Pagina 1 van 1
wazo rosmalen nog steeds aan het oplichten
Geplaatst: 30 nov 2010 15:02
door cenb
Lekkage gezocht en niet gevonden. werkbon ondertekend.
factuur die veel te hoog is volgt, geen overleg mogelijk met directeur.
Wel via zijn advocaat. echt niet dat we gaan betalen. je krijgt waar je recht op hebt.
Re: wazo rosmalen nog steeds aan het oplichten
Geplaatst: 01 dec 2010 11:52
door Rebellian
Wat is een te hoge rekening voor het niet oplossen?
Onderzoek kost ook geld, het niet kunnen vinden = terugkomen tenzij u dat niet wilt lijkt mij. Men gebruikt bij het voorrijden vast een auto, er zit vast iemand in die auto en die persoon zal vast bij het probleem hebben gekeken en gezocht. Van zonlicht worden die niet betaald.
Re: wazo rosmalen nog steeds aan het oplichten
Geplaatst: 01 dec 2010 14:58
door Chanmaster
Was of is er nog steeds sprake van lekkage?
Re: wazo rosmalen nog steeds aan het oplichten
Geplaatst: 23 aug 2011 22:05
door surfdudes
Ook wij zijn uitermate ontevreden over Wazo Rosmalen. We voelen ons voor het eerst van ons leven opgelicht. Kort samengevat was vooraf de prijsindicatie voor de klus 89,--, bij het tekenen vd werkbon 200,--, om een factuur van 500,-- te ontvangen. Binnen de betalingstermijn 3x om een reactie gevraagd op ons schriftelijke bezwaar, alvast de helft ad 250,-- overgemaakt binnen de betalingstermijn. Wat denk je? De reactie op ons schrijven kwam een maand later per brief van hun incasso-advocaat incl. 200,-- incassokosten op een vordering van 250 dus! Hiermee werd de rekening 700 ipv 89! Geeneens de moeite nemen om ons van een reactie te voorzien of een aanmaning te versturen. Zo ga je toch niet met mensen om? Ik noem het geen sjacheraar, maar een crimineel!!!! Commercieel gezien ook niet handig, want we vertellen het iedereen die het horen wil.
Re: wazo rosmalen nog steeds aan het oplichten
Geplaatst: 04 nov 2011 13:13
door Jupiter15
Ik heb een positieve ervaring met Wazo uit Rosmalen. De lekkage in de afvoer vanuit de badkamer is kundig gerepareerd. De monteur bood zelfs aan bij het weggaan om nog even te stofzuigen. Men is met 2 monteurs een ochtend bezig geweest om het probleem op te lossen. En ja, dat kost geld. Maar als hiermede het probleem is opgelost dan ben ik helemaal gelukkig en tevreden over Wazo.