LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online is slecht voor de klanten
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 dec 2010 18:04
online is slecht voor de klanten
Hallo, ik heb een vraag, ik ben ( helaas ) overgestapt naar online, heel aardige mensen TOT ik alles afgesloten had, ik zou mijn telefoon nummer behouden , ik heb een vreemd nummer, mijn huisarts ( die mij moet bellen vanwege mijn handicap) kan me niet bereiken, ik heb online gebeld en die kunnen mij niet helpen, ik kan volgens hen ook mijn abonnement NIET opzeggen, wat ik zeer graag wil.
Online heeft 14 november mijn abonnement opgezegd bij mijn vorige provider dan zou ik sneller internet krijgen, na 2 dagen mail dat ik per 24 november internet zou hebben, ik draai internet radio dus dat is klacht 2 die online fout deed.
Ik heb alle papieren maar men zegt mij bij online dat als ik mijn abonnement NU opzeg het mij duur zou komen te staan
Kan ik mijn abonnement per direct beëindigen omdat ik dit contract breuk vind , of wat kan ik anders doen, ook de beloofde up en download snelheid is veel en veel minder
Ik hoor graag wat ik kan doen, helaas t klachtenpannel van radar daar ben ik nog niet doorheen gekomen, maar ik blijf aanhouden
Groetjes, Agnes
Online heeft 14 november mijn abonnement opgezegd bij mijn vorige provider dan zou ik sneller internet krijgen, na 2 dagen mail dat ik per 24 november internet zou hebben, ik draai internet radio dus dat is klacht 2 die online fout deed.
Ik heb alle papieren maar men zegt mij bij online dat als ik mijn abonnement NU opzeg het mij duur zou komen te staan
Kan ik mijn abonnement per direct beëindigen omdat ik dit contract breuk vind , of wat kan ik anders doen, ook de beloofde up en download snelheid is veel en veel minder
Ik hoor graag wat ik kan doen, helaas t klachtenpannel van radar daar ben ik nog niet doorheen gekomen, maar ik blijf aanhouden
Groetjes, Agnes
Re: online is slecht voor de klanten
denk niet dat je weg kent bij online , anders moet je alles voor het hele jaar betalen en als je tijdelijk of vast een ander nummer hebt gekregen ken je die toch doorgeven? ik krijg tijdelijk een ander nummer in die tijd geef ik aan de nodige mensen dat nummer.
heb je nu wel internet via online? zou zeggen dien je tijd uit , succes.
heb je nu wel internet via online? zou zeggen dien je tijd uit , succes.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 dec 2010 18:04
Re: online is slecht voor de klanten
Ik neem aan dat als online hun afspraken niet nakomen ik acuut weg kan gaan, ik vind dat zij ernstig in gebreke gebleven zijn en als ik dit zou doen zou ik ook een portie krijgen, dus ik ga weg en kostte wat kost ik ga die rekening niet betalen, ik betaal ook niet voor een auto zonder verlichting banden en een stuur. online is werkelijk drama, mensen begin er niet aan
Re: online is slecht voor de klanten
turboagnes schreef:Ik neem aan dat als online hun afspraken niet nakomen ik acuut weg kan gaan, ik vind dat zij ernstig in gebreke gebleven zijn en als ik dit zou doen zou ik ook een portie krijgen, dus ik ga weg en kostte wat kost ik ga die rekening niet betalen, ik betaal ook niet voor een auto zonder verlichting banden en een stuur. online is werkelijk drama, mensen begin er niet aan
Stoer. Ik weet niet of het zomaar mag, maar in ieder geval toon je lef!
Ik zou wel even netjes een aangetekende brief met ontvangstbevestiging schrijven naar on line. Schrijf daarin
1) waarom je vind dat on line zich niet aan het contract heeft gehouden
2) dat on line daardoor dus in gebreke is
3) waarom dit voor u onacceptabel is ivm uw handicap en noodzakelijke communicatie met uw huisarts
4) dat u per de datum dat on line niet bleek te leveren het contract ontbindt
5) dat u alleen de kosten betaalt voor de dagen dat de on line dienst wel heeft gefunctioneerd, als die er al waren natuurlijk
6) dat u on line 2 weken de tijd biedt om schriftelijk !!! te reageren
7) dat als u geen reactie ontvangt binnen deze tijd, u er vanuit gaat dat on line accoord is met de contract ontbinding zoals u in uw brief beschreven hebt.
Laat de brief wel even proeflezen, liefst door iemand met wat juridische kennis.
Oh, en stuur deze brief zo snel mogelijk!
Re: online is slecht voor de klanten
turboagnes schreef:Ik neem aan dat als online hun afspraken niet nakomen ik acuut weg kan gaan, ik vind dat zij ernstig in gebreke gebleven zijn en als ik dit zou doen zou ik ook een portie krijgen, dus ik ga weg en kostte wat kost ik ga die rekening niet betalen, ik betaal ook niet voor een auto zonder verlichting banden en een stuur. online is werkelijk drama, mensen begin er niet aan
Ik zou mij wel eens goed informeren, want dan zou het wel eens in de papieren kunnen lopen.
Hier kan je nog informatie lezen:
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2388
-
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 05 okt 2010 10:13
Re: online is slecht voor de klanten
Na Tiscali, Telfort (nam Tiscali destijds over) is online bij mij de eerste provider die afspraken vrij vlot en goed nakomt.
Leg je situatie uit en stel duidelijk wat de afspraken volgens jou zijn en waar die niet nagekomen zijn. Verzoek om spoedige oplossing van de problemen en vraag of ze je hierover bellen (desnoods op je 06, als je vaste verbinding nog niet werkt).
