LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
anoniempje

LYCOS

Ongelezen bericht door anoniempje »

vraag me af of er ook mensen zijn die het zelfde als ik heb mee gemaakt. Een tijd geleden zijn er verschillende bedragen van me rekening afgeschreven van Lycos. Nou heb ik daar nooit opdracht voor geven dus ik heb dat uit gezocht. Nou blijkt dat je daar heel makkelijk nep rekening nr kan invullen en de word gewoon nie naar omgekeken door Lycos zelf. Die vinden het "zogenaamd vervelend enzo" Heb dat geld ook weer terug gehaald en laten blokkeren. Maar het is nie normaal dat ze 6 bedragen ervan af schrijven zonder ook maar iets te controleren. Lycos is gewoon een flut bedrijf da ze nu overal geld om gaan vragen nou van mij worden ze zeker nie rijk. Dus let op als je daar een een pakket koopt je krijgt ook nog geens waar je geld waar je voor betaalt. Probeer op deze manier meer mensen te krijgen die dat graag willlen doorsturen naar me. Wil lycos f flink aanpakken nl.

groetjes X

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Lycos heeft toch een bord voor hun kop.
Ze denken alleen maar aan hun zelf en geld maar alles goed werkend te houden niet dus

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ja ach ....... ik denk dat lycos nog steeds niet snapt dat ze met mensen te maken hebben en niet met pc's. :(

en ik denk ook niet dat ze dat zullen leren ze willen het beste (zeggen ze ) maar ondertussen helpen ze de chat die zo gezellig was een jaar geleden helemaal kapot.

Misschien dat de beheerder nu eens wakker word want er is al zovaak tegen hem gezegt dat ie moet oppassen omdat mensen gevoel hebben en dus niet met zich laten sollen en dat blijkt ook wel weer uit het bericht van anomiepje.

Nou lycos doe er wat aan zorg dat het weer normaal gezellig word zonder gezeik voordat de chat helemaal verziekt is mede door jullie handelen.
:shock:

Roderico

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roderico »

Bij deze pas ik me aan bij jullie. Er zijn steeds meer problemen en vind het op deze manier niet leuk meer om op Lycos te chatten. Zo raak je alleen maar je mensen kwijt Lycos!!! :twisted:

domme lycos chat

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door domme lycos chat »

Ik ben het helemaal met jullie eens en precies wat gast zei dat lycos een bord voor hun kop hebben :?
En tja of ze het zullen leren? ik denk zelf van niet want het gaat al een jaar zo.
Je ziet de chat steeds verder achteruit gaan en dat er steeds minder chatters en de vaste vertrouwde chatters die er elke dag waren die zie je ook niet meer.
En dan zijn er ook nog van die navi's die de anker alleen maar hebben voor de macht want chatters helpen dat staat niet in hun woordenboek bij de meeste want niet alle navi's zijn slecht en het meest zonde vind ik dat sommige navi's zijn gestopt die juist een hart voor de chat hadden en altijd klaar stonden voor de chatters.
Ik snap niet waarom de beheerder(s) die exnavi's niet meer terug vragen want aan die ex navi's heb je wat en die kunnen weer de chat de goede kant opduwen.
Ik wilde dit ook even kwijt

Een boos Limburgs meiske

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een boos Limburgs meiske »

Nou ik ben al een tijdje aanwezig op de Lycos chat en heb me ook erg vermaakt in die periode. Vaste mensen die je zag werden vrienden...echt een tijdje lekker ontspannen en gewoon over van alles en nog wat praten. Zo ging het lekker............tot begin dit jaar...
Ze hebben toen bij Lycos het grandioze idee gelanceerd om de vaste chatters te laten betalen voor sommige diensten. Dit zou de chat alleen maar ten goede komen.......? Nou ok........daar ben ik mee accoord gegaan nadat ik een periode gratis had mogen proeven aan al die extra leuke mogelijkheden. Betalen.... Ach in het begin vond ik het idee maar belachelijk en zei ook dat ze uit mij geen cent zouden krijgen voor zoiets doms. Na een tijdje ben ik overstag gegaan en heb zelfs 3 pakketten aangeschaft. Alleen....ondertussen gaat de kwaliteit van Lycos zo verschrikkelijk hard achteruit dat het niet meer leuk is. Meestal kan je niet eens inloggen en als je al kan inloggen dan heb je echt mazzel als je in bepaalde (persoonlijke) pagina's komt. (zelfs ten tijden van het tikken van dit bericht ligt de server van de Lycos chat weer plat, ik probeer nu al ongeveer een uur in te loggen) Keer op keer verzinnen ze weer iets nieuws. Nu heb ik daar geen problemen mee maar dan moet het ook werken! Ze hebben nu de nieuwe V5 chatversie op de server gegooid zonder te zien of alle problemen die dat met zich meebracht nu weg waren zodat ze het dan definitief konden maken. Nee hoor....Lycos heeft schijt aan wat de leden denken en doet maar gewoon!
Ik heb vrienden die sinds de nieuwe Beta V5 versie niet eens meer KUNNEN inloggen op de chat. En ook zij hebben betaald voor een chatpakket. En wat voor service krijg je van de leiding en navi's die er rondlopen??? Precies.......helemaal NIKS.
Ik ben normaal niet iemand die snel wat zou zeggen erover, maar dit wordt echt te gek. In plaats van beter wordt het alleen maar slechter. Als Lycos niet snel wat doet om het te verbeteren zie ik het somber in voor ze. Het geld dat ik aan Lycos betaald heb voor mijn chatpakketten is ook het laatste geld dat ze van mij gekregen hebben.
Ik zou zeggen.....DOE ER NU EINDELIJK EENS IETS AAN VOORDAT LYCOS CHAT HELEMAAL EEN FIASCO WORDT!!!!!

