Pagina 1 van 1

Slechte service Print things

Geplaatst: 27 nov 2010 11:16
door a_b
Eind oktober heb ik een laptopsticker besteld, waarop een zelfgemaakte foto geprint zou worden. Dit was een foto van een roze Pymee zeepaardje welke ik al via een fotovakhandel een keer had laten afdrukken om te kijken of de kleuren een laptopsticker waard zijn. Een computerscherm wil wel eens andere kleuren geven.

Na enkele dagen werd de print geleverd in een dunne enveloppe die door de postbode dubbelgevouwen was om door de brievenbus te krijgen. Hierdoor zat er gelijk al een klein krasje op. Ik heb na enkele dagen de sticker netjes op mijn laptop geplakt. Een goede week later valt het licht op mijn laptop en zie ik dat de sticker helemaal groen verkleurd is. En dat terwijl de laptop nooit in de zonlicht staat (de pest voor computers :wink: )of ander direkt licht. De kwaliteit van deze sticker is dus duidelijk onder de maat.

Ik heb hierop direkt een klacht gestuurd via het contactformulier op hun site http://www.print-things.nl. Er kwam een automatisch berichtje dat de mail ontvangen was maar daarna bleef het stil. Ik heb nu ongeveer 20 mails gestuurd maar antwoord krijgen ho maar. De kans dat mijn probleem ooit opgelost gaat worden schat ik nihil in.

Hierbij wil ik de mensen waarschuwen voor dit bedrijf. Ze leveren slechte kwaliteit en service tot de deur en niet verder. Het gaat om

Print Things B.V.
Mollerusweg 60
2031 BZ Haarlem
http://www.print-things.nl

Bestel hier dus niet :evil: :evil:

met vriendelijke groet,
Anja

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 27 jan 2011 16:47
door Nance69
Hallo,

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met print things. In September via Veronica een boekje besteld voor 3,95 €. Dit was voor de verjaardag van onze dochter in Oktober. Helaas geen boekje. Na een telefoontje bleek dat er een software probleem was en ze mij per ongeluk niet op de mailing lijst hadden staan. Maar het probleem zou snel opgelost worden, aldus de telefoniste. Ik dacht: dan geef ik het met Sinterklaas.

Toen op 14 December er nog geen boekje was geleverd, heb ik een mail gestuurd met de vraag of mijn geld teruggestort kon worden. Op deze mail heb ik tot op heden, 27 Janauri 2011, geen reaktie gehad. Na weer een telefoontje werd verteld dat ze een mail probleem hadden gehad!! Ja en dat geloof ik......Maar ik zou nu toch gauw mijn geld terug krijgen werd mij beloofd. Iedereen die besteld had zou een nieuwe keuze krijgen:
Een fotolijstje
Toch het boekje
Geld terug

Ik ga zeer benieuwd wezen. Wacht nu al 5 maanden op mijn product/geld. En ik heb de afgelopen tijd niet de indruk gekregen dat ze erg klantgericht bezig zijn. Dus ik hoop dat andere klanten een betere ervaring hebben met de actie van Veronica en Print Things.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 07 feb 2011 08:48
In november 2010 hadden wij een klok met foto besteld bij Print Things. Deze was voor mijn schoonmoeder voor Sinterklaas. We hadden ruim op tijd besteld. Ik moest er zelf achteraan zodat deze uiteindelijk (net) op tijd bij ons binnen was.

Maar dit is niet het echte probleem. Bij uitpakken bleek de foto veel te donker te zijn afgedrukt. Heb onmiddellijk hier melding van gemaakt bij Print Things (4dec)! Heb zo'n 4-tal keer een mail ingestuurd. Kreeg 1 x een hoopvolle reactie (u kunt ons een foto van de klok toesturen zodat wij kunnen kijken hoe we u kunnen helpen, Het team Print Things BV, Bibi - Marleen - Sylvia - Annemieke). Na opsturen van de foto niets tot 4 feb toen kreeg ik van datzelfde team te horen dat als ik niet tevreden was ik kon mailen naar [email protected] (let op de 2x u). Op dit mailadres kreeg ik (natuurlijk) foutmelding!

Ondertussen zijn we 2 maanden verder en ligt er nog steeds de klok op mijn bureau.