Normaal zou je er uit moeten kunnen komen met ze.
Leg je situatie uit en stel duidelijk wat de afspraken volgens jou zijn en waar die niet nagekomen zijn. Verzoek om spoedige oplossing van de problemen en vraag of ze je hierover bellen (desnoods op je 06, als je vaste verbinding nog niet werkt).
Normaal zou je er uit moeten kunnen komen met ze.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 dec 2010 18:04
Re: online is slecht voor de klanten
schoepion, ik heb al tig keer gebeld naar online, en krijg nu 6 december mijn eigen telefoon nummer ( hoera ) ik kan weer gebeld gaan worden, maar of het echt zo is moet nog blijken want ik geloof niemand meer daar.
Verder heb ik over alles gebeld kosten erg hoog geworden want je krijgt tig keuze menu,s en dan hebben ze gewoon de smoes van ja het kan niet eerder en ach zo erg is dat niet en ja dit kunnen wij niet oplossen
ik heb slechte ervaringen met helpdesk er zitten altijd van die piepeltjes die in opleiding zijn en die zelf niet weten wat ze moeten want zodra ze dat weten zijn ze bij een andere baas waar ze beter werk kunnen doen, ik zie de helpdesk altijd als leerlingetjes die de rotkarwijtjes op mogen knappen en de hoge bazen zitten lekker met een vette sigaar hun zakken te vullen, online is van KPN dus dan weet je het wel he?
ik ben nu verder aan het onderzoeken en laat weten hoe of wat
groetjes, Agnes
Verder heb ik over alles gebeld kosten erg hoog geworden want je krijgt tig keuze menu,s en dan hebben ze gewoon de smoes van ja het kan niet eerder en ach zo erg is dat niet en ja dit kunnen wij niet oplossen
ik heb slechte ervaringen met helpdesk er zitten altijd van die piepeltjes die in opleiding zijn en die zelf niet weten wat ze moeten want zodra ze dat weten zijn ze bij een andere baas waar ze beter werk kunnen doen, ik zie de helpdesk altijd als leerlingetjes die de rotkarwijtjes op mogen knappen en de hoge bazen zitten lekker met een vette sigaar hun zakken te vullen, online is van KPN dus dan weet je het wel he?
ik ben nu verder aan het onderzoeken en laat weten hoe of wat
groetjes, Agnes
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 01 dec 2010 18:04
Re: online is slecht voor de klanten
Tennis ik ga ook niet over 1 nacht ijs, ik ga wel hard maken dat online slecht is, ik ga maar zomaar niet stappen ondernemen als ik geen rechten had, word vervolgd
Re: online is slecht voor de klanten
Henrie je begint vervelend te worden dus heb een melding van je gemaakt .
online is voor de ene misschien goed voor de ander weer niet.
online is voor de ene misschien goed voor de ander weer niet.
Re: online is slecht voor de klanten
kan nooit slechter zijn dan henrie.s upc dat is pas drama
Re: online is slecht voor de klanten
preciesjolanda77 schreef:kan nooit slechter zijn dan henrie.s upc dat is pas drama
Re: online is slecht voor de klanten
Vervelend probleem, ik zie dat online wel best goed scoort in de provider ranking lijst . De prijzen zijn ook prima zo te zien.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: online is slecht voor de klanten
het is wel een feit, online belooft vaak een goede snelheid, maar later blijkt dat je maar max 8mb kan halen omdat je dan op een kpn wholesale netwerk gepropt wordt. daarna ontkennen ze alles wat gezegd is bij de verkoop. oplossen doen of kunnen ze niet en als je na verloop van tijd zegt dat je ze officieel in gebreke stelt en het abbo gaat opzeggen wegens wanprestatie gaan ze dreigen. heb het ook meegemaakt en na ongeveer 4 maanden aanmodderen heb ik het abbo resoluut opgezegd en nooit meer iets van ze gehoord. ze wisten echt wel dat ze fout zaten.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: online is slecht voor de klanten
dat bepaal ik zelf wel, gezien jou reacties overleef je het niet lang hier.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: online is slecht voor de klanten
ach ja, laten we het daar maar op houden je hebt volkomen gelijk.
Re: online is slecht voor de klanten
Online zijn grote boeven, nooit geen internet van hen gehad maar wel een rekening van dikke 1000 euro sturen. Nog nooit gebruik gemaakt van een internetverbinding en toch rekeningen sturen.
Re: online is slecht voor de klanten
comeyer schreef:Online zijn grote boeven, nooit geen internet van hen gehad maar wel een rekening van dikke 1000 euro sturen. Nog nooit gebruik gemaakt van een internetverbinding en toch rekeningen sturen.
dat ken nooit als je niks bij hun hebt bestelt dus vind dit erg vreemd.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: online is slecht voor de klanten
het kan absoluut wel hoor, hij/zij is niet de eerste en zeker niet de laatste die dit overkomt.
Re: online is slecht voor de klanten
okee verklaar dan maar eens hoe je aan naam , adres , giro/bank rekening nummer van iemand komt als je daar niet bent aangemeld?renegade66 schreef:het kan absoluut wel hoor, hij/zij is niet de eerste en zeker niet de laatste die dit overkomt.
Re: online is slecht voor de klanten
comeyer schreef:Online zijn grote boeven, nooit geen internet van hen gehad maar wel een rekening van dikke 1000 euro sturen. Nog nooit gebruik gemaakt van een internetverbinding en toch rekeningen sturen.
tiptoo schreef: okee verklaar dan maar eens hoe je aan naam , adres , giro/bank rekening nummer van iemand komt als je daar niet bent aangemeld?
@comeyer
Laat ons ook weten, hoe dit is gegaan!