Kan je een overeenkomst telfort annuleren?
Geplaatst: 30 nov 2010 00:25
hallo ik heb even een vraag,
Ik ben een goede klant van telfort.
Ik heb al een aantal jaar 1000 belminuten met alle opties erbij.
Nu heb ik mijn abbonement verlengt via de telefoon maar nu met 500 minuten.
Kan ik dit nog annuleren?
De reden daarvoor is omdat mijn oude contract afloopt in januari.
Mijn nieuwe abbonment zou dan (wat logisch is) vanaf dan in moeten gaan.
Maar nu hebben ze in het systeem gezet dat mijn abbonement pas in april in gaat ipv januari.
Dit zou betekenen dat ik dus 4 maanden nog voor 1000 min moet betalen tewijl ik dt helemaal niet wil!!
Is niks over gezegd en ik wil juist van 1000 min af wat ik gebruik er maar 500.
bij de voorwaarden van telfort staat duidelijk het volgende:
ingangsdatum verlenging
De verlenging van het abonnement zal 10 dagen na verzending van uw toestel uitgevoerd worden, tenzij het contracteinde van uw huidige abonnement
verder in de toekomst ligt. In het laatste geval gaat uw verlenging in op dezelfde dag dat uw huidige abonnement eindigt.
De klantenservice zegt dat dit normaal is maar een reden hebben ze eigenlijk niet.
Wat ook raar is , is dat bij de ene medewerker krijg je meer korting op je toestel dan bij de andere.
Mijn nieuwe toestel is nie vooradig trouwens.
Maar mijn vraag is dus heb ik hiermee wettelijk recht op een annulering?
Ik ben een goede klant van telfort.
Ik heb al een aantal jaar 1000 belminuten met alle opties erbij.
Nu heb ik mijn abbonement verlengt via de telefoon maar nu met 500 minuten.
Kan ik dit nog annuleren?
De reden daarvoor is omdat mijn oude contract afloopt in januari.
Mijn nieuwe abbonment zou dan (wat logisch is) vanaf dan in moeten gaan.
Maar nu hebben ze in het systeem gezet dat mijn abbonement pas in april in gaat ipv januari.
Dit zou betekenen dat ik dus 4 maanden nog voor 1000 min moet betalen tewijl ik dt helemaal niet wil!!
Is niks over gezegd en ik wil juist van 1000 min af wat ik gebruik er maar 500.
bij de voorwaarden van telfort staat duidelijk het volgende:
ingangsdatum verlenging
De verlenging van het abonnement zal 10 dagen na verzending van uw toestel uitgevoerd worden, tenzij het contracteinde van uw huidige abonnement
verder in de toekomst ligt. In het laatste geval gaat uw verlenging in op dezelfde dag dat uw huidige abonnement eindigt.
De klantenservice zegt dat dit normaal is maar een reden hebben ze eigenlijk niet.
Wat ook raar is , is dat bij de ene medewerker krijg je meer korting op je toestel dan bij de andere.
Mijn nieuwe toestel is nie vooradig trouwens.
Maar mijn vraag is dus heb ik hiermee wettelijk recht op een annulering?