parkeergarage Qpark bij station Sittard
Geplaatst: 05 dec 2010 12:13
Ik heb regelmatig problemen met de parkeergarage van Qpark bij het station van Sittard. Qpark heeft een monopoliepositie, de parkeerplaatsen van de gemeente bij het station zijn afgesloten. Dus wie met de auto naar het station wil en met de trein verder wil reizen is aangewezen op Qpark.
Wie herkent deze problemen?
Het probleem betreft met name het proberen te betalen als je de parkeergarage wilt verlaten. Er zijn hiervoor slechts 2 automaten beschikbaar, dus zodra een intercity zijn passagiers in Sittard heeft afgezet, ontstaat er een rij voor de automaten. Vaak ligt 1 van beide automaten in storing. Voorheen was er een parkeerwachter aanwezig, die de automaat kon herstarten. Sinds de parkeerwachters wegbezuinigd zijn, ben je hiervoor afhankelijk van de helpdesk die je via een intercom kunt bereiken.
- de helpdesk is slecht verstaanbaar
- de medewerkers begrijpen je niet
- de medewerkers zijn niet behulpzaam en vinden het advies 'aansluiten in de andere rij' een oplossing......
Ik heb hierover de afgelopen maanden meerdere malen geklaagd bij Qpark, maar krijg geen enkele reactie.
Graag reactie van reizigers die dit herkennen. Speelt dit bij alle parkeergarages bij stations? Ook Qpark misschien? En wie is het gelukt om wel gehoor bij Qpark te krijgen. Tips hierover zijn welkom.
Wie herkent deze problemen?
Het probleem betreft met name het proberen te betalen als je de parkeergarage wilt verlaten. Er zijn hiervoor slechts 2 automaten beschikbaar, dus zodra een intercity zijn passagiers in Sittard heeft afgezet, ontstaat er een rij voor de automaten. Vaak ligt 1 van beide automaten in storing. Voorheen was er een parkeerwachter aanwezig, die de automaat kon herstarten. Sinds de parkeerwachters wegbezuinigd zijn, ben je hiervoor afhankelijk van de helpdesk die je via een intercom kunt bereiken.
- de helpdesk is slecht verstaanbaar
- de medewerkers begrijpen je niet
- de medewerkers zijn niet behulpzaam en vinden het advies 'aansluiten in de andere rij' een oplossing......
Ik heb hierover de afgelopen maanden meerdere malen geklaagd bij Qpark, maar krijg geen enkele reactie.
Graag reactie van reizigers die dit herkennen. Speelt dit bij alle parkeergarages bij stations? Ook Qpark misschien? En wie is het gelukt om wel gehoor bij Qpark te krijgen. Tips hierover zijn welkom.