Pagina 1 van 1

Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 24 nov 2010 20:40
door dvdijk
Onlangs heb ik bij Beddenreus Almere een topmatras gekocht voor 369 euro. Na een maand zat er al een kuil van 6 cm. in het matras. Op die plek is alle veerkracht weg en dat ligt dus niet meer goed. Ik heb foto's doorgestuurd en ben zelfs met het matras naar de winkel gegaan. Klacht wordt niet serieus genomen... Achteraf heb ik enorm veel spijt dat ik bij een dergelijke winkel een matras heb gekocht. Dat is dus geen beter bed. Op dit forum wordt duidelijk dat Beddenreus en zo (twee halen, één betalen) vaak teleurstellen qua service en kwaliteit.

Mijn advies is dan ook om niet naar een dergelijke winkel te gaan. Onlangs heb ik een nieuw matras moeten kopen en daarvoor ben ik naar een winkel gegaan die misschien iets duurder is maar uiteindelijk ben je niet duurder uit. Je doet namelijk meestal zo'n tien jaar met een goed matras en dat betekent dat je dan uiteindelijk niet meer kwijt bent! Mijn advies: ga naar een goede winkel en je verdient je investering terug!!!

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 24 nov 2010 20:54
door slaap zacht
De opmerking van de topmatras geeft vragen. Wat voor matras is het, samenstelling. verder staat er Beddendump is geen Beter bed. Maar Beddendump is een onderdeel van Beter Bed.

Geef goed weer waar je reactie om gaat en zeer zeker waar dit matras op ligt. Lattenbodem (aantal latten), boxspring, spiraal of hangmat :-) !!!!

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 25 nov 2010 08:07
door Jolen
Ik snap het ook niet helemaal. Eers wordt er gesproken over een topmatras en dan over een matras. Wat is het nou?

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 25 nov 2010 22:19
door dvdijk
Het gaat om een koudschuim topmatras (type HR comfort 1000van M-concept). Bij aankoop heb ik exact uitgelegd aan de verkoper waar het topmatras op zou komen te liggen: twee binnenveringsmatrassen van Ikea van 26 cm dik.

Na vier weken topmatras doorgezakt, grote kuil.

Hoe Beddenreus Almere met mensen omgaat is totaal zonder respect. Toen ik daar met het matras naartoe ging op hun verzoek keken ze mij al aan van daar heb je weer zo'n zeurklant. Je wordt met de nek aan gekeken en dat geeft een heel naar gevoel... Het enige wat ze deden was constateren dat als het matras was uitgerold er geen kuil zichtbaar was. Tja! Dat lijkt me logisch als hij net opgerold in de auto is vervoerd... Daarom had ik foto's meegenomen om te laten zien dat er na een maand al een flinke kuil in zat. En ik heb aangewezen dat er op de betreffende plek gewoon geen veerkracht meer in het matras zit, kan je gemakkelijk voelen. Hun antwoord was uiteindelijk dat die kuil in het matras daaronder zat... Er viel gewoon niet met die mensen te praten. Uiteindelijk heb ik thuis het matras op de grond gelegd, ben er een tijd op gaan liggen en heb vervolgens weer een foto gemaakt van de kuil en die weer gemaild naar Beddenreus. Vervolgens nooit meer iets van ze gehoord. Je wordt bij Beddenreus Almere als vuil behandeld als hun product niet voldoet!

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 27 nov 2010 11:04
door Jolen
Wat heeft u betaald voor deze topper als ik vragen mag? Op zich is het al een slecht teken dat u em kunt "oprollen". Met een beetje topper lukt dat dus echt niet

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 01 dec 2010 19:53
door dvdijk
379 euro

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 01 dec 2010 20:39
door dhc
dvdijk schreef:379 euro
Onlangs heb ik bij Beddenreus Almere een topmatras gekocht voor 369 euro.
Inflatie.....

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 06 dec 2010 17:46
door dvdijk
Met de inflatie valt het wel mee dezer dagen. Nog even de nota nageslagen, blijkt 379 euro te zijn i.p.v. 369... Dat werpt geen ander licht op de zaak lijkt mij.

Gewoon naar een fatsoenlijke zaak gaan en laat Beddenreus maar lekker korte termijn denken!!!

Re: Klacht Beddenreus Almere

Geplaatst: 20 dec 2010 22:22
door dvdijk
Inmiddels bij Goossens nieuwe matrassen en lattenbodems besteld. Vooralsnog veel deskundiger advies dan bij Beddenreus en niet van die gladde jongens, dus hoopgevend. Online weinig klachten te vinden over Goossens dus ik heb goede hoop dat het wel een fatsoenlijke zaak is... In ieder geval heb ik mijn lesje geleerd, ik ga niet meer naar een Beter Bed winkel....