LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kerstbal met foto actie kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
inekevanvliet

kerstbal met foto actie kruidvat

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

wie heeft hem ook besteld de kerstbal met je foto er op
had dus voor me nichtje die 2 weken geleden een dochter heeft gekregen er een besteld vond ik wel leuk
vandaag kon ik hem ophalen en wat schets me verbazing
bal met een plakplaatje er op geplakt van de kleine
zag er op de foto toch heel anders uit!
jammer kruidvat

inekevanvliet

Re: kerstbal met foto actie kruidvat

niemand zo`n kerstbal besteld?????

moniquevandebraak

Ongelezen bericht door moniquevandebraak »

Wij hebben ook 2 kerstballen met foto besteld en zijn ook zeer teleurgesteld door de sticker op de kerstbal.
En dan zit er op een bal de sticker nog helemaal dubbel geplakt ook.
Wij hebben ze net opgehaald en heb meteen via de site een klacht ingediend. Ik hoop er nog wat van te horen.
Afwachten maar.

inekevanvliet

ik heb hem teruggegeven in de winkel met de bon er bij en kreeg netjes me geld terug
al zou je hem leuk vinden zou hem nooit accepteren met een nog lelijk geplakte sticker er op
als je naar de site van kruidvat gaat kan je zien dat de bal niet meer geleverd word rara waarom

moniquevandebraak

Ja dat hadden wij ook moeten doen maar mijn man heeft ze opgehaald en pas thuis dus opengemaakt.. Ik vind het echt heel slecht van de Kruidvat om niet te melden op de site dat het om een sticker gaat en ook beduidend kleiner dan op de mooie foto die ze laten zien.
Ze staan idd op de site als niet meer leverbaar ivm grote interesse.
Voor ons is het ook een grote tegenvaller en zo zullen er volgens echt veel meer moeten zijn :(
Maar zo hebben wij ook meerdere theeglazen met foto besteld en deze zouden vaatwasbestendig zijn. Nu maanden later hebben we ze weggegooid want de foto's zijn helemaal verdwenen :( :!: :?:

inekevanvliet

nee hoor kan je gewoon terug geven ik heb dat pas gedaan nadat ik thuis was en er nog is over nagedacht
na 3 dagen dacht ik vind er geen flikker aan eigenlijk en is toch 7 euro per bal
kreeg gewoon me geld terug
gewoon doen dus

moniquevandebraak

ok dat is fijn om te weten. Gaan wij ook doen want ik voel me ook behoorlijk belazerd :( Het is idd toch 13 euro :wink:
Bedankt :D

rudolfenwillie

Ongelezen bericht door rudolfenwillie »

Ik heb dezelfde ervaring hier. Op de meeste sites moet je zelf een foto voor in een bal plaatsen en je weet niet of de foto duidelijk overkomt daarvoor of te licht of te donker zal uitvallen.
Ik heb een andere site gevonden, (liebelle.nl) waarheen je de foto per mail doorstuurt en dan wordt daar de foto op of in een kerstbal geplaatst. De foto wordt als dit nodig is door hun bewerkt of je krijgt bericht als die niet goed overkomt. Zo is het resultaat altijd het beste. Ook een naam of tekst kan erbij. Goede ervaring met deze site !

Gesloten