Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan
Geplaatst: 23 nov 2010 08:40
Ik zit nu alweer met een probleem en al wel vanaf 10 augustus!
Het gaat dit keer om het abonnement van mijn moeder (die nota bene 2 jaar geleden op mijn advies naar Telfort is overgestapt, SPIJT!!) Mijn moeder heeft in juni geen factuur gehad over haar verbruiksperiode 22 mei t/m 21 juni. Deze factuur kwam pas in augustus!factuurnummer 103095142 en wel voor een bedrag van drie maal haar normale kosten!! Dit is haar hoogste rekening geweest tot nu toe en zowel ik als zij denken dat de factuur niet klopt en dat Telfort is vergeten de promotiekorting te verrekenen. Maar helaas is de betreffende factuur al vanaf dag 1 niet in te zien. Constant de melding: geen factuurdata gevonden. Dit is reeds op 10-08 gemeld aan Telfort.
Hierna volgde reactie van Telfort dat het probleem was opgelost en dat de factuur nu wel was te bekijken. Geprobeerd, maar helaas; geen factuurdata beschikbaar. Binnen de termijn gemeld aan Telfort dat probleem nog steeds niet is opgelost.
Paar dagen later, excuses van Telfort, maar nu is de factuur wel zichtbaar. Geprobeerd, maar nog steeds is de factuur niet in te zien! Gelijk weer reactie teruggestuurd dat het probleem niet is opgelost. Vervolgens niets meer gehoord van Telfort! Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik het er even bij laten zitten. Nu heb ik samen met mijn moeder op 02-10 een boze mail gestuurd aan Telfort. Zowaar dezelfde dag nog een reactie: excuses voor het ongemak, hierbij sturen wij u alle facturen vanaf maart. En wat denk je 5 bijlagen, maar niet de factuur waar alles om draait! Dus heb ik direct een mail teruggestuurd dat ze beter moeten opletten want de factuur zat er nog steeds niet bij!! Komt er een dag later weer een mail terug van Telfort met dezelfde tekst: hierbij sturen wij u alle facturen. Nou, er zat nu zelfs niet één bijlage bij!!
Wat is dit nu??? Snap dit echt niet. Hoe moeilijk kan het zijn om de juiste factuur aan je klant te laten zien? Het bedrag is notabene al in augustus afgeschreven!
Ik heb in eerste instantie in oktober een privé bericht gestuurd aan ene Daphne, die hier op de site nogal wat problemen oplost, zij heeft mij eerder ook geholpen met een klacht. Maar wat denk je. Gewoon nooit een reactie gehad!!
Dus nu maar weer met hele verhaal en plein public op Tros Radar!!!!
En ik ga nu ook de Ombudsman aanschrijven, Telecomklachten.nl etc.
Het gaat dit keer om het abonnement van mijn moeder (die nota bene 2 jaar geleden op mijn advies naar Telfort is overgestapt, SPIJT!!) Mijn moeder heeft in juni geen factuur gehad over haar verbruiksperiode 22 mei t/m 21 juni. Deze factuur kwam pas in augustus!factuurnummer 103095142 en wel voor een bedrag van drie maal haar normale kosten!! Dit is haar hoogste rekening geweest tot nu toe en zowel ik als zij denken dat de factuur niet klopt en dat Telfort is vergeten de promotiekorting te verrekenen. Maar helaas is de betreffende factuur al vanaf dag 1 niet in te zien. Constant de melding: geen factuurdata gevonden. Dit is reeds op 10-08 gemeld aan Telfort.
Hierna volgde reactie van Telfort dat het probleem was opgelost en dat de factuur nu wel was te bekijken. Geprobeerd, maar helaas; geen factuurdata beschikbaar. Binnen de termijn gemeld aan Telfort dat probleem nog steeds niet is opgelost.
Paar dagen later, excuses van Telfort, maar nu is de factuur wel zichtbaar. Geprobeerd, maar nog steeds is de factuur niet in te zien! Gelijk weer reactie teruggestuurd dat het probleem niet is opgelost. Vervolgens niets meer gehoord van Telfort! Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik het er even bij laten zitten. Nu heb ik samen met mijn moeder op 02-10 een boze mail gestuurd aan Telfort. Zowaar dezelfde dag nog een reactie: excuses voor het ongemak, hierbij sturen wij u alle facturen vanaf maart. En wat denk je 5 bijlagen, maar niet de factuur waar alles om draait! Dus heb ik direct een mail teruggestuurd dat ze beter moeten opletten want de factuur zat er nog steeds niet bij!! Komt er een dag later weer een mail terug van Telfort met dezelfde tekst: hierbij sturen wij u alle facturen. Nou, er zat nu zelfs niet één bijlage bij!!
Wat is dit nu??? Snap dit echt niet. Hoe moeilijk kan het zijn om de juiste factuur aan je klant te laten zien? Het bedrag is notabene al in augustus afgeschreven!
Ik heb in eerste instantie in oktober een privé bericht gestuurd aan ene Daphne, die hier op de site nogal wat problemen oplost, zij heeft mij eerder ook geholpen met een klacht. Maar wat denk je. Gewoon nooit een reactie gehad!!
Dus nu maar weer met hele verhaal en plein public op Tros Radar!!!!
En ik ga nu ook de Ombudsman aanschrijven, Telecomklachten.nl etc.