Welke provider is de beste keus?? En welke niet??
Geplaatst: 04 dec 2010 22:54
Hallo,
Ik ben nu 2 jaar klant geweest bij UPC, 85 telefoontjes en 5 mediaboxen verder heb ik het eindelijk opgezegd!
Ik had het alles in 1 pakket, mijn klachten gingen vooral over de mediabox en de klantenservice van UPC
Ik had Tele2 aangevraagd en dat heb ik inmiddels, sinds de dag dat ik het aangesloten heb heb ik storing.
Tv hapert, internet valt steeds uit en als ik aan het bellen ben hoor ik gewoon een paar seconde niks.
Na 22 dagen had het hoofdkantoor nog niets ondernomen, ik was nog niet eens teruggebeld.
Toen ik weer belde werd duidelijk dat Tele2 niets aan de verbinding kan verbeteren en ik mag opzeggen. Met de wetenschap dat het niet zal verbeteren heb ik het dus maar opgezegd.
Ik vond de klantenservice van Tele2 wel beter dan die van UPC, ik kreeg bij Tele2 gelijk al mijn belkosten vergoed en probeer dat maar eens bij UPC voor elkaar te krijgen. (Heeft me 1,5 jaar en ong. 60 telefoontjes gekost, heb uiteindelijk 2 maanden abonnementskosten vergoed gekregenl, het kan dus WEL)
Digitenne heb ik al voor UPC gehad en dat is helemaal niks, de ontvanger moesten we elke keer verplaatsen en het stoort verschrikkelijk (Weersomstandigheden, scooters, vrachtwagens, telefoons).
Vanmiddag was ik bij mijn tante en die heeft Canaal Digitaal. Het was nogal heftig weer en op tv zag het er ongeveer hetzelfde uit. Dus dat wordt hem ook niet.
Interactieve Tv van KPN gaat over dezelfde lijn als Tele2, dus neem ik aan dat de verbinding dan niet veel beter zal zijn. En KPN is flink aan de prijs.
Ik weet mijn god niet meer wat ik moet doen en 23 Dec. stopt mijn signaal van Tele2.
Wat zijn jullie ervaringen?
Welke provider is goed, qua signaal, prijs, klantenservice?
Welke juist niet?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door jullie mening te delen.
Groetjes Femmiej
Ik ben nu 2 jaar klant geweest bij UPC, 85 telefoontjes en 5 mediaboxen verder heb ik het eindelijk opgezegd!
Ik had het alles in 1 pakket, mijn klachten gingen vooral over de mediabox en de klantenservice van UPC
Ik had Tele2 aangevraagd en dat heb ik inmiddels, sinds de dag dat ik het aangesloten heb heb ik storing.
Tv hapert, internet valt steeds uit en als ik aan het bellen ben hoor ik gewoon een paar seconde niks.
Na 22 dagen had het hoofdkantoor nog niets ondernomen, ik was nog niet eens teruggebeld.
Toen ik weer belde werd duidelijk dat Tele2 niets aan de verbinding kan verbeteren en ik mag opzeggen. Met de wetenschap dat het niet zal verbeteren heb ik het dus maar opgezegd.
Ik vond de klantenservice van Tele2 wel beter dan die van UPC, ik kreeg bij Tele2 gelijk al mijn belkosten vergoed en probeer dat maar eens bij UPC voor elkaar te krijgen. (Heeft me 1,5 jaar en ong. 60 telefoontjes gekost, heb uiteindelijk 2 maanden abonnementskosten vergoed gekregenl, het kan dus WEL)
Digitenne heb ik al voor UPC gehad en dat is helemaal niks, de ontvanger moesten we elke keer verplaatsen en het stoort verschrikkelijk (Weersomstandigheden, scooters, vrachtwagens, telefoons).
Vanmiddag was ik bij mijn tante en die heeft Canaal Digitaal. Het was nogal heftig weer en op tv zag het er ongeveer hetzelfde uit. Dus dat wordt hem ook niet.
Interactieve Tv van KPN gaat over dezelfde lijn als Tele2, dus neem ik aan dat de verbinding dan niet veel beter zal zijn. En KPN is flink aan de prijs.
Ik weet mijn god niet meer wat ik moet doen en 23 Dec. stopt mijn signaal van Tele2.
Wat zijn jullie ervaringen?
Welke provider is goed, qua signaal, prijs, klantenservice?
Welke juist niet?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door jullie mening te delen.
Groetjes Femmiej