| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel: Extreem hoge telefoonrekening
-
NietZoSimpel
Simpel: Extreem hoge telefoonrekening
Beste,
Ik heb sinds 2 maanden een Samsung Galaxy S i9000 (los)
Daarbij had ik mijn lopende sim-only contract aangepast voor internet op mijn mobiel. Ik heb een datalimiet van 400MB en mijn sim-only zit bij Simpel(http://www.simpel.nl)
Dit ging 1 November in en al na 2 weken kon ik niet meer op het internet en ook niet sms'en.
Ik gebeld naar de fantastische klantenservice en vertellen ze me dat ik ben geblokkeert omdat ik op mijn max zit. Nu moet ik €345,- bijbetalen... EN heb ik rest van de maand geen internet en kan ik niet sms'en.
Niemand daar kan mij vertellen waaraan ik dan zoveel heb besteed want apps downloaden doe ik thuis via wi-fi en in de bus gebruik ik nu.nl etc.
Ze zeggen dat het enige wat ik kan doen is wachten tot de factuur en daarbij een uitgebreidere factuur aanvragen oid. Het "leuke" is alleen dat de factuur pas halverwege volgende maand gestuurd word en daarna nog wachten op de uitgebreidde factuur die ik dat kan aanvragen. Als ik voor begin volgende maand geen duidelijkheid heb zou het zo opnieuw kunnen gebeuren.
Wat vinden jullie hiervan
-Wachten op de factuur en dus automatisch laten afschrijven? Of rekening blokkeren en pas betalen bij duidelijkheid?
Hoop dat jullie wat tips hebben
mvg,
I<3Simpel
Ik heb sinds 2 maanden een Samsung Galaxy S i9000 (los)
Daarbij had ik mijn lopende sim-only contract aangepast voor internet op mijn mobiel. Ik heb een datalimiet van 400MB en mijn sim-only zit bij Simpel(http://www.simpel.nl)
Dit ging 1 November in en al na 2 weken kon ik niet meer op het internet en ook niet sms'en.
Ik gebeld naar de fantastische klantenservice en vertellen ze me dat ik ben geblokkeert omdat ik op mijn max zit. Nu moet ik €345,- bijbetalen... EN heb ik rest van de maand geen internet en kan ik niet sms'en.
Niemand daar kan mij vertellen waaraan ik dan zoveel heb besteed want apps downloaden doe ik thuis via wi-fi en in de bus gebruik ik nu.nl etc.
Ze zeggen dat het enige wat ik kan doen is wachten tot de factuur en daarbij een uitgebreidere factuur aanvragen oid. Het "leuke" is alleen dat de factuur pas halverwege volgende maand gestuurd word en daarna nog wachten op de uitgebreidde factuur die ik dat kan aanvragen. Als ik voor begin volgende maand geen duidelijkheid heb zou het zo opnieuw kunnen gebeuren.
Wat vinden jullie hiervan
-Wachten op de factuur en dus automatisch laten afschrijven? Of rekening blokkeren en pas betalen bij duidelijkheid?
Hoop dat jullie wat tips hebben
mvg,
I<3Simpel
Re: Simpel: Extreem hoge telefoonrekening
Je geeft zelf aan dat je over een Samsung Galaxy beschikt. Dit is een smartphone die constant zelf verbinding maakt met internet (of je dus nu wel of niet internet) om updates te zoeken en dergelijke. Hierdoor kan dus de 400 Mb inderdaad gehaald kan worden als je een beetje surft en dergelijke. De hoogte van het bedrag wat ze noemen is waarschijnlijk het voorschot. Uiteindelijk moet je bij Simpel de maandelijkse kosten van het abonnement voor minimaal 6 maanden tot een jaar vooruitbetalen. Deze rekening kan dus inderdaad hoog zijn in het begin.
-
Simpelconsumenten
Re: Simpel: Extreem hoge telefoonrekening
Beste forumbezoeker,
Het kan voorkomen dat een product of dienst van Simpel niet optimaal werkt.
Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat door de migratie naar een ander netwerk
sommige klanten tijdelijk hinder ondervinden. Dat vindt Simpel erg vervelend.
We willen er alles aan doen om eventuele problemen persoonlijk op te lossen.
Je mag klachten, vragen of suggesties naar mij mailen,
dan zorg ik voor een snelle en passende oplossing.
Vermeld duidelijk je gegevens, dan kan ik je snel helpen.
Met vriendelijke groeten,
Michiel Overvecht
[email protected]
Het kan voorkomen dat een product of dienst van Simpel niet optimaal werkt.
Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat door de migratie naar een ander netwerk
sommige klanten tijdelijk hinder ondervinden. Dat vindt Simpel erg vervelend.
We willen er alles aan doen om eventuele problemen persoonlijk op te lossen.
Je mag klachten, vragen of suggesties naar mij mailen,
dan zorg ik voor een snelle en passende oplossing.
Vermeld duidelijk je gegevens, dan kan ik je snel helpen.
Met vriendelijke groeten,
Michiel Overvecht
[email protected]