te roepen die tussen de partijen gaat bemiddelen. Niet omdat hij zoveel compassie heeft met de onfortuinlijke beleggers, maar omdat het een Nationale Kwestie dreigt te worden: bijna drie procent van alle Nederlandse huishoudens heeft een financiele strop overgehouden aan het beleggen met geleend geld (BvO)
-
Gast
Re: Nationaal Probleem
Lekker positief nieuws, daar houden wij van.
Weer een stapje dichterbij de ondergang van Dexia

Weer een stapje dichterbij de ondergang van Dexia
-
saskia
Zeer zeker, ik voel me al heel wat beter.
maar ik hoop dat die zalm het niet alleen bij woorden laat maar ook de daden laat zien.

maar ik hoop dat die zalm het niet alleen bij woorden laat maar ook de daden laat zien.
kunnen we weer eens zalm kopen.....
-
Gast
Die kun je toch altijd kopen ? Of haring is ook wel lekker met een uitje.
Mhummmmmmmmmmmmmmmm
Mhummmmmmmmmmmmmmmm
1x in de vakantie?
dure tijden
dure tijden
-
Gast
Krijg je van mij net zoveel haring als je vakantie hebt. Wel een stuk of twee.
lus geen haring,
lekkerbekjes wel.
lekkerbekjes wel.
dank je.
en als we winnen is mijn bekkie nog mooier.
en als we winnen is mijn bekkie nog mooier.
jaaaaa..
dan eten we sjiek op het eindfeest he?
dan eten we sjiek op het eindfeest he?
wie ben je dan???
wie ben je dan????
-
Gast
als het :[email protected] is vertel ik het! Volgens mij weet je het wel! Doe eens één gokje?
jij bent die van spanje, bij de demo s?