Verlenging Telfort
Geplaatst: 06 dec 2010 11:57
Na een lange tijd heb ik een tijdje terug toch maar eens op mijntelfort.nl gekeken. Wat denk je, blijkt mijn abbonement verlopen! Zonder daar ooit iets van gehoord te hebben, ik vond mijn rekeningen al zo hoog worden.
Goed, natuurlijk vooral mijn fout, je hoort dit soort dingen bij te houden denk ik.
Even gekeken wat voor mij het handigst is, maar toch maar besloten naar de winkel te gaan voor informatie over mijn verlenging. Daar kwam ik tot de leuke ontdekking dat je bij Telfort een ´klantwaarde´ krijgt. Hierbij is 1 een hele goede klant, en 4 een klant waar ze weinig aan hebben. Erg leuk allemaal, en ik blijk klantwaarde 1 te hebben.
Nu is het ook nog eens zo dat hoe hoger de klantwaarde, hoe meer korting. Ik zou mijn abbonement kunnen behouden, en voor €75 extra de nieuwe nokia N8 krijgen. Dat is gaaf! Maar... volgens de meneer in de winkel was mijn abbonement al verlengd vanaf 16-11-2010. Zou ik dan toch per ongeluk geklikt hebben of zoiets?
Klantenservice maar gebeld. Ik had mijn abbonement al verlengd, en die verlenging was al ingegaan omdat ik niet binnen 7 dagen op mijn mail had gereageerd. Mail? Geen mail gezien? Natuurlijk, in de spam bleek hij uiteindelijk toch te zitten...
Dus weer gebeld, want ik wilde toch dat andere abbonement. Ik kon mijn huidige abbonement afkopen. €260!! Waarom moet dit zo duur zijn? Als ik een toestel bij mijn abbonement had, kon ik me dit voorstellen, maar ik had sim-only. Lijkt me voor hun alleen maar leuker als ik een iets duurder abbonement wil? Blijkbaar niet. Niemand kon me helpen. Ik zat er een jaar aan vast.
Nu dus weer bijna een jaar wachten. Ben helemaal klaar met telfort. Je hebt een hoge klantwaarde, maar ze helpen je echt niet. De grap is dan weer dat ze allemaal na het opnemen op de klantenservice zeggen: ´we zijn er om u te helpen´. Waarom doen ze dan nietw aar ze voor zijn?
Iemand vergelijkbare ervaringen? Graag ook wat voor acties je toen hebt ondernomen en of dit geholpen heeft?
Goed, natuurlijk vooral mijn fout, je hoort dit soort dingen bij te houden denk ik.
Even gekeken wat voor mij het handigst is, maar toch maar besloten naar de winkel te gaan voor informatie over mijn verlenging. Daar kwam ik tot de leuke ontdekking dat je bij Telfort een ´klantwaarde´ krijgt. Hierbij is 1 een hele goede klant, en 4 een klant waar ze weinig aan hebben. Erg leuk allemaal, en ik blijk klantwaarde 1 te hebben.
Nu is het ook nog eens zo dat hoe hoger de klantwaarde, hoe meer korting. Ik zou mijn abbonement kunnen behouden, en voor €75 extra de nieuwe nokia N8 krijgen. Dat is gaaf! Maar... volgens de meneer in de winkel was mijn abbonement al verlengd vanaf 16-11-2010. Zou ik dan toch per ongeluk geklikt hebben of zoiets?
Klantenservice maar gebeld. Ik had mijn abbonement al verlengd, en die verlenging was al ingegaan omdat ik niet binnen 7 dagen op mijn mail had gereageerd. Mail? Geen mail gezien? Natuurlijk, in de spam bleek hij uiteindelijk toch te zitten...
Dus weer gebeld, want ik wilde toch dat andere abbonement. Ik kon mijn huidige abbonement afkopen. €260!! Waarom moet dit zo duur zijn? Als ik een toestel bij mijn abbonement had, kon ik me dit voorstellen, maar ik had sim-only. Lijkt me voor hun alleen maar leuker als ik een iets duurder abbonement wil? Blijkbaar niet. Niemand kon me helpen. Ik zat er een jaar aan vast.
Nu dus weer bijna een jaar wachten. Ben helemaal klaar met telfort. Je hebt een hoge klantwaarde, maar ze helpen je echt niet. De grap is dan weer dat ze allemaal na het opnemen op de klantenservice zeggen: ´we zijn er om u te helpen´. Waarom doen ze dan nietw aar ze voor zijn?
Iemand vergelijkbare ervaringen? Graag ook wat voor acties je toen hebt ondernomen en of dit geholpen heeft?