LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort criminelen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Ron51 »

Dit hieronder was het zogenaamde "positieve" bericht van Telfort.
De uiteindelijk afloop is om misselijk van te worden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reactie naar aanleiding van uw contact

Geachte heer Koper, Wij betreuren het dat u niet de service heeft ontvangen, welke u van ons verwachten mag. Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn. Het spijt ons te vernemen dat dit in uw geval niet zo mocht zijn, waarvoor onze welgemeende excuses.

U ontvangt bij dezen de bevestiging dat uw mobiele nummer (voorheen abonnement) op 29-10-2010 wordt overgezet naar de nieuwe prepaid simkaart die u in uw bezit heeft.

Ook zullen we alle abonnementskosten die na 14-06-2010 zijn afgeschreven, crediteren.
We crediteren u ook een bedrag van &euro25,00 uit coulance. De credit ontvangt u binnen 4-6 weken terug op uw rekening.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,


Telfort klantenservice mobiel
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het positieve bericht van meneer Telfort.
Aangezien ze bij Telfort de rekening van het vaste contract gewoon van mijn bankrekening bleven halen heb ik gestorneerd en de rekening voor die lui dicht gegooid omdat het na contact met de klantenservice ook al geen schot in kwam.

Inmiddels ligt er een vordering van een incassoburo op de deurmat welke dus ook gewoonweg niet wordt betaald.

Ik ben het meer dan beu om nog voor wanbetaler uitgemaakt te worden omdat de droevige adminstratie van die lui te wensen over laat.

Nogmaals, ze zijn zo behulpzaam als je een te duur abonnement afsluit maar als je dit abonnement ruimschoots van tevoren wil opheffen, ja ik ben al vanaf februari 2010 bezig, kom je nooit meer van die lui af.
Keurig betaald tot aan het einde van de contractdatum en dan moet het daarna gewoonweg afgelopen zijn met betalen. Jammer dat dit bij Telfort dus niet aan de orde is en dat je als consument hemel en aarde in beweging moet zetten om van de betalingen en een mobiel abonnement af te komen.

Reageren op een forumonderdeel alhier over storneren en blokkeren van je bankrekening bracht bij Telfort al iets in beweging. Is een behoorlijk lang forumonderdeel geworden.
Zou ik daarom zijn gestraft met deze afloop? Het is maar een theorie maar aan de andere kant de droevige waarheid dat Telfort niet de afspraken nakomt welke ze door het jaar heen op papier hebben gezet.

Sorry luitjes van Trosradar maar mijn ongenoegen tegenover dit bedrijf met de naam Telfort begint me zoetjesaan behoorlijk op te breken.
Je bent als piepkleine consument gewoonweg een stuk stront tegenover zo'n criminele organisatie.
Vergeef me de woordkeuze maar er is geen andere voor te bedenken.

Ron, Zandvoort

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou een geschil aanspannen tegen Telfort bij de Geschillencommissie ECD en naast je geschil 100 euro schadevergoeding vragen. Alles wat je al op dit forum hebt gepost kun je gebruiken om d.m.v. kopiëren en plakken in het geschilformulier te zetten. En vervolgens wachten totdat Telfort met hangende pootjes contact met je opneemt voor een schikking. Waarmee je dan akkoord gaat indien ze bereid zijn de geschilkosten te betalen + 100 euro schadevergoeding. Zo niet, dan laat je het op behandeling van het geschil aankomen om dat vervolgens te winnen.

https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Ron51,

Naar aanleiding van uw berichten op diverse platformen, gaan wij opnieuw voor u aan de slag. U kunt spoedig een reactie van ons per mail tegemoet zien. Graag ontvangen wij alsnog een alternatief telefoonnummer van u via een privébericht.

Daphne
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 02 dec 2010 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Ron51 »

Telfort webcare schreef:@Ron51,

Naar aanleiding van uw berichten op diverse platformen, gaan wij opnieuw voor u aan de slag. U kunt spoedig een reactie van ons per mail tegemoet zien. Graag ontvangen wij alsnog een alternatief telefoonnummer van u via een privébericht.

Daphne
Ik vind alles goed Daphne en je zult ongetwijfeld een scheet van een wijf zijn en wellicht goede bedoelingen hebben en dit zal ook gelden voor collega Hugo maar de vorige keer is deze hulp uiteindelijk behoorlijk geescaleerd omdat na jullie positieve bericht er een mes in mijn rug is geduwd. Dan mag je ook verwachten dat er een reactie op komt. Dus als je me nu dus echt wilt helpen kan ik mezelf netjes gedragen en verwacht dat dan ook van Telfort. Je zal ook niet blij zijn met mijn manier van schrijven, maar dit ben ik helaas en daar zul je het mee mogen doen. Respect moet wel van twee kanten komen en het is niet de bedoeling dat klanten moeten gaan kruipen voor Telfort omdat het bij diezelfde Telfort fout is gegaan.

Ik ben alleen via E-mail te berijken en dat wil ik je prive toesturen als die link te vinden was in jouw schrijven hier.
Laatst gewijzigd door Ron51 op 02 dec 2010 15:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Ron51 »

Bob Schurkjens schreef:Ik zou een geschil aanspannen tegen Telfort bij de Geschillencommissie ECD en naast je geschil 100 euro schadevergoeding vragen. Alles wat je al op dit forum hebt gepost kun je gebruiken om d.m.v. kopiëren en plakken in het geschilformulier te zetten. En vervolgens wachten totdat Telfort met hangende pootjes contact met je opneemt voor een schikking. Waarmee je dan akkoord gaat indien ze bereid zijn de geschilkosten te betalen + 100 euro schadevergoeding. Zo niet, dan laat je het op behandeling van het geschil aankomen om dat vervolgens te winnen.

https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd
Dank je voor deze waardevolle tip

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door Ron51 »

Daphne en colege hebben denk ik hun best wel gedaan.

Ik hoop nu eindelijk van dit gezever af te zijn.
Goed voor mij maar ook voor Telfort.

Zoals het behoort zet ik dus ook het positieve neer.
Dit voor luitjes zoals die Hatertje (misselijke nick overigens)

Ron (en ja, dit is gewoon mijn eigen naam)

TonGr
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 dec 2007 07:48

Re: Telfort criminelen

Ongelezen bericht door TonGr »

Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn.
Ze kunnen nog geen duo simkaart leveren.
Nog even dan ben ik van ze af :D

Gesloten