Waardeloze service. Ik stuur nog 1x een brief (lekker ouderwets) naar de directie van Print-Things.

Mooi programma punt voor Radar :D

Ton

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 07 feb 2011 18:03
door a_b
[email protected] schreef: Bij uitpakken bleek de foto veel te donker te zijn afgedrukt. Heb onmiddellijk hier melding van gemaakt bij Print Things (4dec)! Heb zo'n 4-tal keer een mail ingestuurd. Kreeg 1 x een hoopvolle reactie (u kunt ons een foto van de klok toesturen zodat wij kunnen kijken hoe we u kunnen helpen, Het team Print Things BV, Bibi - Marleen - Sylvia - Annemieke). Ton
Ja, op 31 januari 2011 !!!!!, dus drie en halve maand na mijn eerste klacht mail kreeg ik ook nog een reactie om hier een foto van te maken. Mwa, zal ook wel weer op niets uitdraaien. In de afgelopen maanden heb ik nog vele mailtjes gestuurd, dus zal af en toe (lees om de drie maanden) hier wel wat van horen. Verders geen oplossingen aangeboden gekregen.

gr,
Anja

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 07 feb 2011 18:52
door MAXIEM
a_b

In de praktijk blijkt weer eens, dat er shops zijn waarmee je zaken kunt doen, maar dat er ook shops zijn, die je moet mijden als de pest.

Maxiem.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 25 feb 2011 11:23
door a_b
Print things probeert zijn leven te beteren?

Tot mijn grote verbazing kreeg ik een week geleden een telefoontje van Print Things betreffende mijn klacht (van begin november!). Het spijtte hun dat niet alles naar wens was gegaan en beloofde een nieuwe laptopsticker te maken en op te sturen. Ook krijg ik een tegoedbon van € 20,00 voor een volgende bestelling. Tja, ik dacht dat dit ook wel weer op niets zou uitdraaien maar de volgende dag werd er keurig een nieuwe laptopsticker afgeleverd. En jawel, deze keer zag hij er een stuk beter uit. En nu na een week is ie nog steeds niet verkleurd :D .

Zouden ze hun leven verbeterd hebben :shock:

Anja

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 19 apr 2011 16:54
door monstdic
Nance69 schreef:Hallo,

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met print things. In September via Veronica een boekje besteld voor 3,95 €. Dit was voor de verjaardag van onze dochter in Oktober. Helaas geen boekje. Na een telefoontje bleek dat er een software probleem was en ze mij per ongeluk niet op de mailing lijst hadden staan. Maar het probleem zou snel opgelost worden, aldus de telefoniste. Ik dacht: dan geef ik het met Sinterklaas.

Toen op 14 December er nog geen boekje was geleverd, heb ik een mail gestuurd met de vraag of mijn geld teruggestort kon worden. Op deze mail heb ik tot op heden, 27 Janauri 2011, geen reaktie gehad. Na weer een telefoontje werd verteld dat ze een mail probleem hadden gehad!! Ja en dat geloof ik......Maar ik zou nu toch gauw mijn geld terug krijgen werd mij beloofd. Iedereen die besteld had zou een nieuwe keuze krijgen:
Een fotolijstje
Toch het boekje
Geld terug

Ik ga zeer benieuwd wezen. Wacht nu al 5 maanden op mijn product/geld. En ik heb de afgelopen tijd niet de indruk gekregen dat ze erg klantgericht bezig zijn. Dus ik hoop dat andere klanten een betere ervaring hebben met de actie van Veronica en Print Things.

Vrijwel dezelfde ervaring als Nance69.

Op 12 september 2010 online een fotoboekje gemaakt (de Veronica-actie).
Dat ging al niet heel soepel, maar uiteindelijk leek het toch voor elkaar te zijn.
De verzendkosten betaald en toen begon de ellende......
Er bleek een softwarematige storing bij Print Things te zijn waardoor het niet mogelijk was een fotoboekje te leveren.
Het alternatief (een fotolijst of wachten tot de problemen zijn opgelost) vond ik niets en heb daarom gevraagd mijn verzendkosten terug te storten.
Tot op heden (19 april 2011) geen verzendkosten ontvangen en ook geen enkele reactie op mijn mails.
Ook aan de kant van de redactie van Veronica Magazine blijft het akelig stil.
Zij zouden toch ook een bemiddelende rol kunnen spelen als aanbieder van de actie.

