Jongerenrekening ING met actie Prepaid kaartje Telfort € 50
Geplaatst: 03 dec 2010 14:08
Beste Tros Radar.
In Oktober van dit jaar hebben wij een jongerenrekening geopend voor onze oudste zoon (16 jaar oud) en jongste zoon (14jaar) bij ING. Dit was een actie van ING, als men dit deed kreeg men een prepaid kaartje voor de GSM met € 50 bel tegoed er op van Telfort.
Na ongeveer 1 week was het geregeld en viel het prepaid kaartje binnen van beide zonen. Mijn jongste zoon had alles geactiveerd voor zichzelf en had binnen 2 dagen een sms dat zijn beltegoed opgewaardeerd was naar max € 50,- .
2 dagen later deed hij dit zelfde voor onze oudste zoon maar tot op heden ( vanaf 22-10-2010 ) nog geen € 50,- bel tegoed gehad . Eerst heb ik de ING geraadpleegd maar deze verwezen me door naar Telfort.
Nu heb ik hiervoor verschillende keren contact gehad met Telfort ( 0900-9596 a 30 E-cent per minuut met een maximum van € 15,-.)
De 1e x dat ik belde was 5 November 2010, kreeg netjes iemand aan de lijn, het probleem aanhoorde mij vertelde een email te sturen naar de Technische dienst die daar over gaat ook beloofde deze persoon wat bel tegoed te storten op het GSM nummer van mijn zoon. Dit is ook gebeurd. We zouden 5 tot 10 werk dagen moeten wachten en dan zou het opgelost moeten zijn. Na 10 werkdagen ( 15-11-2010 ) nog niets 16-11-2010 weer gebeld klacht uitgelegd bij een niet zo vriendelijk vrouw wilde ook de telefoonkosten niet vergoeden die ik weer moest maken ivm de klacht. Deze dus vlug afgekapt. Met andere woorden deze vrouw werkte niet MEE.
Weer een andere dag terug gebeld weer het verhaal uitgelegd en deze vertelde mij dat er van 5-11-2010 niets in de computer stond!!!!!!!! Raar want ik kon haar wel vertellen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren. Ze kon mij wel vertellen dat er pas melding naar de Technisch dienst gedaan was op 16-11-2010 en ik wederom moest wachten op de 5 tot 10 werkdagen zodat de Technische dienst het uit kon zoeken. U raadt het al 26-11-2010 terug gebeld overdag omdat de vorig keer dat ik belde beloofd was dat ik een leidinggevende aan de telefoon zou krijgen, niet dus!! Wel had ze toevallig in de ochtend een zelfde geval aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze het kon door kon geven aan het BACKOFFICE en dat deze dan contact opnamen met de Technische dienst en dan zou het binnen 5 werkdagen geregeld moeten zijn!!! Ook beloofde de vrouw van Telfort om € 10 te storten om de gemaakte telefoonkosten te compenseren ( ik heb 15 minuten á 30 E-cent moeten wachten voor ik haar aan de lijn kreeg!! Deze € 10 is ook niet gestort op het prepaid kaartje van mijn zoon!!! Nu heb ik vandaag ( vrijdag 03-12-2010) voor 17.30 uur terug gebeld en nu is er nog niets geregeld. Men kan zien dat mijn zoon de € 50 niet heeft gehad ( wel dat hij na mijn telefoontjes wat bel tegoed heeft gekregen) Ook geeft men aan dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben met ING actie samen met Telfort.
Wat kan ik nu nog doen ik wordt van de hoek naar het kastje gestuurd, ben ten alle tijden netjes gebleven. Mijn zoon baalt er gruwelijk van want bel tegoed is voor de jeugd van tegenwoordig van groot belang.
Graag hoor ik van jullie terug.
Mvg
Jo de Kroon
In Oktober van dit jaar hebben wij een jongerenrekening geopend voor onze oudste zoon (16 jaar oud) en jongste zoon (14jaar) bij ING. Dit was een actie van ING, als men dit deed kreeg men een prepaid kaartje voor de GSM met € 50 bel tegoed er op van Telfort.
Na ongeveer 1 week was het geregeld en viel het prepaid kaartje binnen van beide zonen. Mijn jongste zoon had alles geactiveerd voor zichzelf en had binnen 2 dagen een sms dat zijn beltegoed opgewaardeerd was naar max € 50,- .
2 dagen later deed hij dit zelfde voor onze oudste zoon maar tot op heden ( vanaf 22-10-2010 ) nog geen € 50,- bel tegoed gehad . Eerst heb ik de ING geraadpleegd maar deze verwezen me door naar Telfort.
Nu heb ik hiervoor verschillende keren contact gehad met Telfort ( 0900-9596 a 30 E-cent per minuut met een maximum van € 15,-.)
De 1e x dat ik belde was 5 November 2010, kreeg netjes iemand aan de lijn, het probleem aanhoorde mij vertelde een email te sturen naar de Technische dienst die daar over gaat ook beloofde deze persoon wat bel tegoed te storten op het GSM nummer van mijn zoon. Dit is ook gebeurd. We zouden 5 tot 10 werk dagen moeten wachten en dan zou het opgelost moeten zijn. Na 10 werkdagen ( 15-11-2010 ) nog niets 16-11-2010 weer gebeld klacht uitgelegd bij een niet zo vriendelijk vrouw wilde ook de telefoonkosten niet vergoeden die ik weer moest maken ivm de klacht. Deze dus vlug afgekapt. Met andere woorden deze vrouw werkte niet MEE.
Weer een andere dag terug gebeld weer het verhaal uitgelegd en deze vertelde mij dat er van 5-11-2010 niets in de computer stond!!!!!!!! Raar want ik kon haar wel vertellen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren. Ze kon mij wel vertellen dat er pas melding naar de Technisch dienst gedaan was op 16-11-2010 en ik wederom moest wachten op de 5 tot 10 werkdagen zodat de Technische dienst het uit kon zoeken. U raadt het al 26-11-2010 terug gebeld overdag omdat de vorig keer dat ik belde beloofd was dat ik een leidinggevende aan de telefoon zou krijgen, niet dus!! Wel had ze toevallig in de ochtend een zelfde geval aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze het kon door kon geven aan het BACKOFFICE en dat deze dan contact opnamen met de Technische dienst en dan zou het binnen 5 werkdagen geregeld moeten zijn!!! Ook beloofde de vrouw van Telfort om € 10 te storten om de gemaakte telefoonkosten te compenseren ( ik heb 15 minuten á 30 E-cent moeten wachten voor ik haar aan de lijn kreeg!! Deze € 10 is ook niet gestort op het prepaid kaartje van mijn zoon!!! Nu heb ik vandaag ( vrijdag 03-12-2010) voor 17.30 uur terug gebeld en nu is er nog niets geregeld. Men kan zien dat mijn zoon de € 50 niet heeft gehad ( wel dat hij na mijn telefoontjes wat bel tegoed heeft gekregen) Ook geeft men aan dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben met ING actie samen met Telfort.
Wat kan ik nu nog doen ik wordt van de hoek naar het kastje gestuurd, ben ten alle tijden netjes gebleven. Mijn zoon baalt er gruwelijk van want bel tegoed is voor de jeugd van tegenwoordig van groot belang.
Graag hoor ik van jullie terug.
Mvg
Jo de Kroon