Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd
Geplaatst: 06 dec 2010 11:53
Beste,
29/11/2010 heb ik een bestelling gedaan op bestelmaar.nl.
Namelijk: Apple iPhone 4 16GB Black voor 0,- euro
Telfort 500 2 jaar 1e jaar € 22.45 p/mnd. 2e jaar slechts € 44.95 p/mnd + internet 99,- korting, 2 dagen later zie ik ineens op de site, op mijn pagina dat de order zomaar is veranderd?
Ineens zie ik staan dat alleen het eerste half jaar voor €22,45 is ipv het eerste jaar? Terwijl in mijn eerste order toch duidelijk staat dat dit voor het eerste jaar geld? Dit is niet waar ik mee akkoord ben gegaan en dus ook niet wat ik heb besteld.Want dit is echt hele slechte service.
Wat ik overigens er graag nog aan wil toevoegen. Ik heb ongeveer 2 dagen nadat ik mijn bestelling heb gedaan ook gezien op de site dat zij de aanbieding hadden veranderd. Alleen ik heb van de oorspronkelijke aanbieding gebruikt gemaakt en niet van de nieuwe aanbieding die nu nog op de site staat. Dat zij de aanbieding veranderen wil toch niet zeggen dat je ook de order die ik al had geplaatst kan veranderen? Ik wil graag de originele bestelling krijgen.
Reactie van Bestelmaar op mijn vraag per mail"
Het spijt ons u het volgende mee te moeten delen;
Vanwege de door de provider gewijzigde actievoorwaarden kunnen wij uw bestelling niet verder in behandeling nemen en hebben deze moeten annuleren
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van de eisen van de providers.
Uiteraard kunt u een nieuwe bestelling doen op onze website voor de actuele acties en abonnementsvoorwaarden.
Indien u nog vragen heeft, kunt contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand e-mailadres. Vermeld wel uw ordernummer zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team bestelmaar.nl
"
Wat moet ik nu doen om mijn gelijkheid te krijgen en de abbonenemt wat ik als eerste had gekozen?
29/11/2010 heb ik een bestelling gedaan op bestelmaar.nl.
Namelijk: Apple iPhone 4 16GB Black voor 0,- euro
Telfort 500 2 jaar 1e jaar € 22.45 p/mnd. 2e jaar slechts € 44.95 p/mnd + internet 99,- korting, 2 dagen later zie ik ineens op de site, op mijn pagina dat de order zomaar is veranderd?
Ineens zie ik staan dat alleen het eerste half jaar voor €22,45 is ipv het eerste jaar? Terwijl in mijn eerste order toch duidelijk staat dat dit voor het eerste jaar geld? Dit is niet waar ik mee akkoord ben gegaan en dus ook niet wat ik heb besteld.Want dit is echt hele slechte service.
Wat ik overigens er graag nog aan wil toevoegen. Ik heb ongeveer 2 dagen nadat ik mijn bestelling heb gedaan ook gezien op de site dat zij de aanbieding hadden veranderd. Alleen ik heb van de oorspronkelijke aanbieding gebruikt gemaakt en niet van de nieuwe aanbieding die nu nog op de site staat. Dat zij de aanbieding veranderen wil toch niet zeggen dat je ook de order die ik al had geplaatst kan veranderen? Ik wil graag de originele bestelling krijgen.
Reactie van Bestelmaar op mijn vraag per mail"
Het spijt ons u het volgende mee te moeten delen;
Vanwege de door de provider gewijzigde actievoorwaarden kunnen wij uw bestelling niet verder in behandeling nemen en hebben deze moeten annuleren
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van de eisen van de providers.
Uiteraard kunt u een nieuwe bestelling doen op onze website voor de actuele acties en abonnementsvoorwaarden.
Indien u nog vragen heeft, kunt contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand e-mailadres. Vermeld wel uw ordernummer zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team bestelmaar.nl
"
Wat moet ik nu doen om mijn gelijkheid te krijgen en de abbonenemt wat ik als eerste had gekozen?