Het gaat hier slechts om een bedrag van een paar euro, dus daar zit de pijn niet.
Maar het feit dat je geen enkele reactie krijgt op mails is voor mij reden om behoorlijk geirriteerd te raken.
Mijn abonnement op Veronica Magazine heb ik daarom al opgezegd en wat mij betreft krijgen ze bij Print Things morgen allemaal hoofdluis............ ;-)
Ik ben klaar met dit bedrijf!

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 24 jun 2011 15:01
door rrevalk
Ik heb ook erg slechte ervaringen met Print Things. Ik had 4 fotoafdrukken besteld (1 op canvas, 2 op plexiglas en 1 op aluminium dibond). De bestelling liet heel erg lang op zich wachten. Na bezorging bleek de foto op canvas ok te zijn, maar de andere drie zijn van ontzettend slechte kwaliteit, echt beneden peil!
Op de beide plexiglas foto's zitten grote en diepe krassen en de dibond foto is niet recht gedrukt en heeft ruwe, rafelige randen. Ik heb Print Things nu gemaild dat mijn geld terug wil voor deze drie benedenmaatse producten en ik zal ook een klacht indienen bij ING (ik had een bon van de ING Rentepunten winkel) en bij Thuiswinkel Waarborg.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 01 dec 2011 09:44
door LIEVE LAURENT
Ik heb op 11 oktober ll een bestelling gedaan van een tas met fotodruk tezamen met gepersonaliseerd kaftpapier, bestemd voor een verjaardagsgeschenk in november. Goed op tijd besteld , vermits zij beweren binnen de 15 werkdagen te leveren.
Na een wachttijd van 1 maand heb ik verschillende mails gestuurd ,helaas zonder reactie.
Ben blijven pushen en uiteindelijk een mailtje ontvangen dat er een
probleem is met de levering van de tassen.
We zijn intussen wederom een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen noch gehoord van Printthings.
Ik heb intussen nog kontakt trachten te zoeken maar helaas , ik denk dat ze in staking zijn , want het blijft heel stil aan de andere zijde.
Ik vind dit echt niet kunnen en men zou ze moeten verbieden nog iets te koop aan te bieden.
Ik hoop dat dit eventuele kopers afschrikt zodat Printthings eens grondig moet nadenken over een gezonde manier van zaken doen.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 01 dec 2011 10:32
door MAXIEM
LIEVE LAURENT

Begint te lijken op: wel betalen en niet leveren!

Maxiem.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 09 okt 2012 18:39
door ToA6
Mijn ervaring met Print Things:

Levering pas na bijna 3 maanden.
Geen reactie op email mbt vragen levering.
Zéér slechte, zwaar overbelichte , kwaliteit van (5) geleverde posters, duidelijke strepen te zien van de printer.
Slechte verzendwijze, randen zijn beschadigd.
Bij reclame geven ze niet thuis; ligt aan de aangeleverde foto volgens hen.

Aanrader: Nee beslist niet!!!
BESTEL HIER NIETS!!

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 14 okt 2012 10:37
door alissavs
Ik heb op 9 augustus 2012 een canvasdoek besteld bij print things met een telegraafactie.
Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen, ik snap dat het met een actie langer duurt. Maar 2 maanden word me toch iets te gek.
Dus heb ik een e-mail gestuurd, met de vraag wanneer ze denken mijn doek te kunnen leveren. Geen reactie.
Ik ben rond gaan kijken op internet en op facebook werd wel gereageert op berichten, dus ik stuur een bericht. Binnen een half uur had ik reactie. Het doek zou vóór afgelopen woensdag geleverd zijn, maar niets ontvangen. Weer 2 berichten gestuurd, maar hoor nu helemaal niets meer terug.
Ik vind niet dat je zo met mensen omgaat, wel betalen maar niets leveren.
En ik ben niet de enige, heel hun facebook pagina staat er vol mee.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 15 nov 2012 12:39
door rail4harold
Ik heb via ING rentepunten Photoshop + een canvasdoek bij Print Things besteld. Eerst Photoshop, dat
kwam na lange tijd, en na een reeks niet beantwoorde e-mails een keer binnen.

Vervolgens bestelde ik het canvasdoek. Hier wacht ik nu al maanden op. Eerst reageerden ze überhaupt niet op mails, maar het adres [email protected] werkt beter. Niet dat je een stap verder komt.

