Pagina 1 van 1

Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 06 dec 2010 11:53
door nas2010
Beste,

29/11/2010 heb ik een bestelling gedaan op bestelmaar.nl.
Namelijk: Apple iPhone 4 16GB Black voor 0,- euro
Telfort 500 2 jaar 1e jaar € 22.45 p/mnd. 2e jaar slechts € 44.95 p/mnd
+ internet 99,- korting, 2 dagen later zie ik ineens op de site, op mijn pagina dat de order zomaar is veranderd?
Ineens zie ik staan dat alleen het eerste half jaar voor €22,45 is ipv het eerste jaar? Terwijl in mijn eerste order toch duidelijk staat dat dit voor het eerste jaar geld? Dit is niet waar ik mee akkoord ben gegaan en dus ook niet wat ik heb besteld.Want dit is echt hele slechte service.

Wat ik overigens er graag nog aan wil toevoegen. Ik heb ongeveer 2 dagen nadat ik mijn bestelling heb gedaan ook gezien op de site dat zij de aanbieding hadden veranderd. Alleen ik heb van de oorspronkelijke aanbieding gebruikt gemaakt en niet van de nieuwe aanbieding die nu nog op de site staat. Dat zij de aanbieding veranderen wil toch niet zeggen dat je ook de order die ik al had geplaatst kan veranderen? Ik wil graag de originele bestelling krijgen.

Reactie van Bestelmaar op mijn vraag per mail"

Het spijt ons u het volgende mee te moeten delen;


Vanwege de door de provider gewijzigde actievoorwaarden kunnen wij uw bestelling niet verder in behandeling nemen en hebben deze moeten annuleren


Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij hierin volledig afhankelijk van de eisen van de providers.


Uiteraard kunt u een nieuwe bestelling doen op onze website voor de actuele acties en abonnementsvoorwaarden.


Indien u nog vragen heeft, kunt contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand e-mailadres. Vermeld wel uw ordernummer zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.


Met vriendelijke groet,


Team bestelmaar.nl

"


Wat moet ik nu doen om mijn gelijkheid te krijgen en de abbonenemt wat ik als eerste had gekozen?

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 06 dec 2010 14:25
door oppie11
Blijkbaar had bestelmaar zijn aanbiedingen niet uptodate of is dat door Telfort niet goed of tijdig doorgegeven. Indien een aanbieding niet meer bestaat dan kunnen ze je die ook niet leveren. Misschien kun je contact zoeken met Telfort en hopen dat ze je tegemoet komen. Geef je echter weinig kans.

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 06 dec 2010 16:14
door Frankjj01
Ik zou ze trouwens maar niet gaan bellen. Er staat op de site dat dit 0,15 per minuut kost.
Vorige week had ik gebled met een vraag, daar 2 min. 37 sec in de wacht gestaan.
Vandaag net de telefoonnota gekregen... je raad het al... 0,84 cent !! Dit is dus ongeveer 30 cent per minuut. Lijkt allemaal niet veel, maar we praten over een verdubbeling van het bedrag !!!!!! Dit komt op mij als oplichting over. In ieder geval ben ik blij dat ik op tijd heb opgehangen !

Stel je voor dat je bij de pomp staat te tanken en ziet dat een liter 1,50 euro kost.
Je gooit er voor 50 liter en denkt 75 euro af te moeten rekenen. Binnen wordt je geconfronteerd met een rekening van 150 euro. Wat zou u doen ??

Trouwens heb ik na vraag met een email wel binnen een dag reactie terug, dus dat is wel prima dacht ik zo !

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 06 dec 2010 16:19
door Roytheslayer
Probleem in deze is denk ik dat bij bestelmaar zodra je bestelt je niks tekent, dit komt namelijk per koerier.
Om voor jou aanbieding in aanmerking te komen had de aanvraag bij telfort voor 1 december binnen moeten zijn.
Maar dit kan bestelmaar.nl niet doen omdat ze jou contract nog niet getekend retour hebben gekregen.
Op 1 december zijn inderdaad de nieuwe acties ingegaan.

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 07 dec 2010 00:28
door MrV1976
Actie 12 maanden 50% korting was geldig bij Telfort tot 1 december 2010. Als jij op de 29e november besteld hebt moet telfort 12 maanden korting geven. Als bestelmaar het niet tijdig aan heeft gevraagd zijn zij aansprakelijk en zullen het verschil aan u moeten vergoeden. Heeft u bewijzen van uw bestelling? een bevestigingsmail is voldoende. Ja dan kunt u bestelmaar wettelijk aansprakelijk stellen. Zij moeten het regelen met telfort of het verschil vergoeden. Er was immers met de emailbevestiging een Overeenkomst tussen u en Bestelmaar. Stap 1 aangetekende brief naar bestelmaar en Telfort 2> Bij de geschillen commissie aanmelden. Zonder resultaat dan de rechtsbijstand of rechtswinkel inschakelen. Suc 6 Je staat juridisch sterk

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 07 dec 2010 12:13
door Frankjj01
Inderdaad heeft voorgande schrijver volkomen gelijk. Als jij kunt aantonen dat je het op de 29ste besteld hebt, moet er gewoon een contract uit rollen.

Ik heb zelf al een paar keer meegemaakt dat ik een actie pakte op de laatste dag. Is natuurlijk gewoon geldig, waarom niet ?? Tja, het bedrijf zal het dan wel even snel actie moeten ondernemen en het dus niet laten leggen.

Dus... opvragen die aanbieding !!

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 07 dec 2010 13:55
door Roytheslayer
Ik heb zelf geen webshop dus weet niet precies hoe dat zit.
Maar als ik een klant heb die bij mij bijvoorbeeld telefonisch informeerd naar een abonnement, en mij vraagt dat alvast in orde te maken, en hij is te laat met komen tekenen, dan kan ik niet meer die korting geven.
Ik kan (mag) hem niet eerder doorvoeren dan dat ik de handtekening heb.
Is dat na de datum dat de aanbieding niet meer geld, krijg ik hem ook niet meer voor die aanbieding doorgevoerd.

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 08 dec 2010 12:30
door Frankjj01
Ja, daar maak je wel een punt denk ik.
In mijn geval bedoelde ik ook dat ik die terplekke had geregeld in een winkel.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat je wel de einddatum een getekent contract gefaxt o.i.d. moet hebben als winkelier/webshophouder naar de provider.

Re: Bestelmaar.nl Telfort gsm+abbo gedaan deze zomaar veranderd

Geplaatst: 23 mar 2011 22:54
door MrV1976
een webshop stuurt een bevestiging via email, je vinkt op de website aan accoord te gaan met de voorwaarden. op dit moment is er een overeenkomst en moet de webshop leveren wat u heeft besteld.