manolo

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door manolo »

het is altijd wat sinds lycos vermieuwt is je betaald er voor maar je kan niks na da je kan niet eens normaal chatte ik had het geld beter in een put kunnen gooien [/b]

Petra

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Petra »

Maar wie chat er dan ook in hemelsnaam op Lycos? Dat doe je toch liever gratis op MSN of ISQ? Ik zelf ben heel tevreden met MSN!

Groeten van Petra. :shock:

Amsterdam

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Amsterdam »

ik kom zelf al vanaf het begin van lycos op de chat en heb het er altijd naar me zin gehad. helaas gaat het het laatst jaar steeds slechter en slechter... de chat is niet voor niets het zorge kindje van lycos...

hierbij wil ik alle chatters van lycos die hier langs komen dan ook oproepen om je klachten hier neer te zetten, misschien word er dan eens naar geluisterd...

club amsterdam

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ik geef amstredam ook gelijk iedereen moet dat doen


ik was er vroeger heel veel(amsterdam) nu niet meer iedereen op mijn msn klaagt over de lycos chat die het weer eens niet doet

hopen dat het werkt !!!!!! we gaan duimen dat we weer een gave chat terug krijgen [/quote]

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

tje wat een gasten wees zo groot en kom dan met je chat namen en niet met een gasten naam

groetjes :D

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

:shock: sjeeeeeeeeee wil ik vanmorgen in me logboek kijken alles pleite, geen logboek :shock:

Ow wel ff 2 dagen loggies pleite, daar zit je dan met je logboek pakket. Iets wat ik gewoon leuk vindt om te doen, loggies maken. Ze hadden die mogelijkheid niet moeten aanbieden als ze hun dienstverlening niet waar kunnen maken. Hey ik heb ervoor betaald he ! Voorlopig is er iedere dag weer iets nieuws en werk het nog steeds niet naar behoren. :evil:

Wordt er echt niet goed van. :?

Vernieuwing was geen vooruitgang maar ondergang.

Voor cabbie -> nibb.it :twisted:
(Kapitein zegt tegen jou: Sorry, nibb.it, maar de naam cabbie is niet bekend op de Lycos Chat.)

Van mij mogen ze flink onder de koude douche. Hebben ze verdiend.
Maar ach zelfs klagen helpt niet he, die zijn doof daar !

Groets........ nibbie

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

hoi
ik ben het hier ook mee eens
ik kan al een hele week geen loggies maken op de naam floor1974. of ik word er afgeknald steeds. dan is me beeld weer ineens weg of maar half en dan stuk wit pffffffff
nu weer loggies kwijt word er schijt ziek van
en ze maar roepen cookies verwijderen en je temp files nou mooi niet dus dat werkt niet. ja je moet explorer 5.5 hebben of 6 nu nou die heb ik dus daar licht het nu ook niet aan. het is elke keer wat ben nu echt zat allemaal

groetjes

fijn dat jullie dit doen en steun dit zejer

Rene294

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Rene294 »

:evil: Ben nu meer dan ander half jaar chatter op de lycos chat ........ maar waar lycos nu bezig is gewoon abnormaal ..... Ze ontnemen alle plezier van alle chatters ... Ze maken de ene blunder na de andere blunder en weten van narigheid niet meer wat ze tegen de chatters moeten zeggen ..... Een stroomstoring ????? aan me hoela .... servers staan in denemerken en niet in de VS en Candafa .........
Ze moeten eens verdomme naar de chatters luisteren en niet alleen maar die centen van de pakketten in hun ogen hebben

Je krijgt de ene error na de andere error

Lycos wees er eens voor je chatters die brengen het geld in het laadje ... zorg dan ook dat die chat eens normaal werkt :twisted:

meissie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door meissie »

Ook ik heb al enige tijd de chatpakketten gekocht van lycos, voordat je ervoor moest gaan betalen, was het goed te doen.
Maar sinds de invoering van hun nieuwe systemen, werkt alles zeer slecht!! Iedereen die op lycos zit weet zelf dat er bijna niks meer feilloos werkt. Daar betalen we dan 69 euro voor????
Wat ik ook nog even kwijt wil is: dat sinds we betalen, nog steeds gebommardeerd worden met allerlei reclame.... verdienen ze nog niet genoeg aan ons???
NOU LYCOS........DE KOUDE DOUCHE IS ECHT VOOR JULLIE!!!!!!!!!!! [/i]

edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door edje1961 »

