| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] over die brief "invorderingsmaatreglen"
-
wohin
over die brief "invorderingsmaatreglen"
Goedendag,
Ik lees al een tijd mee en ben in sommige opzichten de draad kwijt, zoveel meningen, zoveel topics.
Vandaag aangetekende brief ontvangen (bij postkantoor opgehaalt) waarbij Dexia mij meedeelt als ik voor 22 juli niet betaal (euro 10.000) dat men overgaat tot invorderingsmaatregelen.
Nu heb ik al gehandelt volgens advies van SLV en vraag mij af of ik zal gaan betalen, zo niet, dan heb ik nog maar korte tijd om te reageren (ik ontving de brief tijdens afwezigheid van een week) en wat is dan wijsheid?
Komt na zo'n brief nog weer een andere brief bijv. ?
Tips en/of links zeer gewaardeerd, bvd.
Ik lees al een tijd mee en ben in sommige opzichten de draad kwijt, zoveel meningen, zoveel topics.
Vandaag aangetekende brief ontvangen (bij postkantoor opgehaalt) waarbij Dexia mij meedeelt als ik voor 22 juli niet betaal (euro 10.000) dat men overgaat tot invorderingsmaatregelen.
Nu heb ik al gehandelt volgens advies van SLV en vraag mij af of ik zal gaan betalen, zo niet, dan heb ik nog maar korte tijd om te reageren (ik ontving de brief tijdens afwezigheid van een week) en wat is dan wijsheid?
Komt na zo'n brief nog weer een andere brief bijv. ?
Tips en/of links zeer gewaardeerd, bvd.
-
wohin
Re: over die brief "invorderingsmaatreglen"
Met name een tip hoe nu snel te reageren op deze brief is mij ook veel waard.
bvd
bvd
-
Geert
Hoeveel om precies te zijn ? Ik werk natuurlijk niet voor niets.
Geert
Geert
-
nieuw binnen
De een zijn dood is de ander zijn brood.
Bedankt Geert.
Bedankt Geert.
-
Gast
Beter een echte brood aan de muur dan 2 onechten.