Pagina 1 van 1
Klacht over KPN
Geplaatst: 21 jul 2003 09:23
door Angelique
Na de verhuizing van ons bedrijf blijken 2 ISDN leidingen niet te zijn meeverhuisd. NA een melding hiervan bij de storingsdienst om dit alsnog te realiseren zijn we niet meer bereikbaar. Alle telefoontjes (mobiel) naar de storingsdiens ten spijt, we zijn van de regen in de drup.
Re: Klacht over KPN
Geplaatst: 28 jul 2003 12:12
door MB
Beste Angelique,
Het beste is om een uiterste termijn te stellen richting KPN wanneer het opgelost moet zijn. Dit kun je het beste doen bij jullie accoutnmanager. tevens gelijk het adres vragen van klantenreactie's om een klacht in te dienen voor de dagen dat jullie niet bereikbaar zijn. Helaas heeft afwachten niet zoveel zin. KPN maakt deze fout zeer regelmatig en is niet echt flexibel. Ik heb helaas al 5 jaar ellende met dergelijke zaken en ben er zeker € 100.000,- op verloren. Het enigste dat ik kan zeggen is hard door blijven bellen en hen dwingen het op te lossen. Als kpn wil kunnen ze dit binnen een halve dag oplossen. Helaas is het blijven bellen het enigste wat gaat werken.
Ik hoop dat het zo spoedig opgelost zal worden.