KPN stopt met SLIMBELLEN; moet naar InternetPlusBellen
Geplaatst: 06 dec 2010 15:39
Hallo,
Ik heb vanaf begin 2007 ,ter vervanging van een analoge lijn, een abonnement voor de vaste telefoonlijn van KPN , nl. "SLIM BELLEN" met 500 minuten gratis bellen binnen Nederland en een Internetaansluiting met een langzame lijn (max. 128 Kb/s). Men kon hiermede overigens wel een draadloze verbinding tot stand brengen.
Kosten abonnement : 22,50 Eur. Daarnaast nog enkele Euro's voor bellen naar 06 nummers etc.
Ik was hier tevreden over. De capaciteit was, voor wat wij doen met Internet, ruim voldoende.
Nu zegt KPN per 16 december 2010 deze abonnementsvorm op en zet ons over naar "InternetPlusBellen Basis". Het voornaamste voordeel is volgens KPN, dat de Internetsnelheid naar 8 Mb's gaat.
Kosten in het 1e jaar 20 Eur/maand echter daarna gaat het naar 35 Eur/maand.
Deze dienst biedt dus veel meer snelheid als ik nodig heb. Echter na telefonisch overleg met de KPN blijkt, dat er verder geen alternatief is. Men stopt met het "Slim Bellen" , omdat er geen vraag naar is. (Een hele tijd konden er overigens geen nieuwe klanten meer bijkomen).
Men biedt dus in feite een vervanging met veel meer capaciteit als wat wij nodig hebben.
Ik heb vanaf begin 2007 ,ter vervanging van een analoge lijn, een abonnement voor de vaste telefoonlijn van KPN , nl. "SLIM BELLEN" met 500 minuten gratis bellen binnen Nederland en een Internetaansluiting met een langzame lijn (max. 128 Kb/s). Men kon hiermede overigens wel een draadloze verbinding tot stand brengen.
Kosten abonnement : 22,50 Eur. Daarnaast nog enkele Euro's voor bellen naar 06 nummers etc.
Ik was hier tevreden over. De capaciteit was, voor wat wij doen met Internet, ruim voldoende.
Nu zegt KPN per 16 december 2010 deze abonnementsvorm op en zet ons over naar "InternetPlusBellen Basis". Het voornaamste voordeel is volgens KPN, dat de Internetsnelheid naar 8 Mb's gaat.
Kosten in het 1e jaar 20 Eur/maand echter daarna gaat het naar 35 Eur/maand.
Deze dienst biedt dus veel meer snelheid als ik nodig heb. Echter na telefonisch overleg met de KPN blijkt, dat er verder geen alternatief is. Men stopt met het "Slim Bellen" , omdat er geen vraag naar is. (Een hele tijd konden er overigens geen nieuwe klanten meer bijkomen).
Men biedt dus in feite een vervanging met veel meer capaciteit als wat wij nodig hebben.