Weer problemen bij ziggo
Geplaatst: 27 nov 2010 12:02
Goede middag allemaal,
Ziggo is ook weer lekker bezig in sint pancras en omstreken.
We hebben een alles in 1 pakket van 66.50 per maand, waar dus 120mb belooft word maar ik sinds 4 dagen nog niet eens boven de 5 kom en zelfs een meting heb van 0.7mb!
Na veel gebel en zelfs een nieuwe modem gehaald in hhw is er afgelopen vrijdag een monteur geweest die alles gemeten heeft en heeft goedgekeurd, nu kon hij mij vertellen dat ze bij ziggo een modem moesten vervangen die aan z'n end lag maar dat deze vervanging is uitgesteld en dat de modem nog maar op 2 lijnen draaid.!
BESPOTTELIJK! ook zei de overgens aardige monteur dat het op moment klachten stroomt uit de omgeving en dat ik echt niet de enige was met dit probleem.
Vervolgens heeft hij toegezegd het terug te koppelen naar een andere afdeling, echter kan ik helemaal niets meer, kan niet eens uitzending gemist kijken op de huidige 2 lijnen, echt bespottelijk dat het allemaal zo lang duurt.
Daarbij komt dat ziggo al ruim 6 maanden op hun website heeft staan Internet 120mb bij een alles in 1 extra!
Dit is pure misleiding die snelheid kunnen ze nog maar in 30 procent van de aangesloten gebruikers geven. en andere gemeentes zijn ze nog steeds bezig, ik zeg nog steeds want dit had allang klaar moeten zijn, dit te realiseren.
Daarom kun je naar mijn mening en zelfs de eigen mening van de helpdesk medewerkers bij ziggo het niet maken om op je website te zeggen dat je 120mb aanbied en in werkelijkheid de nominale snelheid van hoogstens 48mb kan leveren.
Dit is klanten misleiding en ik zou voor alle leed het afgelopen jaar het liefst een compensatie zien.
ZIGGO jullie zijn een stelletje oplichters eerste klas, van mij mag de kabelmarkt opengebroken worden, al waren jullie gratis dan had ik nog overgestapt door de slechte service.!
Ziggo is ook weer lekker bezig in sint pancras en omstreken.
We hebben een alles in 1 pakket van 66.50 per maand, waar dus 120mb belooft word maar ik sinds 4 dagen nog niet eens boven de 5 kom en zelfs een meting heb van 0.7mb!
Na veel gebel en zelfs een nieuwe modem gehaald in hhw is er afgelopen vrijdag een monteur geweest die alles gemeten heeft en heeft goedgekeurd, nu kon hij mij vertellen dat ze bij ziggo een modem moesten vervangen die aan z'n end lag maar dat deze vervanging is uitgesteld en dat de modem nog maar op 2 lijnen draaid.!
BESPOTTELIJK! ook zei de overgens aardige monteur dat het op moment klachten stroomt uit de omgeving en dat ik echt niet de enige was met dit probleem.
Vervolgens heeft hij toegezegd het terug te koppelen naar een andere afdeling, echter kan ik helemaal niets meer, kan niet eens uitzending gemist kijken op de huidige 2 lijnen, echt bespottelijk dat het allemaal zo lang duurt.
Daarbij komt dat ziggo al ruim 6 maanden op hun website heeft staan Internet 120mb bij een alles in 1 extra!
Dit is pure misleiding die snelheid kunnen ze nog maar in 30 procent van de aangesloten gebruikers geven. en andere gemeentes zijn ze nog steeds bezig, ik zeg nog steeds want dit had allang klaar moeten zijn, dit te realiseren.
Daarom kun je naar mijn mening en zelfs de eigen mening van de helpdesk medewerkers bij ziggo het niet maken om op je website te zeggen dat je 120mb aanbied en in werkelijkheid de nominale snelheid van hoogstens 48mb kan leveren.
Dit is klanten misleiding en ik zou voor alle leed het afgelopen jaar het liefst een compensatie zien.
ZIGGO jullie zijn een stelletje oplichters eerste klas, van mij mag de kabelmarkt opengebroken worden, al waren jullie gratis dan had ik nog overgestapt door de slechte service.!