LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schoenen gekocht bij houseofshoes.nl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
ingezwart

schoenen gekocht bij houseofshoes.nl

Ongelezen bericht door ingezwart »

Ik heb op 7 oktober schoenen gekocht bij houseofshoes.nl voor mijn zoon van een goed merk begint met een R. Kort daarna zag ik dat de voorkant gescheurd/stuk was. (mijn zoon heeft nu nog de schoenen van vorig jaar aan om maar even aan te geven dat hij zijn schoenen normaal gebruikt). Ik heb dit gemeld bij houseofshoes.nl en een bevestigingsmail gekregen en de schoenen direct teruggestuurd. En na een ontvangstbevestiging van de retourzending werd het stil. Heel erg stil. half november ben ik gaan bellen en vragen naar de stand van zaken twee keer. Tja wat vervelend voor u, was stevast het antwoord maar niemand die er iets aan kon doen behalve het sturen van een mail naar de betreffende afdeling. Vervolgens heb ik naar verschillende mailadressen een mail gezonden met mijn verhaal. ik kreeg als antwoord van de "klantenservice" op 22 november: "Ik heb dit voorrang gegeven, en de schoenen moet helaas hierdoor nagekeken worden en daarna kunnen wij u verder informeren wat u nu toe zult krijgen".
Het is nu 1 december en nog steeds niets gehoord of gekregen. Moet ik dit zomaar accepteren. het gaat om schoenen van 65,--. :(

MAXIEM

Re: schoenen gekocht bij houseofshoes.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ingezwart

Bij een koa heb je in de praktijk geen rechten. De verkoper zal het (vaak)een zorg zijn om zijn wettelijke verplichtingen na te komen. De les die uit dit voorval kan worden geleerd is: koop voortaan schoenen in een gewone winkel, dan heb je meer zekerheid dat problemen met het produkt worden opgelost.

Maxiem.

Gesloten