:x ik zit nu vanaf de 1e dag van deze chat erop al ..
het zou leuk moeten zijn , oke in begin wat kinderziektes , moet kunnen denk je dan
je bouwt een hele kring van vrienden op in de loop van de tijden
maar wat gebeurt en blijft je achtervolgen steeds
giga storingen en steeds wat anders als excuses
je stuurt een nette mail naar de heer Xplosive
denk je ............ nooit geen reactie erop gehad
tja je ben maar chatter he
ben je eindelijk zover dat je hoogste rang heb , vergeet maar dat er iets mee gebeurt verder , ben het nu al 1 jaar , als 1e mannelijke chatter daar
velen zijn het nu ook maar wat schtets mijn verbazing .... toevallig hebben ze het bij navigatoren wel gedaan dusm niks ten kwade voor die personen hoor
toen het gebeuren met de chatpakketten
vind leuk te doen , net als velen met mij .........
krijg je gvd steeds errors ermee......... irritatie en nog eens irritaties erom volgen
dan weer nieuwe servers ........ 'zou beter gaan '
nou als dit beter gaan is pfffffff
het gekloot blijft maar doorzetten zo
en ja als je dan pakket heb gekocht kan er snel gel afgeschreven worden van je rekening, dat kan wel snel he
maar die vele klachten van de chatters oplossen ...... ho maar
ben er inmidddels velen bekenden van kwijt door geraakt en velen zullen nog volgen verwacht ik
zal de navigatoren niks kwalijk nemen die zitten ook met dezelfe zooi als wij dus en weten soms niet eens als er wat gebeurt
zou het gvd niet eens tijd woren dat erg ECHT wat gedaan gaat worden eraan Lycos en zou als compensatie maar eens wat geld terug gaan geven aan mensen die er voor betalen en als geste een maan lang ofzo IEDEREEN vrij laten loggen weer
dan maak je misschien weer vrienden meneer Xplosive en kornuiten van Lycos of blijft het LYKOTS :shock: :?:

hopend dit misschien wel zal gaan helpen een keer
en kom onder je eigen naam met mail maken hier ........
ik ga de confrontatie niet uit de weg ermee ........... heb onderhan weg lang genoeg van deze chat gebruikt gemaakt dacht ik zo
en dit is MIJN mening en dat mag in dit land nog
He Pim :evil: :?:

gegroet en hopelijk tot reacties, hou me aanbevolen ervoor :D :lol: :wink: Edje1961

Aart4fun

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Aart4fun »

Ik heb ook de balen van Lycos en ben weer een hoop loggies van de laatste dagen kwijt omdat die klootfioolen niet oppassen met updaten.Als ik anderen hoor klagen heb ik nog geluk,heb geen enkel chatpakket aaneschaft en dat ga ik zolang er storingen zijn ook niet doen :twisted:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wil de oude lycos terug.En met mijn nog veel meer vaste bezoekers van lycos chat.Maar als het zo door gaat blijft er weinig meer over van lycos.EN IK VINT DAT LYCOS ECHT DE KOUDE DOUCHE HEEFT VERDIENT,
EN ZO NIET DAN KRIJGT LYCOS HEM WEL VAN MIJN .

groetjes EEN :cry: BOZE LYCOS FAN :evil:

vianda

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door vianda »

lycos sucks met zijn domme regels.. :shock: noooit zal ik er voor betalen.. wie verzint dat nu betalen voor ene leuke chat.. maar goed mensen zat die betalen voor een leuke chat.. :P wat kan mij het verrotten of ik nou meer emo's heb enz.. ik kom om een gezellige chat niet om tespelen met al die emo's die ik amper onthouden kan..

groetjes vianda

Jaimy

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Jaimy »

Ik ben het met nibbie eens....ik zat vanochtend ook stevig te klootviolen om in me logboek te komen....niks ...naks.....nadda.
Dus ik ga onder tussen ff wat anders doen....en ga dan na ruim 3 uurtjes weer eens kijken. Nou geweldig hoor....ik kwam weer in mijn logboek....maar idd ik miste de loggie's van de afgelopen twee dagen.
Nu kun je zeggen...ach jah....maar ik maak mijn loggie's al klaar voor de dag ernaof voor twee dagen erna.
Die "parkeer" ik dan ff in het logboek van mijn dochter.
Dus je kunt je wel voorstellen dat ik behoorlijk kwaad was....ik ben er vaak een hele avond mee bezig....en kon nu weer een middag eraan besteden.
Je word er toch niet goed van?
Zit je eindelijk ff relax te chatten.....komt de ene reclame na de andere zomaar spontaan naar binnen vallen die je dan ook weer niet zo makkelijk weg krijgt....pfffff
Maar als wij zinnen herhalen....heet dat SPAMMEN???
Uhh...ik weet niet of IK gek ben....maar volgens mij is Lycos echt ziek.
Ik betaal niet om naar reclame's te kijken...die zie ik al ongewenst genoeg op TV.
En daar zit ik ook niet op te wachten eigenlijk.
Maar goed....Lycos = Titanic....langzaam aan het zinken dus!

Dat moest ik heel ff kwijt....

Greetzzzzzzz : Jaimy

Gesloten