Dankzij KPN-Hi voor 1200 (!?!) euro de boot in..
Geplaatst: 24 nov 2010 13:25
Ik had een nieuwe iphone via t-mobile genomen en de oude gaf ik door aan mijn vrouw. Mijn vrouw had op dat moment een hi simonly abbo en wilde graag ook kunnen internetten. Bij hi kan dat, maar dan moet je een bel & sms abbo afsluiten. Zo gezegd, zo gedaan.
Vandaag check ik mijn bankrekening, heeft Hi 113,97 euro afgeschreven.
Ik denk, dat kan noooooit. Ik wil de rekening online checken maar hun site is (zoals altijd) niet bruikbaar. De helpdesk dus maar gebeld.
Meneer van de helpdesk zegt doodleuk "U heeft een bel&sms 75 abonnement, dat kost al 75 euro per maand" en daar zouden nog wat data kosten bij komen en dan was het samen 113,97...
Dit abbonement was bedoeld om goedkoop de oude iphone van mij te kunnen gebruiken. Deze kosten is 3 keer wat t-mobile rekent voor een abonement MET een nieuwe iphone 4!!!! U begrijpt dat dit NIET het abbonement is dat wij hebben gekozen toen we overstapten van sim only naar abonnement.
Als ik dit vertel aan de helpdesk medewerker (ene Arjan) begint deze te lachen (heel irritant) en zegt "went u er maar aan, want de komende 11 maanden wordt het toch echt dit bedrag per maand betalen. Uw zichtperiode van 8 dagen is namelijk verstreken. Had u de bevestiging maar beter moeten lezen"
Bevestiging?? Ik heb nooit eenbevestiging gehad? Ik zeg dit en hij zegt "jawel, die is op 21 oktober naar u toe gemaild."
Ik vraag hem naar welk mailadres (ik heb er een paar) zodat ik kan zoeken.
zijn antwoord "Wij hebben geen mailadres van u meneer"
"hoe kunt u mij dan een bevestiging mailen?"
Zijn antwoord "Ja, dat is niet ons probleem he"
Na nog wat heen en weer vijven en zessen blijkt dat ik voor hetkomende jaar vast zit aan een abonnement van 75 euro + 9,95 voor data + extra kosten en dat het NIET mogelijk is dit omlaag te zetten. Zij houden vol dat wij het verkeerd hebben aangevinkt, ik heb het idee dat ze het verkeerd hebben verwerkt, maar ik kan niks controleren omdat ik NOOIT een bevestiging heb gehad..
Kan ik hier niet iets tegen doen? Dit lijken wel maffia praktijken, als ze je eenmaal in hun kladden hebben, laten ze je NOOIT meer gaan.
Hoe dan ook gaat me dit meer dan 900 euro kosten. Een bedrag waarvoor ik een splinternieuwe iphone 4 had kunnen kopen en nog geld over had gehad voor weekendje ontspannen in een kuuroord in limburg..
Bedankt Hi, voor jullie ontzettende prut service!!!!!
Vandaag check ik mijn bankrekening, heeft Hi 113,97 euro afgeschreven.
Ik denk, dat kan noooooit. Ik wil de rekening online checken maar hun site is (zoals altijd) niet bruikbaar. De helpdesk dus maar gebeld.
Meneer van de helpdesk zegt doodleuk "U heeft een bel&sms 75 abonnement, dat kost al 75 euro per maand" en daar zouden nog wat data kosten bij komen en dan was het samen 113,97...
Dit abbonement was bedoeld om goedkoop de oude iphone van mij te kunnen gebruiken. Deze kosten is 3 keer wat t-mobile rekent voor een abonement MET een nieuwe iphone 4!!!! U begrijpt dat dit NIET het abbonement is dat wij hebben gekozen toen we overstapten van sim only naar abonnement.
Als ik dit vertel aan de helpdesk medewerker (ene Arjan) begint deze te lachen (heel irritant) en zegt "went u er maar aan, want de komende 11 maanden wordt het toch echt dit bedrag per maand betalen. Uw zichtperiode van 8 dagen is namelijk verstreken. Had u de bevestiging maar beter moeten lezen"
Bevestiging?? Ik heb nooit eenbevestiging gehad? Ik zeg dit en hij zegt "jawel, die is op 21 oktober naar u toe gemaild."
Ik vraag hem naar welk mailadres (ik heb er een paar) zodat ik kan zoeken.
zijn antwoord "Wij hebben geen mailadres van u meneer"
"hoe kunt u mij dan een bevestiging mailen?"
Zijn antwoord "Ja, dat is niet ons probleem he"
Na nog wat heen en weer vijven en zessen blijkt dat ik voor hetkomende jaar vast zit aan een abonnement van 75 euro + 9,95 voor data + extra kosten en dat het NIET mogelijk is dit omlaag te zetten. Zij houden vol dat wij het verkeerd hebben aangevinkt, ik heb het idee dat ze het verkeerd hebben verwerkt, maar ik kan niks controleren omdat ik NOOIT een bevestiging heb gehad..
Kan ik hier niet iets tegen doen? Dit lijken wel maffia praktijken, als ze je eenmaal in hun kladden hebben, laten ze je NOOIT meer gaan.
Hoe dan ook gaat me dit meer dan 900 euro kosten. Een bedrag waarvoor ik een splinternieuwe iphone 4 had kunnen kopen en nog geld over had gehad voor weekendje ontspannen in een kuuroord in limburg..
Bedankt Hi, voor jullie ontzettende prut service!!!!!