Bader
Geplaatst: 30 nov 2010 12:10
Beste Leden,
Ik heb 3 weken terug een ring besteld via Bader.nl der stond bij dat deze 89,90€ was en in de bevestiging van de mail kreeg ik dat bedrag ook te zien.
Nu kreeg ik vorige week de ring binnen en zat een rekening bij dat die ring 219,00€ kost opeens.
Mag dit zomaar dat ze hem direct verhogen ?
Heb al contact gehad met Bader.nl en ze geven dit aan :
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u mededelen dat de ring een waarde heeft van eur 89,90.
Helaas kunnen wij de afbeelding zo niet terug vinden op internet.
De ring is inmiddels al aan u verzonden en zal in de loop van de volgende week bezorgd worden.
U kunt de bestelling weigeren, indien u dat wenst, bij aflevering want de prijs van de ring is inderdaad eur 219,00.
Zij geeft ook aan dat die ring een waarde heeft van 89,90€ maar bij aflevering moet ik 219,00€ betalen en zeggen hij komt in de loop van de week terwijl ik hem vorige week al ontvangen heb.
En deze ring heb ik inmiddels al aan me vriendin gegeven en kan hem nu niet opeens terug vragen.
Had hem gekocht voor 89,90€ dit wil ik ook voldoen maar geen 219,00€
Zijn er meer mensen met deze ervaringen met dit duitse bedrijf uit venlo ?
En dit zeggen ze weer een mail later terug :
Als antwoord op uw e-mail kunnen wij u mededelen dat u voor de ring ,indien u die behoudt EUR 219,00 dient te betalen,
daar dit de waarde van de gestuurde ring is.
Ze spreken zich zelf tegen eerst heeft die een waarde van 89,90€ en nu een waarde van 219,00€
Hopelijk kunnen jullie me helpen wat ik het beste kan doen.
Met vriendelijke groet,
Danny van der Pluijm
Ik heb 3 weken terug een ring besteld via Bader.nl der stond bij dat deze 89,90€ was en in de bevestiging van de mail kreeg ik dat bedrag ook te zien.
Nu kreeg ik vorige week de ring binnen en zat een rekening bij dat die ring 219,00€ kost opeens.
Mag dit zomaar dat ze hem direct verhogen ?
Heb al contact gehad met Bader.nl en ze geven dit aan :
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u mededelen dat de ring een waarde heeft van eur 89,90.
Helaas kunnen wij de afbeelding zo niet terug vinden op internet.
De ring is inmiddels al aan u verzonden en zal in de loop van de volgende week bezorgd worden.
U kunt de bestelling weigeren, indien u dat wenst, bij aflevering want de prijs van de ring is inderdaad eur 219,00.
Zij geeft ook aan dat die ring een waarde heeft van 89,90€ maar bij aflevering moet ik 219,00€ betalen en zeggen hij komt in de loop van de week terwijl ik hem vorige week al ontvangen heb.
En deze ring heb ik inmiddels al aan me vriendin gegeven en kan hem nu niet opeens terug vragen.
Had hem gekocht voor 89,90€ dit wil ik ook voldoen maar geen 219,00€
Zijn er meer mensen met deze ervaringen met dit duitse bedrijf uit venlo ?
En dit zeggen ze weer een mail later terug :
Als antwoord op uw e-mail kunnen wij u mededelen dat u voor de ring ,indien u die behoudt EUR 219,00 dient te betalen,
daar dit de waarde van de gestuurde ring is.
Ze spreken zich zelf tegen eerst heeft die een waarde van 89,90€ en nu een waarde van 219,00€
Hopelijk kunnen jullie me helpen wat ik het beste kan doen.
Met vriendelijke groet,
Danny van der Pluijm