Pagina 1 van 1

Contract container reiniging

Geplaatst: 07 dec 2010 16:00
door Sjel
Ik heb een vraag over het volgende.
Begin 2010 heeft de containerreiniger waar ik een contract mee had wegens gezondheidsredenen zijn diensten door een ander bedrijf laten overnemen. Ik ben hiervan in kennis gesteld. Nu heb ik voor het eerst een rekening gekregen van dat nieuwe bedrijf voor de reiniging 2011 maar de tarieven zijn enorm veel hoger dan bij het vorige bedrijf. Nu dacht ik dat ik dan het recht had om per nieuwe ingangsdatum, dus 01-01-2011 op te zeggen of eigenlijk geen gebruik te maken van hun aanbod (aangezien ik geen contract met deze leverancier heb maar zij het bestaande contract van mijn oude leverancier uitvoerden) Heb ik gelijk?

Re: Contract container reiniging

Geplaatst: 07 dec 2010 16:03
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur

Re: Contract container reiniging

Geplaatst: 07 dec 2010 16:05
door stofzuigertje
Nee, overname tegen huidige voorwaarden dan zou U aan de oude regels vast zitten...
Dus zo mogen het overnemen en U verplichten als je te laat opgezegd hebt ook 2011 te leveren...


Maar, gelukkig is er een boven inflatie verhoging van tarief en bij tariefsverhoging, ongeacht of zelfde of andere firma dit verder doet kun je zonder opzegtermijn altijd gelijk weg!

Dus dankzij deze verhoging mag je weg en hoef je als je opzeg wegens tariefsverhoging gelijk weg!