De smoes is nu dat het adres niet zou kloppen en dat het canvas toch echt onderweg is. Ondanks dat het adres wel klopt en alle andere bezorgingen op dit adres altijd aankomen, heb ik nu maar een alternatief adres opgegeven.

Overigens is de opstelling van ING ook dramatisch. Ik heb in feite de bestelling bij ING gedaan en heb met die ballentent van een Print Things niets te maken, maar die wensen daar niet verantwoordelijk voor te zijn. Na een kleine maand reminders sturen zeggen ze nu dat ze het vervelend vinden. Punt. Verder zoek je het maar uit als klant.

Kortom, Print Things had beter Print Niks kunnen heten.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 21 nov 2012 19:02
door Naima_B
Hier helaas nog een persoon wel betaald nog niets geleverd.
heel wat emailcorrespondentie gehad met print-things en my moza over een foto canvas die al drie maanden onderweg is. vermoed nu zelfs dat mijn contactpersoon onder een pseudoniem werkt.
wordt nu een principe kwestie, dus zal waarschijnlijk hulp moeten inschakelen.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 25 nov 2012 21:20
door steadyasshegoes
Vorige week heb ik als kerstcadeau een foto op plexiglas besteld van 60x80.. kosten 105 euro (nu ik alle berichtjes hier lees hoop ik maar dat hij er voor de kerst is!)
Nu keek ik vandaag op de site om te kijken of er al iets verzonden is, zie ik ineens dat diezelfde maat nu 149 euro kost!
Hebben ze nu echt voor de kerst alles duurder gemaakt? Zou echt belachelijk zijn.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 26 nov 2012 09:25
door EveSays
Wij zijn inmiddels 84 werkdagen aan het wachten van de beloofde 15 dagen levertijd. Op emails wordt niet gereargeerd, als je belt, krijg je een slap verhaal over dat het binnen 5-7 werkdagen thuis krijgt.

Je krijgt geen referentie, ze willen geen naam of bevestiging afgeven of iets waar je je aan kan vast houden. Je wordt gewoon opgelicht en het was nog breed geadverteerd ook!

Mensen, bestel alsjeblieft helemaal niks!! Zonde van de tijd en het geld! Telegraaf actie: totale flop.

Re: Slechte service Print things

Geplaatst: 06 mar 2013 01:25
door kluud
Een foto op hout laten afdrukken; best een leuk idee dacht ik.
Vervolgens een foto uitgezocht, welke afkomstig was van de fotograaf, en deze laten verwerken tot foto op hout.
Op aanraden van een vriendelijke medewerkster heb ik hem laten afdrukken in Sephia en werd mij ook verteld dat de kleur wit niet afgedrukt zou worden. Prima, geen probleem.
Alleen jammer dat het eindproduct ook de kleur zwart hier en daar was vergeten af te drukken.
Zodoende contact opgenomen met de klantenservice, die het beleid "niet goed, geld terug hanteren". Kleine lettertjes natuurlijk eerst gelezen en dit leek me een typisch gevalletje van een productiefoutje; kan gebeuren, geen probleem.
In alle vriendelijkheid het probleem uiteengezet met duidelijke foto's en voorgelegd aan Print Things. Na een dag werd ik teruggebeld: "Sorry meneer, maar op de foto is de kleur zwart ook al niet goed te zien".

Oke, de kleur zwart was dan misschien niet pikzwart, maar op de originele foto was die wel aanwezig en op de foto op hout was de kleur helemaal verdwenen hier en daar.

Daar ik geen zin had in een welles-nietes discussie vroeg ik de meneer vriendelijk mij een passende oplossing te bieden. Het antwoord?
"Voor de helft van de prijs mag u hem opnieuw laten afdrukken (alsnog €34,-), maar we kunnen alsnog niet garanderen dat het dit keer wel beter wordt".

- "Daar komen dan nog wel de verwerkings- en verzendkosten bij" -

In mijn opinie geen passende oplossing en ook niet volgens de belofte "niet goed, geld terug".
Maar goed, ik had geen zin in verdere discussie en heb meneer vriendelijk bedankt en mijn (dure) verlies genomen.

Jammer, want ik had gehoopt op een betere service.